Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در دوران پس از انقلاب افراد بسیاری روی صندلی فدراسیون فوتبال نشستند. برخی‌ها خیلی خوب بودند و عده‌ای هم نتوانستند این مسئولیت را به خوبی به سرانجام برسانند. برخی مدیران بسیار خوبی بودند اما برخی هم تصمیماتی گرفتند که فوتبال ایران تا سال ها باید جوابگو این تصمیمات باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: انسان‌ها می‌آیند و می‌روند اما تاریخ زنده است. شاید مردم فراموش کار باشند اما مطالعه تاریخ ورزش موجب می‌شود تصمیم‌های درست بگیریم و از اشتباه دوری کنیم. متاسفم که این آقایان خود را ناجی فوتبال ایران معرفی می‌کنند در حالی که آن‌ها این ورزش را غرق کردند.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: وای به حال این فوتبال که برای رای آوردن در انتخابات پشت نام کارلوس کی‌روش پنهان می‌شوند. اگر اعتقاد آقایان این است که ما به جام جهانی رفتیم و این افتخار است، می‌گویم در قاره‌ای که ۵ تیم سهمیه دارند این افتخار نیست و اگر موفق شد تیم ملی ایران را به قهرمانی آسیا برساند آن وقت دم از افتخار و اقتدار بزند. 

ابراهیمی گفت: همین کی‌روش چه افتخاری برای فوتبال ایران در ۸ سالی که سکان هدایت تیم ملی را در دست داشت، به دست آورد؟ از زمان دهداری گرفته تا امیر قلعه‌نویی هر مربی که شکست خورد، برکنار شد اما کی‌روش را حفظ کردند و حالا نگران آینده کاری او هم هستند. اگر او مربی خوبی بود، الان بیکار نبود اما برخی فکر می‌کنند او تافته جدا بافته است. البته باید دید حضور او در ایران برای چه کسانی سود و منفعت دارد.

وی ادامه داد: متاسفانه وقتی با متخلفان ورزشی با جدیت برخورد نمی‌شود، همین می‌شود که خیلی‌ها به دنبال حضور و حتی بازگشت دوباره به فوتبال میفتند. اگر آقایان فکر می‌کنند برای فوتبال ایران افتخارآفرین بوده‌اند، در میزگردی با حضور پیشکسوتان و کارشناسان فوتبال بنشینند تا جواب آنها را بدهیم اما آنها یک طرفه مصاحبه می‌کنند و از افتخاراتی دم می‌زنند که از نظر ما نه تنها افتخار نیست بلکه عدم دست‌یابی به آن یعنی فاجعه. یادمان نرود خیلی از امور در فدراسیون فوتبال ما با دادن هدایای مختلف و گرانقیمت پیش می‌رفت و موضوع پنهان و پیچیده‌ای هم نبود که بگوییم کسی از آن خبر نداشت. 

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان گفت: من فقط به یک جمله اکتفا می‌کنم،‌ بازگشت برخی مدیران به فوتبال فاجعه است و باعث بی‌اعتمادی اهالی فوتبال می‌شود. ورزش برای هر کشوری ویترین اعتبار و آبرو است. کاری نکنیم که با دست خودمان آبروی ورزش ایران را به سخره بگیریم.

برچسب‌ها فوتبال فدراسیون فوتبال ایران ناصر ابراهیمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون فوتبال ایران ناصر ابراهیمی فوتبال فدراسیون فوتبال ایران ناصر ابراهیمی فدراسیون فوتبال فوتبال ایران کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۴۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴۰ درصد متکدیان مشهدی معتاد هستند

معاون اجتماعی و مشارکت‌های شهرداری مشهد گفت: براساس آمارهای سال گذشته، تست اعتیاد بیش از ۴۰ درصد متکدیان جمع‌آوری شده، مثبت بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی و به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، مهدی ابراهیمی با بیان اینکه تکدی‌گری به عنوان یک آسیب اجتماعی شناخته می‌شود، اظهار کرد: برهمین اساس، طبق قانون، شناسایی و جمع‌آوری متکدیان در معابر شهری، با همکاری نیروی انتظامی را در دستورکار خود داریم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۴۷۰۰ نفر متکدی در سطح شهر شناسایی و به مرکز رسیدگی به آسیب‌دیدگان اجتماعی منتقل شده‌اند، گفت: ۷۵ درصد این افراد «آقا»، ۱۹ درصد «بانوان» و شش درصد هم کودکان زیر ۱۸ سال هستند.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های شهرداری مشهد افزود: متاسفانه تست اعتیاد بیش از ۱۸۹۰ نفر از متکدیان، مثبت بوده است که با هماهنگی مقام قضایی و همکاری بهزیستی به کمپ‌های درمان اعتیاد رایگان و دولتی تحویل شده‌اند.

ابراهیمی تصریح کرد: علاوه بر این، ساماندهی متکدیان اطراف حرم مطهر رضوی نیز با همکاری مسئولین مربوطه صورت گرفته است و در همین قالب، بیش از ۷۹۰ نفر به مرکز رسیدگی به آسیب‌دیدگان اجتماعی منتقل شدند.

ابراهیمی اظهارکرد: متاسفانه شایع‌ترین موضوع در پدیده تکدی‌گری، سوءاستفاده از احساسات زائرین و مجاوران است که متکدیان حرفه‌ای با شیوه‌های متنوع و مختلفی همچون استفاده از عروسک به‌جای نوزاد و تغییر ظاهر از مرد به زن، به تکدی‌گری می‌پردازند.

وی گفت: سالمندان و زنان، بیش از سایر گروه‌های سنی در معابر و چهارراه‌ها حضور دارند و دلیل آن هم، کمک بیشتر مردم به این گروه‌های سنی است.

کد خبر 749308

دیگر خبرها

  • مربی تیم جوانان: فوتبال پایه برای نتیجه گرفتن نیست
  • انتشار لیست کاندیداهای دور دوم انتخابات تهران +کد انتخابی نامزدها
  • فروردین: مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه‌ها نباشند
  • ۱۰ کاندیدای مشترک در سه لیست انتخاباتی تهران /کدام نامزدها خط خوردند؟ +جدول
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • بیش از ۴۰ درصد متکدیان مشهدی معتاد هستند
  • ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود
  • سن‌سیرو میزبان فینال چمپیونزلیگ می‌شود
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین