Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر حسین رجبی با اشاره به برخی اعتراضات در خصوص یک شرکت غیرمجاز فروش خودرو اظهار کرد: تمامی شرکت‌های فروش خودرو اگر به صورت پیش فروش فعالیت کنند باید مجوز لازم را از بانک مرکزی اخذ کرده و اگر فروش قطعی دارند باید مجوز کسب حقوقی از اداره کل صمت استان را داشته باشند.

وی افزود: تاکنون هیچیک از شرکت‌های پیش فروش خودرو در استان مجوزهای لازم را اخذ نکرده و فعالیت آنها وجاهت قانونی ندارد و شهروندان باید نسبت به این موضوع آگاه باشند و فریب تبلیغات واهی این شرکت‌ها را نخورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان مرکز استان در ادامه بیان داشت: اخیراً دفتر یکی از این شرکت‌های پیش فروش خودرو پلمب شد، که هزار نفر از شهروندان در آن سرمایه گذاری کرده بودند، که دستگاه قضائی سریعاً نسبت به این موضوع ورود کرد و مدیران این شرکت غیرمجاز بازداشت شدند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: تمامی اموال منقول و غیرمنقول این شرکت که جوابگوی مطالبات شهروندان است، توقیف شده و شهروندان چنانچه در این خصوص شکایتی دارند و یا برای سیر روند اخذ مطالبات خود می‌بایست به پلیس آگاهی استان مراجعه نمایند و نگران مطالبات خود نباشند.

کد خبر 5574156

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین رجبی دادستان قزوین پیش فروش خودرو هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی گرگان خطبه های نماز جمعه آمار کرونا افتتاح طرح عمرانی دولت سیزدهم اربعین 1401 اجلاس پیرغلامان حسینی قزوین اردبیل فروش خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۴۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رئیس امور حقوقی شرکت گاز آذربایجان‌غربی اظهار کرد: سال گذشته از مجموع ۱۲۸ فقره پرونده مطروحه‌ی له و علیه این شرکت در مراجع قضایی و دیوان عدالت اداری تعداد ۹۷ فقره پرونده مختومه شد و مابقی همچنان در حال رسیدگی است.

محمدامین هناره درباره آرای صادره اعلام کرد: از پرونده‌های مختومه شده، در ۸۲ پرونده، رای به نفع شرکت گاز آذربایجان‌غربی و در ۱۵ فقره نیز به ضرر شرکت گاز بوده است.

دیگر خبرها

  • ضرب الاجل وزارت صمت به ایران خودرو و سایپا
  • سرگرمی جدید خودرویی
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • شرایط فروش قسطی جک J ۴ و کی ام سی T ۸
  • یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند
  • مردم نگران تامین داروی وارفارین نباشند
  • سازمان غذا و دارو: بیماران قلبی نگران وارفارین نباشند
  • نیروهای شرکتی منتظر نباشند؛ خبر نگران کننده درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت