Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@05:47:13 GMT

تهیه بانک اطلاعات، ضرورت مدیریت جامع بحران است

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۳۹۲۸

تهیه بانک اطلاعات، ضرورت مدیریت جامع بحران است

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید آورن در دومین نشست کمیته تخصصی آمادگی و پاسخ با اشاره به ضرورت شناخت مدیریت منابع در زمان وقوع بحران‌های محتمل در شهر تهران گفت: در بند ۲۲ مصوبه نخستین جلسه ستاد مدیریت بحران کلانشهر تهران بر شناسایی ظرفیت‌ها و توان عملیاتی موجود شهر تهران در مواجه با حوادث و سوانح تاکید شده است و از همین رو این موضوع از برنامه‌های شاخص و ضروری این معاونت بشمار می‌آید که باید به طور مستمر دنبال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران افزود: شناسایی ظرفیت‌های عملیاتی و نیز توانمندی‌های دستگاه‌های تخصصی در مدیریت بحران شهر تهران یکی از مراحل اصلی برخورداری از توان عملیاتی شهر تهران در برابر بحران‌های احتمالی به‌شمار می‌آید و تحقق آن مستلزم حمایت‌های همه جانبه وزارت کشور و سازمان مدیریت بحران کشور است.

وی استفاده از تجارب ارزنده صاحب نظران، بکارگیری دانش نوین و همکاری نهادهای دولتی، عمومی، خصوصی سمن‌ها و … را در حوزه مدیریت بحران مؤثر خواند و بر طراحی بانک اطلاعاتی جامع در این حوزه تاکید کرد.

در این جلسه همچنین دکتر حمیدرضا خانکه به عنوان رئیس این کمیته انتخاب و در خاتمه احکام اعضا کمیته تخصصی آمادگی و پاسخ به نمایندگان سازمان‌ها و نهادها ارائه شد.

کد خبر 5574089

منبع: مهر

کلیدواژه: مدیریت بحران شهرداری تهران حوادث شهرداری تهران شورای شهر تهران اربعین 1401 اربعین حسینی سازمان تامین اجتماعی علیرضا زاکانی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران شهر تهران حفاظت از محیط زیست ترافیک سازمان محیط زیست مدیریت شهری قوه قضاییه آزمون وکالت مدیریت بحران شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۳۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرتنمایی کردند

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری دو تن ازاذل و اوباش که اقدام به قدرت نمایی با سلاح گرم و سرد در منطقه فلاح تهران کرده بودند، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پی انتشار کلیپی از  قدرتنمایی دو نفر از اوباش با سلاح گرم و قمه در فضای مجازی در محدوده محله فلاح تهران بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند و با انجام اقدامات پلیسی و رصد های اطلاعاتی  مشخص شد هر دو شرور سابقه دار هستند.

وی با بیان اینکه هویت و مخفیگاه متهمان در محدوده یافت آباد تهران شناسایی شد، گفت: ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ پس از اخذ دستور قضائی هر دو متهم را در مخفیگاهشان در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر  و به مقر انتظامی انتقال دادند.

راستی با بیان اینکه هر دو متهم به جرم خود اعتراف و با تکمیل تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: پلیس اجازه قدرتنمایی و بازی با آرامش و امنیت مردم را به افراد شرور و مجرمان نخواه داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رد شایعه برای مدیریت پرسپولیس توسط شهرداری
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده | تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها
  • ساختمان‌های بحرانی منطقه ۱۲ تهران به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود
  • راه اندازی نخستین ایستگاه مدرن لرزه نگاری برخط کشور در قشم
  • ضرورت گفتمان سازی و تبیین راهبرد جامع برای تحقق شعار سال
  • جزیره قشم در نگاه سازمان مدیریت بحران جایگاه ویژه‌ای دارد
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرتنمایی کردند