Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از مراجع تقلید جهان تشیع اظهار کرد: دشمن هر روز یک حیله‌ای را پیش‌رو می‌گیرد و شبهه افکنی می‌کند، طلاب بایستی شجاعانه و با توکل بر خدای متعال مقابل حیله‌های دشمن بایستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله‌العظمی حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در آیین آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه که در سالن همایش مدرسه مبارکه دارالشفاء قم برگزار شد، بر لزوم توجه به علم و علم‌آموزی در حوزه علمیه تاکید کرد و گفت: علما با دلیل قرآن کریم و نهج‌البلاغه، کسانی‌اند که همیشه حجت خدای متعال بر روی زمین هستند و مردم را به دین الهی دعوت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ابراز کرد: برای این علما، شب‌زنده‌داری، قیام، جهاد در راه خدا و تحمل مشکلات آسان است چراکه این راه را برگزیده‌اند و از آنچه که جاهلان با آن مانوس هستند، وحشت دارند.

این مرجع تقلید گام برداشتن با دلیل و برهان و تربیت انسان‌ها را از دیگر ویژگی‌های علما دانست و افزود: اساتید حوزه علمیه بایستی این موارد را که برگرفته از کلام معصومین (علیهم‌السلام) است، برای پرورش و تربیت طلاب مورد توجه قرار دهند.

وی با بیان اینکه افتخار حوزه علمیه این است که مستقیماً از مکتب امامان و پیامبر اکرم (ص) درس گرفته، عنوان کرد: علما در راه این مکتب قدم برداشتند، زندانی و شهید شدند ولیکن هرگز از راه دین اسلام جدا نشدند.

آیت‌الله نوری همدانی با تاکید بر اینکه دشمن همیشه در کمین ما است، گفت: در هر زمانی دشمنان به یک شیوه و سبک خاصی عمل می‌کند که یکی از این روش‌های دشمن، استکبار است که امام خمینی (ره) این را به ما شناساند.

وی تصریح کرد: دنیای استکبار و دشمن هر روز یک حیله‌ای را پیش‌رو می‌گیرد و بین مردم شبهه می‌اندازد؛ طلاب بایستی شجاعانه و با توکل بر خدای متعال مقابل تمام حیله‌های دشمن بایستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حوزه علمیه طلاب آیت الله نوری همدانی آغاز سال تحصیلی استکبارستیزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۴۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، متن پیام تسلیت آیت الله اعرافی بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت بانوی ماجده و پارسا حاجیه خانم حائری(ره) موجب تأسف گردید.

ضمن ابراز همدردی فقدان آن بانوی گرامی را به خاندان مکرم مصاب و بیوت بلند پایه مرحوم آیت الله العظمی حائری (قدس سره) و حضرت امام خمینی (اعلی اله المقامه) تسلیت عرض نموده، از خداوند غفور ودود برای ایشان، والد معظم و فقیدشان حضرت آیت الله شیخ مرتضی حائری(قدس سره) و همسر شهید ارجمندشان حضرت آیت الله حاج سید مصطفی خمینی(ره) علو درجات و وصول به مقام رضوان الهی و برای بازماندگان، بهروزی, عزت و پاداش نیک الهی را مسئلت می نمایم.

علیرضا اعرافی
مدیر حوزه‌های علمیه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • پاسخ آیت الله نوری همدانی به سوالی درباره طرح عفاف و حجاب پلیس (طرح نور)
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • تربیت فضلای دین توسط ماموستا فخری از حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم فقید است
  • آیت الله کوهستانی، ستاره آسمان فقاهت ایران
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»
  • طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • آیت‌الله کعبی: طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست