Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان البرز، پردیس حکیم فردوسی از حضور ۱۵ نفر از جهادگران این دانشگاه در اردوی ۱۰ روزه در خلخال خبر داد.

عرفان گلزاده، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان البرز، پردیس حکیم فردوسی، در گفتگو با خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، از حضور جهادگران این دانشگاه در اردوی ۱۰ روزه در خلخال خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گلزاده با بیان اینکه دانشجومعلمان در روستا‌های شال، دیز و لرد در منطقه شاهرود خلخال خدمت رسانی کردند، گفت: جهادگران دانشگاه فرهنگیان در عرصه‌های عمرانی، آموزشی و فرهنگی به مردم خدماتی را ارائه دادند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان البرز، پردیس حکیم فردوسی ادامه داد: رنگ آمیزی دو مدرسه در روستای شال، ساخت پله برای مدرسه ابتدایی روستای دیز برای تسهیل تردد دانش آموزان از جمله اقدامات عمرانی جهادگران دانشجو در این اردوی جهادی بود.

وی ادامه داد: دانشجومعلمان کلاس‌های درسی رفع اشکال و تقویت پایه‌های درسی در مقاطع متوسطه اول و دوم را برگزار کردند. دروسی مانند ادبیات، عربی، ریاضی برگزار شد.

گلزاده با بیان اینکه جهادگران مشاوره کنکور هم به دانش آموزان ارائه دادند، گفت: به دانش آموزان مقطع ابتدایی دروس فارسی، ریاضی، مهارت‌های گفتاری، نقاشی، کاردستی و سرود آموزش داده شد.

گفتنی است، در این اردوی جهادی ۱۵ نفر از دانشجومعلمان جهادگر حضور داشتند. 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی البرز اردوی جهادی عهد خدمت دانشگاه فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۴۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جذب استعداد درخشان در دانشگاه فرهنگیان
  • تکذیب پیوست نامه وزیر درباره ابطال کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان/ خط و نشان صحرایی برای رئیس سازمان نوسازی
  • تکذیب پیوست نامه صحرایی درباره ابطال کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان/ دانشگاه رای را اجرا کند
  • کسورات حقوق دانشجو معلمان به میزان خدمات دریافتی می شود
  • گرامیداشت روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کرمان
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • تاسیس ۳۱ دانشگاه فرهنگیان مجزا با چه تدبیری انجام می‌شود!
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین