Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@12:57:58 GMT

۲۴۰ میلیارد تومان طرح آبفا در کوهدشت در دست اجرا است

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۴۳۴۸

۲۴۰ میلیارد تومان طرح آبفا در کوهدشت در دست اجرا است

به گزارش خبرنگار ایرنا حمیدرضا کرموند روز شنبه در بازدید از پروژه آبرسانی به روستای هرین خلیفه کوهدشت با حضور فرهاد زیویار استاندار لرستان اظهار کرد: تا چند سال اخیر وضعیت قرمز آب در کوهدشت وجود داشت که با انجام برنامه‌های زمان‌بندی شده در حال حاضر از خط قرمز آب فاصله گرفته‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه این به‌معنای رفع مشکل بحران آب در شهرستان نیست ادامه داد: شرکت آبفای لرستان بر اساس نیازها و نه اعتبارات کار می کند و هم اکنون بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان بدهی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص طرح آبرسانی به روستای هرین خلیفه تصریح کرد: این پروژه شامل یک مخزن بتنی ۲۰۰ مترمکعبی، ۶ کیلومتر خط انتقال آب با لوله فولادی و اجرای پنج کیلومتر شبکه و انشعابات است.

کرموند افزود: روستای هرین خلیفه دارای ۷۰۰ نفر جمعیت است و حدود ۱۵ میلیارد تومان برای پروژه آبرسانی به این روستا هزینه می‌شود که اکنون ۷۰ درصد پیشرفت دارد و دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته وی کار احداث هشت مخزن روستایی لرستان علاوه بر مخزن روستای هرین خلیفه با اعتبار بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان به پیمانکار واگذار شده‌است.

برچسب‌ها معاونت آب و آبفا وزارت نیرو کوهدشت لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کوهدشت لرستان کوهدشت لرستان میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۴۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل کمبود آب شرب روستای میرآباد مازول نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر شرکت آب و فاضلاب نیشابور گفت:کمبود چند ساله آب شرب روستای میرآباد مازول در بخش مرکزی نیشابور رفع شد.
جعفر تمیز افزود: با توجه به کمبود آب و جیره‌بندی چاه آبرسانی روستای میرآباد مهندسی مجدد این چاه در دستور کار قرار گرفت.
وی گفت: چاه آبرسانی روستا با نوسازی لوله آبده، کابل برق رسانی، الکتروپمپ و تابلو برق با اعتباری بالغ بر ٢۱ میلیارد ریال تجهیز و وارد مدار بهره‌برداری شد.
تمیز افزود: با اجرای عملیات تجهیز چاه آبرسانی روستای میرآباد آبدهی چاه از ٧/۵ لیتر به ٢٠ لیتر بر ثانیه افزایش و مشکل چندین ساله کمبود آب ١٢٠٠ مشترک این روستا رفع شد.

دیگر خبرها

  • خسارت سیلاب به خط انتقال آب ۳ روستای دزفول
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • آبرسانی به ۵۱۱ روستای فاقد آب شُرب سالم در کرمانشاه ظرف ۳ سال
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • افتتاح پروژه حرم تاحرم و پمپاژ آبرسانی به ۸ روستای بردسکن
  • شستشوی مخزن زمینی ۱۰۰ مترمکعبی روستای عسگرآباد ارومیه
  • رفع مشکل کمبود آب شرب روستای میرآباد مازول نیشابور
  • آبرسانی به روستای محروم و صعب العبور دره دول
  • کاهش ۲ درصدی حجم مخازن سد‌های لرستان
  • طرح جهاد آبرسانی برای ۱۹۸ روستای استان مرکزی