Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@16:04:07 GMT

دوباره وطنی!

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۴۵۷۷

دوباره وطنی!

تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر از چمن مصنوعی به طبیعی یکی از مهم‌ترین مطالبات کادر فنی و مدیریتی و هواداران این تیم طی سال‌های اخیر بود که اکنون محقق شده و نساجی از این پس بر روی چمن با کیفیت ورزشگاه شهید وطنی از حریفان میزبانی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاید شور و شوق یک شهر برای اینکه تیم قدیمی فوتبالی در ورزشگاه نوستالژیک لیگ برتری باشد برای قائم شهری‌ها معنا و مفهوم دیگری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای قائم شهر که نساجی همه چیز است؛ از کارخانه تا فوتبال، تعصب و غیرت بر نمی‌تابد که تیم ریشه دار خود لیگ برتری نباشد و یا در خانه همسایه بازی کند.

این روزها دوباره وطنی برای قائم شهری‌ها، آرام و مهربان یادآور روزهای پرخروش فوتبال دهه ۷۰ است و با غریو شادی تلاش می‌کند، همه تلخی‌های دهه ۸۰ را فراموش کند و دهه جدید را با خاطرات خوب امیدوارانه منتظر بماند.

حالا در هفته دولت، تیم فوتبال نساجی قائمشهر در سومین مسابقه فصل جاری لیگ برتر؛ دوباره به وطن بازگشت و بازی مقابل انزلی را به مثابه یک آئین افتتاحیه برای فصل جدیدی در قائم شهر به خود دید.

نخستین تمرین تیم فوتبال نساجی مازندران پس از اجرای عملیات کاشت چمن طبیعی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر روز سه شنبه اول شهریور ماه در این استادیوم برگزار شد و این تیم پس از ۳۹۳ روز دوباره در زمین خانگی‌اش با تشویق هواداران مواجه شد.

در سفر رئیس جمهوری به مازندران و با دستور رئیسی، ضرب‌الأجل اتمام بازسازی ورزشگاه شهید وطنی صادر شد و حالا در هفته دولت این ورزشگاه پذیرای ورزش دوستان قائم شهری است. این درحالی است که تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و تکمیل سکوی غربی این استادیوم که رئیس‌جمهور برای آن مهلت چهار ماهه تعیین کرد، از نخستین روزهای سال جاری وارد فاز جدیدی شده است.

ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر که تنها ورزشگاه خانگی تیم نساجی در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود، از مرداد سال ۱۴۰۰ برای تعویض چمن مصنوعی و کاشت چمن طبیعی و بهسازی سکوها وارد عملیات عمرانی شد.

قدیمی‌ترین ورزشگاه مازندران که طی سال‌های اخیر به دلیل فرسوده بودن امکانات و زیرساخت‌ها همواره با چالش‌هایی مواجه بود، همزمان با دومین روز هفته دولت پس از تکمیل عملیات بهسازی و نوسازی با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و حضور تعدادی از مدیران استانی و شهرستانی، چهره‌های ملی و هزاران هوادار نساجی یک بار دیگر به فضای فوتبالی کشور برگشت.

این ورزشگاه که عملیات بهسازی و نوسازی آن از ۱۹ مرداد آغاز شده بود، طی یک سال اخیر با صرف هزینه حدود ۷۰ میلیارد تومانی بخش دولتی به شرایط مناسب زیرساختی و تجهیزاتی رسید و اکنون به عنوان یک ورزشگاه مجهز و با کیفیت برای برگزاری مسابقات خانگی نساجی در اختیار این باشگاه قرار گرفت.

تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر از چمن مصنوعی به چمن طبیعی یکی از مهم‌ترین مطالبات کادر فنی و مدیریتی و هواداران این تیم طی سال‌های اخیر بود که اکنون این مطالبه محقق شده و نساجی از این پس روی چمن با کیفیت ورزشگاه شهید وطنی از حریفان میزبانی خواهد کرد. بخش دولتی علاوه بر هزینه ۷۰ میلیارد تومانی بهسازی ورزشگاه شهید وطنی، برای واگذاری این ورزشگاه به نساجی پایین‌ترین مبلغ را به منظور حمایت از این باشگاه در نظر گرفته است. بنا به برخی داده‌های دریافت شده، مبلغ اجاره این ورزشگاه برای نساجی طی یک سال ۲۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده که تقریباً معادل اجاره ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان در یک مسابقه است.

ورزشگاه وطنی قائم شهر حالا برای مجموعه مدیریتی استان نیز یک تعصب ویژه است. تعصبی که حالا برای افتتاحیه آن پای مهمانان ملی را نیز به قائم شهر باز کرده است. پیش از افتتاح رسمی این ورزشگاه، سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران در صفحه اینستاگرامی خود، این دیدار را رسانه‌ای کرد.

متن کامل یاداشت استاندار مازندران به شرح زیر است:

امروز این افتخار را داشتم که میزبان دو نفر از چهره‌های مطرح پیشکسوت فوتبال کشورمان آقایان حمیدرضا استیلی و علی‌اصغر مدیر روستا باشم. از هر دوی این عزیزان برای حضور در مراسم باشکوه بازگشایی مجدد و افتتاح ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر که همزمان است با روز پنجشنبه هفته جاری و نیز برگزاری دیدار هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور با رقابت تیم نساجی و ملوان بندرانزلی دعوت کردم. به امید یک پیروزی دلچسب در این بازی و رقم خوردن یک روز خوب برای مردم شهید پرور استان مازندران.

کد خبر 599892

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مازندران ساری ورزشگاه وطنی قائم شهر ورزشگاه وطنی ورزشگاه شهید وطنی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر تعویض چمن قائم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۴۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد عجیب برد نساجی در اصفهان

به گزارش "ورزش سه"، نساجی در شرایطی که سایه سقوط را بالای سر خود احساس می‌کرد و در قعر جدول قرار داشت، به یکباره در هفته‌های اخیر شرایط را برای خود تغییر داد تا پس از مدتها این هفته را خارج از منطقه سقوط سپری کند.

نساجی مازندران در ورزشگاه فولادشهر اصفهان با دو گل ذوب آهن را از پیش رو برداشت و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

نکته مهم در این برد نساجی این بود که آنها در این فصل پیش از این حسابقه هیچ برد خارج از خانه‌ای را تجربه نکرده بودند و بالاخره در هفته بیست و پنجم به این مهم دست یافتند.

نساجی حالا پس از اینکه از سه بازی مهم گذشته خود ۷ امتیاز گرفت، باید در هفته آینده از پرسپولیس میزبانی کند.

عکس: مجتبی حمیدیان

دیگر خبرها

  • یزد؛ میزبان غول‌های صنعت نساجی
  • آغاز به کار سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نساجی یزد
  • فولاد راه نساجی را در پیش گرفت
  • عباس‌زاده مقابل پرسپولیس فیکس می‌شود
  • مورد عجیب برد نساجی در اصفهان
  • دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن و نساجی
  • ببینید | خلاصه بازی ذوب آهن ۰ - نساجی مازندران ۲
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد
  • صداقت: این جدول از نظر نساجی اشتباه است