Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ابهر با بیان اینکه در گذشته فاضلاب شهری ابهر ۳۰ درصد اجرا شده، ۳۰ درصد شبکه انجام شده و در بقیه پروژه اصلا اقدامی انجام نشده اما مورد افتتاح قرار گرفته است، گفت: همین افتتاح با نقص در پروژه سبب شده تا ردیف اعتباری آن بسته شود و نتوانستیم دوباره اعتباری برای آن جذب کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد ذوالقدر در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه در شهرستان ابهر صنایع بزرگی همچون صنایع فولادی وجود دارند که وابستگی زیادی برای استفاده از آب دارند، اظهار داشت: برداشت بی‌رویه آب از آب‌های زیرزمینی سبب شده تا سطح آب در این شهرستان شدیدا افت کند و مشکل در این زمینه ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در گذشته به برخی شرکت‌های فولادی مجوز استفاده از آب زیرزمینی داده‌اند تا این شرکت‌ها در امر اجرای سیستم فاضلاب کمک کنند اما این امر اتفاق نیافتاده است، افزود: در حال حاضر با یکی از شرکت‌های فولادی در ابهر به مبلغ ۳۲۰ میلیارد تومان قرار داد منعقد شده تا فاضلاب شهری ابهر را اجرا کنند.

فرماندار ابهر گفت: از پساب موجود اگر سایر شرکت‌ها نیز تقاضا برای استفاده داشته باشند تا حد ممکن محدودیتی وجود نخواهد داشت، با این حال از اول مهر ماه این پروژه اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه در گذشته فاضلاب شهری ۳۰ درصد اجرا شده، ۳۰ درصد شبکه انجام شده و ۳۰ درصد اصلا اقدامی انجام نشده اما مورد افتتاح قرار گرفته است، بیان کرد: همین افتتاح با نقص کلی در پروژه سبب شده تا ردیف اعتباری آن بسته شود و ما نتوانیم دوباره اعتباری برای آن جذب کنیم.

ذوالقدر تصریح کرد: اگر شرکت فولادی قرارداد اجرای فاضلاب ابهر را نداشت تا سال‌های سال امکان اجرای شبکه فاضلاب ابهر ممکن نبود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فاضلاب شهری ۳۰ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۴۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی

مدیرعامل شرکت آبفای مرکزی از اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، حشمت‌الله عباسی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اصلاح و بازسازی شبکه توزیع اب شهر خمین اظهار داشت: کنتور‌های فرسوده مشترکین آب، یکی از عوامل مهم در افزایش میزان آب بدون درآمد است. در این راستا 150 عدد کنتور خراب مشترکین خمین در راستای مدیریت مصرف آب تعویض و به‌روزرسانی شد.

وی افزود: با توجه به افزایش تعداد حوادث پیش آمده بر اثر فرسودگی شبکه آب و همچنین تغییر قطر لوله به دلیل افزایش مصرف آب‌ و در راستای تاب‌آوری در شرایط بحرانی و افزایش قدرت مانور و بهبود فشار شبکه نیز 550 متر از شبکه توزیع آب شهر خمین اصلاح و توسعه یافت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از واگذاری بیش از 3 هزار فقره انشعاب جدید فاضلاب در استان مرکزی خبرداد و گفت: شرکت آبفای استان مرکزی 197 هزار مشترک فاضلاب را تحت پوشش خدماتی خود دارد، به طوری که 3 هزار و 316 فقره  انشعاب جدید فاضلاب طی سال گذشته در  استان مرکزی به مشترکان واگذار شد. 

عباسی تصریح کرد: امسال نصب و واگذاری 4 هزار فقره انشعاب دیگر در استان در دست اقدام است. این در حالی است که نصب انشعابات فاضلاب به تناسب پیشرفت و توسعه خطوط انتقال فاضلاب در استان مرکزی ادامه دارد.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • میانگین بهره مندی مازندران از فاضلاب بهداشتی ۲۱ درصد است
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه انتقال آب از بندرچارک به بستک و جناح
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد