Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روابط‌عمومی استودیو هورخش، ژولیت و شاه انیمیشنی در ژانر کمدی-رمانتیک و موزیکال است که به وقایع تاریخی شکل‌گیری تئاتر غربی در ایران می‌پردازد. نصرالله مدقالچی، دوبلور پیشکسوت نقش میرزا حسین‌خان سپهسالار، صدراعظم دربار ناصرالدین‌ شاه در انیمیشن سینمایی ژولیت و شاه به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر را صداپیشگی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهنام جلیلیان، آهنگ‌سازی و میثم یوسفی، ترانه‌سرایی این انیمیشن سینمایی را بر عهده دارند. بهزاد عمرانی، خواننده گروه بمرانی و امید نعمتی، خواننده گروه پالت نیز از دیگر صداپیشگان این انیمیشن سینمایی هستند. 

در خلاصه داستان انیمیشن سینمایی ژولیت و شاه به تهیه‌کنندگی آرمان رهگذر آمده است که «جولی بازیگر جویای نام ولی تازه‌کار تئاتر، توسط ناصرالدین‌شاه به ایران دعوت می‌شود تا نقش ژولیت را در نمایشی بازی کند. غافل از آنکه شاه نقشه دیگری برای او دارد.»
ژینوس پدرام بعد از انیمیشن آخرین داستان برای دومین بار با استودیو هورخش در تدوین این پروژه همکاری می‌کند. امین قاضی، مدیر دوبلاژ این انیمیشن سینمایی است و سام استودیو، ضبط صدای صداپیشگان انیمیشن سینمایی «ژولیت و شاه» را انجام می‌دهد.

این انیمیشن سینمایی برای نخستین‌بار به بهانه حضور اشکان رهگذر به‌عنوان داور جایزه ساتوشی کن در جشنواره بین‌المللی فانتازیا ۲۰۲۱ رونمایی شد و پس از آن در جشنواره بین‌المللی انیمیشن انسی ۲۰۲۲ به تهیه‌کنندگان و پخش‌کنندگان جهانی معرفی شد.

برچسب‌ها اشکان رهگذر نصرالله مدقالچی انیمیشن صداپیشه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اشکان رهگذر نصرالله مدقالچی انیمیشن اشکان رهگذر نصرالله مدقالچی انیمیشن صداپیشه انیمیشن سینمایی ژولیت و شاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۳۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت خراب داروین نونیز و نیکولاس جکسون در گلزنی و تمام کنندگی به روایت انیمیشن بلیچر ریپورت / فیلم

بلیچر ریپورت با انتشار انیمیشنی به وضعیت خراب داروین نونیز و نیکولاس جکسون در امر گلزنی پرداخته است.

دانلود (3.4MB)

دیگر خبرها

  • وضعیت خراب داروین نونیز و نیکولاس جکسون در گلزنی و تمام کنندگی به روایت انیمیشن بلیچر ریپورت / فیلم
  • قطعه‌ای مسحور کننده از ویولن‌نوازی استاد نصرالله شیرین آبادی + ویدئو
  • ببینید | ترس و وحشت یک گربه هنگام تماشای انیمیشن تام و جری
  • کت چرم معروف آل پاچینو(عکس)
  • نصرالله شیرین‌آبادی، نوازنده موسیقی درگذشت
  • گزارش تسنیم از اختتامیه جشنواره خلیج فارس در بندرعباس‌
  • برادران وارنر موفق‌ترین استودیوی سال/فروش قابل توجه۲ فیلم فانتزی
  • واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی | کاش شرایطی فراهم شود تا ...
  • دو محصول ایرانی به جمع فینالیست‌های جشنواره صنعت بازی منا پیوست
  • عاقبت رؤیافروشی؛ واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی