Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت، طرح تازه دیوارنگاره میدان ولی‌عصر (عج) با شعار «دولت مردم» رونمایی شد.

این دیوارنگاره که همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر رونمایی شده، محصول خانه طراحان انقلاب اسلامی است.

طراحی دیوارنگاره «دولت مردم» که با شعر «ثمر دارد به میدان‌ها رسیدن/ شنیدن کی بود مانند دیدن» تدارک دیده شده، توسط موسسه فرهنگی هنری آب و آیینه صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: فردا

کلیدواژه: هفته دولت دولت مردم دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۴۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیتوانی نیرو‌های نظامی مردمی برای حضور در جنگ ایجاد می‌کند

 رسانه‌های محلی به نقل از ولوریناس کاسیوناس وزیر دفاع لیتوانی روز یکشنبه گفت: ما صفحه جدیدی را در دفاع در سطح جامعه باز می‌کنیم.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وزیر دفاع لیتوانی ادامه داد که مقامات می‌خواهند غیرنظامیانی را برای استفاده از سلاح گرم آموزش دهند تا در زمان جنگ بتوانند از آنها استفاده کنند.

دولت لیتوانی از پزشکان و نظامیان بازنشسته خواسته برای کمک به دولت وارد میدان شوند.

مقامات لیتوانی قبلاً گفته بودند که این کشور بیشتر این رویکرد جدید را از تجربه اوکراین در جنگ با روسیه که در فوریه ۲۰۲۲ (اسفند ۱۴۰۰) آغاز شد، گرفته اند.

با توجه به درگیری‌های جاری در اوکراین، کاسیوناس و همتای لهستانی‌اش ولادیسلاو کوسینیاک-کامیز هر دو ماه گذشته متعهد شدند که به کی‌یف برای بازگرداندن شهروندان این کشور برای حضور در میدان جنگ کمک کنند.

ماه آوریل، لتونی کشور همسایه لیتوانی نیز اصلاحاتی را در قانون خدمات نظامی خود تصویب کرد که به خارجی‌ها اجازه می‌دهد در یگان‌های ویژه نیرو‌های مسلح این کشور در مواقع اضطراری خدمت کنند.

دیگر خبرها

  • نشست رسالت صندوق بازنشستگی کشوری در تحقق شعار سال برگزار شد
  • لیتوانی نیرو‌های نظامی مردمی برای حضور در جنگ ایجاد می‌کند
  • تظاهرات حامیان فلسطین در برلین
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخاباتی باشکوه رقم بزنند
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم
  • واریز ۲هزار و ۳۰۰میلیارد تومانی به دهیاری‌ها
  • صهیونیست ها این گونه مانع رسیدن آرد به مردم غزه می شوند (فیلم)
  • خبر جدید درباره رقم دستمزد ۱۴۰۳ / تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران قطعی شد؟