Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با تسلیت ارتحال ملکوتی عالم ربانی حضرت آیت‌الله ناصری، اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان در راستای هر چه بهتر و با شکوه‌تر برگزار شدن مراسم تشییع پیکر مطهر و در راستای خدمت به تشییع‌کنندگان در روز یکشنبه ششم شهریور ماه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در شهر اصفهان برقرار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ساعت یک بامداد یکشنبه توقف هر نوع وسایل نقلیه در محدوده‌های منتهی به اطراف میدان احمدآباد، طول خیابان بزرگمهر( مسیر رفت و برگشت)، چهارراه نور باران، میدان بزرگمهر، چهارراه آبشار،‌ طول خیابان امام سجاد(مسیر رفت و برگشت) به سمت میدان شهید لاوی و گلستان مطهر شهدا ممنوع خواهد بود.

محمدی گفت: از ساعت ۶ صبح تردد هر نوع وسایل نقلیه درمسیرهای خیابان‌های منتهی به میدان احمدآباد، تقاطع‌های ولی عصر-صغیر، تقاطع توانا- خیابان احمدآباد، تقاطع آتشنشان- پروین، تقاطع آل خجند- سروش به سمت میدان احمدآباد ممنوع است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به ممنوعیت تردد هر نوع وسایل نقلیه در کلیه مسیرهای اصلی و فرعی منتهی به خیابان خیابان بزرگمهر، چهارراه هشت بهشت و چهارراه نور باران گفت: حاشیه شمالی میدان خواجو به سمت میدان‌بزرگمهر، تقاطع حمزه در خیابان‌ مشتاق  و چهارراه نور باران به سمت میدان‌بزرگمهر، میدان بزرگمهر به سمت چهارراه آبشار، جنوب پل خواجو به سمت میدان فیض و چهارراه آبشار تردد هر نوع وسیله نقلیه ممنوع است.

وی ادامه داد: تردد هر نوع وسیله نقلیه در پل غدیر در خیابان آبشار سوم به سمت چهارراه آبشار، میدان فیض به سمت چهارراه آپادانا، چهارراه آپادانا بسمت میدان لاوی، تقاطع آیت الله رحیم ارباب به سمت تقاطع سپهسالار و کلیه مسیرهای منتهی به خیابان امام سجاد(ع)، چهارراه فرایبورگ و میدان بسیج به سمت گلستان مطهر شهدا و میدان فیض و برعکس، میدان شهید لاوی به سمت گلستان شهدا و خروجی بزرگراه شهید همت به سمت میدان شهید لاوی نیز تردد هر نوع وسایل نقلیه ممنوع است.

محمدی تصریح کرد: با توجه به محدودیت و کمبود ظرفیت‌ پارکینگ‌ها و در نظر گرفتن اتوبوس‌های شرکت اتوبوسرانی برای ایاب و ذهاب، شهروندان حتی‌المقدور ضمن استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی از تردد در محدوده‌های مذکور خودداری کرده ودرخواست می‌شود پلیس راهنمایی و رانندگی را در اجرای مأموریت یاری و از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان بیان کرد: محل پارک اتوبوس‌های ایاب و ذهاب طول خیابان‌های لاهور، حمزه اصفهانی، آزادگان، فرایبورگ، کنار گذرهای خیابان شهید لاوی، سلمان فارسی، آبشار دوم و سوم در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان آیت الله ناصری تشییع پیکر آیت الله ناصری نوع وسایل نقلیه میدان بزرگمهر استان اصفهان سمت میدان شهید لاوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۴۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مطهر شهید «حاج محمد رنجنوش»

دریافت 39 MB

به گزارش خبرنگار مهر، تشییع پیکر مطهر شهید پاسدار حاج محمد رنجنوش بر روی دستان مردم شهید پرور و انقلابی همدان در میدان میدان امام خمینی(ره) برگزار شد.

کد خبر 6096484

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر مطهر شهید «حاج محمد رنجنوش»
  • هراز یکطرفه شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • محدودیت‌های ترافیکی در میدان صادقیه تهران
  • محدودیت‌های تردد در معابر تهران به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی تشییع شهدا در روز شهادت امام جعفر صادق(ع) اعلام شد
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران