Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: یک سوم اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی به حوزه‌ راه‌های استان اختصاص یافته است.

جواد قناعت، امروز شنبه ۵ شهریور در آیین افتتاح طرح توسعه پست ۴۰۰ کیلوولت گلشن، ضمن تسلیت ایام حزن و اندوه شهادت امام حسین(ع) و یاران ایشان و همچنین تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد شهادت شهیدان باهنر و رجائی، اظهار کرد: این شهیدان، مدیرانی در تراز انقلاب اسلامی بودند و در مدت کوتاه خدمت توانستند منشاء خیر و برکات شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه دولت سیزدهم نگاه ویژه و خاصی به نقاط محروم دارد، افزود: این افراد الگوهایی از خود تولید کردند که اکنون بعد از ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، اگر بخواهند جایگاه، وزارتخانه و سازمانی را مورد سنجش قرار دهند، معمولاً با معیارهای دولت شهیدان رجائی و باهنر این کار را انجام می‌دهند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه پیگیری‌های مستمر نمایندگان مردم، استاندار و مسئولان متولی در حال نتیجه دادن است و هر روز شاهد اتفاقات خوبی در استان هستیم، تصریح کرد: چند استانی که در رقابت با دیگر مناطق به لحاظ صنعتی و اقتصادی عقب مانده‌اند، نگاه شخص رئیس جمهور و دولت به این استان‌ها ویژه است.

وی افزود: اگر استانی در برخی از شاخص‌ها نسبت به بقیه استان‌ها عقب است، چه کسی باید پاسخ دهد؟ آنهایی که بیش از ۳۵ سال قوه مجریه تحت مدیریت آنها بود؛ رییس جمهور صادقانه، مخلصانه، انقلابی و جهادی دارد اقتصاد و معیشت کشور را حل می‌کند و حل این موضوعات کمی زمان بر است.

قناعت با بیان اینکه ارزش پول ملی جمهوری اسلامی ایران در دولت قبل حتی از کشور سوریه کمتر بود، این را چه کسانی باید جواب دهند؟ کسانی که مسببان این وضعیت هستند، خاطرنشان کرد: مسببان وضع موجود می‌گویند باید رهبری جواب دهد در حالی که مسائل کلان کشور برعهده رهبری است و قوه مجریه قبلی مسبب کاهش ارزش پولی است و باید پاسخگو باشد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه  از اقدامات بسیار شایسته و ارزشمند دولت سیزدهم، توجه ویژه و خاص به تمام نقاط کشور بوده و کل کشور را یکپارچه و واحد می‌بیند، تصریح کرد: زمانی حرکت انقلابی و جهشی صورت می‌گیرد که نیروهای دلسوز و انقلابی در مسند امور هستند، هر زمان نیروهای انقلابی و جهادی بر مسند امور باشند نسبت به قبل حرکت و جهش بیشتر است.

وی با بیان اینکه این به معنی انجام ندادن کارها در گذشته نیست، اما این دوره، یک دوره جهشی، باشتاب، تحولی، انقلابی، جهادی و دلسوزانه است، تصریح کرد: در شهرستان طبس پروژه‌های بسیار خوب، قابل تأمل و با ارزشی صورت گرفته، به عنوان مثال پستی که امروز به بهره‌برداری رسید، در سال گذشته نماینده مردم شهرستان و مسئولان شهرستانی چندین بار پیگیر بودند و مردم از نعمت آن برخودار شدند.

ساخت ۵۸۰ کیلومتر باند دوم راه در محورهای مواصلاتی استان 

قناعت با اشاره به نگاه خاص دولت سیزدهم به مناطق محروم کشور نیز گفت: در طی همین مدت کوتاه یک ساله عمر دولت، شخص رئیس جمهور به ۳۱ استان کشور سفر داشته‌ و مصوباتی خوبی نیز داشته که به نوعی رکورد شکنی است.

استاندار خراسان جنوبی از ساخت ۵۸۰ کیلومتر باند دوم راه در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی خبر داد و گفت: ۵۰ کیلومتر آن در سال قبل به بهره‌برداری رسید و احداث ۱۰۰ کیلومتر دیگر هم تا پایان سال جاری هدف گذاری شده است.

وی با بیان اینکه علت نامطلوب بودن وضعیت راه‌های خراسان جنوبی، کم کاری های گذشته است؛ بنابراین باید افرادی که بیشترین تعداد سال قوه مجریه تحت مدیریت آنها بوده است، پاسخگو باشند، بیان کرد: مقاومت مردم ایران اسلامی در پای انقلاب اسلامی دارد جواب می‌دهند و ورق به نفع ما برمی‌گردد و سختی و مشکلات به سمت دشمن به ویژه اتحادیه اروپا و آمریکا می‌رود.

استاندار با بیان اینکه با پیگیری‌ها خوبی که صورت گرفته چند روز گذشته عملیات اجرایی بیمارستان زیرکوه به عنوان تنها شهرستان فاقد بیمارستان استان، آغاز شد، اظهار امیدواری کرد: این فضای کار، کوشش و تلاش ادامه پیدا کند تا شاهد طرح‌های اجرایی خوب در استان باشیم.

وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی پست ۴۰۰ کیلو ولتی برق در شهرستان نهبندان در چند روز آینده خبرداد و یادآور شد: احداث این پست زمینه ساز توسعه این شهرستان خواهد بود.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی جواد قناعت شهرستان نهبندان استاندار خراسان جنوبی انقلاب اسلامی وحدت قوا استاندار خراسان جنوبی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۴۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه

رئیس جمهور کلمبیا اعلام کرد این کشور روابط دیپلماتیک خود را با اسرائیل به دلیل «داشتن یک دولت نسل کش» قطع می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، گوستاو پترو رئیس جمهور کلمبیا اعلام کرد این کشور روابط دیپلماتیک خود را با اسرائیل به دلیل «داشتن یک دولت نسل کش» قطع می‌کند.

وی طی یک سخنرانی با بیان اینکه از دوم می (13 اردیبهشت) مراودات دیپلماتیک با اسرائیل قطع می شود، تاکید کرد: اگر فلسطین بمیرد، انسانیت هم می‌میرد.

پترو در ادامه گفت که فلسطین و غزه را معادل مقاومت می داند.

نمایندگی دیپلماتیک رژیم صهیونیستی در مغرب هم تعطیل شد

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور ۲۰ اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات سفر رئیس‌جمهور در حوزه راه و شهرسازی
  • تکمیل و بهره‌برداری یک‌هزار طرح در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت
  • از پروژه‌های ورزشی مصوب سفر رئیس جمهور به کرمانشاه چه خبر؟ 
  • رئیس‌جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران