Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانوانی که قرار است بازی بعدی پرسپولیس را در ورزشگاه ببینند، باید بلیت بخرند و خبری از انتخاب گزینشی نخواهد بود

گویا دیگر خبری از انتخاب گزینشی بانوان نیست.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس قرار است در بازی بعدی خود مقابل نفت آبادان که در تهران برگزار می شود، پذیرای بانوان باشد. بانوان پرسپولیسی که پیش از این و حدود 4 سال قبل نیز در آبان ۹۷ مقابل کاشیما تصاویری تاریخی را از اولین حضور بانوان در آرادی خلق کرده بودند، قرار است این بار در لیگ برتر به ورزشگاه آمده و همان حضور پر شوری که در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا داشتند را یک بار دیگر این بار در رقابت های داخلی به نمایش بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین خصوص خبرهایی شنیده می شد مبنی بر این که مثل دفعات قبل، انتخاب هواداران گزینشی بوده و گروهی از بانوان که قبلا از سوی باشگاه شناسایی شده اند و با کانون بانوان هوادار باشگاه همکاری می کنند در ورزشگاه حضور خواهند داشت اما گویا این بار وضعیت متفاوت بوده و هر کسی که بلیت تهیه کند، می تواند به ورزشگاه برود.

از این رو به نظر می رسد دیگر خبری از انتخاب گزینشی نیست و به جز سرگروه هایی که عضو کانون بانوان هستند و نفرات زیر شاخه آن ها که مجموعا تعدادشان به 50 نفر می رسد، بقیه باید بلیت خریداری کرده و راهی استادیوم شوند.

 

اخبار داغ 

تصمیم کریستیانو رونالدو برای بازگشت به اسپورتینگ اعتراض سپاهان به تخلفات گسترده در سیرجان + فیلم احساساتی شدن ساموئل اومتیتی از استقبال هواداران لچه تسویه حساب به شیوه اشکان دژاگه

منبع: طرفداری

کلیدواژه: خبری از انتخاب گزینشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۴۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا + عکس

آفتاب‌‌نیوز :

بامداد امروز در مسابقات پلی‌آف بسکتبال NBA تیم لس‌آنجلس لیکرز در ورزشگاه کریپتو آرنا به مصاف دنور ناگتس رفت و با نتیجه ۱۰۵ بر ۱۱۲ شکست خورد.

محمدرضا گلزار با حضور در محل برگزاری این مسابقه، از نزدیک تماشاگر بازی بود و تصویری هم از خودش به اشتراک گذاشت. از تصاویر منتشر شده مشخص است که گلزار در بخش VIP استادیوم نشسته است. در ورزشگاه‌های بسکتبال مخصوصا در NBA نزدیکترین جایگاه به زمین بازی و پشت نیمکت تیم‌ها گران‌ترین قیمت را دارند.

این تصویر نشان می‌دهد که محمدرضا گلزار تقریباً پشتِ نیمکت لیکرز و جایی که لبرون جیمز حضور دارد، نشسته است. بلیت‌های این جایگاه بستگی به اهمیت بازی دارد، اما برای این بازی تا حدود ۱۹۹۵ دلار (حدود ۱۲۵ میلیون تومان با نرخ دلار امروز) رسیده است.

در بازی‌های بعدی پلی‌آف همین جایگاه احتمالاً تا ۱۵ هزار دلار هم خواهد رسید.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)
  • حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک
  • ترکیب آلومینیوم برای مصاف حساس با پرسپولیس
  • جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا + عکس
  • تقدیر پلیس از بانوان آبادانی
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی