Web Analytics Made Easy - Statcounter

سینا بیدمشکی روز شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: بروز مشکل ناشی از خشکسالی و کم آبی در همدان عامل لغو این مسابقات در ماه جاری شده که با برنامه ریزی مجدد در آینده نزدیک برگزار خواهد شد.

وی افزود: در همین ارتباط برخی از مسابقات استانی شامل صخره نوردی و کاراته نیز که قرار بود طی روزهای آتی برگزار شود، به تاخیر افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیدمشکی ضمن عذرخواهی از شرکت کنندگان در این مسابقات، گفت: کار بازپرداخت وجه ثبت نام کنندگان برای ورود به مسابقات و اسکان، نیز آغاز شده و به مبلغ پرداختی افراد به حساب آنها عودت داده می شود.

هفدهمین دوره مسابقات بین المللی شطرنج اوپن ابن سینا قرار بود ۹ تا ۱۶ شهریورماه در شهر همدان برگزار شود. چند استاد بزرگ شطرنج ایرانی و خارجی برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده بودند.

تاریخ برگزاری این مسابقات نیز از تقویم جهانی برداشته شد تا زمان جدید انجام این رویداد اعلام شود.

همدان از استان‌های مطرح در برگزاری میزبانی‌های ملی و بین المللی در ورزش شطرنج کشور است.

معرفی قهرمانان شطرنج جام رخ
مسابقات شطرنج سریع "باشگاه رخ" به سرپرستی و قضاوت "حمیدرضا صداقت‌خواه" با حضور ۱۰۵ بازیکن مطرح از استان‌ها البرز و همدان در ۹ دور به روش سوئیسی برگزار شد.

در این رقابت‌ها استاد فیده مهرداد صداقتی عنوان قهرمان بخش شطرنج سریع را کسب کرد.

همچنین مسابقات شطرنج سریع ریتد "باشگاه صفوت" به سرپرستی "صادق اسدی" و قضاوت "هادی حیدریان" با حضور ۸۲ بازیکن، از استان همدان در ۹ دور به روش سوئیسی برگزار شد و سینا کوروند عنوان قهرمانی را کسب کرد

مسابقات شطرنج سریع ریتد به میزبانی ملایر به سرپرستی "محمد قنایی" و قضاوت "امید فراهانی" با حضور ۱۰۹ بازیکن از استان‌های: مرکزی، کردستان، لرستان، کرمانشاه و همدان در ۹ دور به روش سوئیسی در محل "پارک سیفیه" برگزار شد.

در این رقابت‌ها نیز "استاد فیده امیرمحمد حمیدی" مقام قهرمانی را به دست آورد.

برچسب‌ها استان همدان ابن سینا اداره کل ورزش و جوانان استان همدان شطرنج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان همدان ابن سینا اداره کل ورزش و جوانان استان همدان استان همدان ابن سینا اداره کل ورزش و جوانان استان همدان شطرنج مسابقات شطرنج شطرنج سریع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۴۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر،امیرحسین حسنی ظهر سه‌شنبه در نشست خبری مسابقات قهرمانی کشور وزنه‌برداری اظهار کرد: مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) در دو رده سنی نوجوانان و جوانان و در بخش دختران و پسران از ۱۵ لغایت ۲۵ اردیبهشت به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: ۵۵۰ وزنه‌بردار از ۳۱ استان کشور در این مسابقات به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان همدان با اشاره به هزینه برگزاری مسابقات گفت: یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه برگزاری مسابقات برآورد شده است.

حسنی خاطرنشان کرد: همچنین در این مسابقات ۱۲۰ مدال توزیع و رقابت‌ها به صورت پخش زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت رشته وزنه‌برداری بیان کرد: آبان ۱۴۰۲ هیئت را تحویل گرفتم که تنها ۲۹ ورزشکار سازمان یافته داشت اما امروز ما ۱۴۰ ورزشکار سازمان یافته در رشته وزنه‌برداری و ۱۱۲ ورزشکار در رشته کراس‌فیت داریم.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان همدان عنوان کرد: شهرستان‌های فعال ما همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان، اسدآباد، کبودرآهنگ و رزن است.

کد خبر 6092842

دیگر خبرها

  • درخشش شطرنج باز خوزستان در مسابقات شهر‌های آسیا
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • فینال مسابقات بوکس برگزار شد
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز