Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال لیورپول به اشتباه خود اعتراف کرد و گفت: من اشتباه کردم، به یک هافبک نیاز داریم.

به گزارش ایران اکونومیست، یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول اعلام کرد که لیورپول اکنون برای جذب یک هافبک جدید تلاش خواهد کرد. او در جدیدترین مصاحبه خود گفت: بله، من کسی بودم که گفتم ما به هافبک نیاز نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما درست می‌گفتید و و من اشتباه کردم. حالا ما به دنبال یک هافبک هستیم. 

وی ادامه داد: ما بازیکن می‌گیریم اما باید گزینه درستی باشد. 

پیش از این خبرنگاران و کارشناسان به کلوپ توصیه کرده بودند که تیم او به یک هافبک نیاز دارد اما او اعلام کرده بود که به این کار نیاز ندارد. اما حالا سرمربی آلمانی با توجه به مصدومیت تیاگو آلکانترا به اشتباه خود اعتراف کرده است. 

طبق گفته رسانه‌ها فرنکی دی‌یونگ هافبک بارسلونا که در چند وقت اخیر بحث فروش او توسط این باشگاه به صورت جدی پیگیری می‌شد، یکی از گزینه‌های لیورپول برای خرید است. البته دی‌یونگ جدیدا به مدیربرنامه‌ خود اعلام کرده که با مدیران باشگاه بارسا برای ماندن و کاهش حقوق به توافق برسد.   

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: لیورپول ، یورگن کلوپ ، بارسلونا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: لیورپول یورگن کلوپ بارسلونا یک هافبک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۴۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح

لیورپول برای جایگزینی محمد صلاح روی بازیکن ژاپنی رئال سوسیداد دست گذاشته است.

به گزارش ایسنا، اختلاف اخیر محمد صلاح با یورگن کلوپ باعث شده است تا گمانه‌زنی‌های درباره جدایی این ستاره مصری از قرمزپوشان آنفیلد زیاد شود.

سایت لیورپول اکو مدعی شد که لیورپول برای جایگزینی صلاح روی تاکفوسا کوبو دست گذاشته است و در تلاش است تا این بازیکن را در تابستان جذب کند.

کوبو سابقه حضور در رئال مادرید را در کارنامه دارد. او اکنون در رئال سوسیداد بازی می‌کند و در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی در این تیم داشته و توانسته ۷ گل به ثمر برساند و ۴ پاس گل هم بدهد.

البته جدایی یورگن کلوپ لیورپول شاید باعث شود که صلاح در تیم بماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اسلوت: مغز یورگن کلوپ را می‌خواهم!
  • کاش در آخرین بازی‌ام باران بیاید تا اشک‌هایم را نبینند
  • کلوپ با برد مقابل تاتنهام به استقبال وداع از آنفیلد می‌رود
  • بازگشت توفنده فرعون: من همان مو صلاح هستم!‏
  • خیلی نگرانم فن دایک به رئال برود!
  • تصمیم نهایی یورگن کلوپ در مورد صلاح
  • پیش بازی لیورپول - تاتنهام؛ تنها یک دلیل کافیست
  • یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح
  • اشتباه لفظی ژاوی: جای لواندوفسکی امن است
  • علاقه اریک تن هاخ به دی یونگ: برای بازی به سبک آژاکس، به بازیکنی مثل او نیاز دارید