Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیان دهراب پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:تاکنون ۵۲۹ هزار ۳۱۰ نفر از جمعیت کهگیلویه و بویراحمد زیرپوشش بیمه سلامت قرار گرفته اند.

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:در زمان حاضر ۳۲ دفتر پیشخوان در شهرستان های مختلف استان آماده نام نویسی از افراد بدون پوشش درمانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهراب پور ابراز داشت: افراد ساکن در مناطق محروم و کمتربرخوردار کهگیلویه و بویراحمد که فاقد بیمه هستند می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و ارائه مدارک هویتی خود برای بهره مندی از خدمات رایگان بیمه سلامت اقدام کنند.

وی تاکید کرد:.شهروندان فاقد بیمه درمانی همچنین می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی به نشانی www.bimehsalamatiranian.ir برای قرار گرفتن زیرپوشش بیمه درمانی اقدام کنند.

وی عنوان کرد: همه کسانی که زیرپوشش بیمه سلامت قرار می گیرند تا سه ماه نخست از پرداخت حق بیمه معاف هستند.

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پس از اتمام دوره سه ماهه، آزمون وسع (استحقاق سنجی) از طرف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت می گیرد و دهک هر بیمه شده مشخص می شود.

وی تاکید کرد: دهک های اول تا سوم از پرداخت حق بیمه معاف هستند، دهک های چهارم و پنجم ۱۰در صد، دهک های ششم وهفتم ۲۰درصد، دهک های هشتم و نهم ۵۰ درصد از حق بیمه را پرداخت می کنند.

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد:از سال گذشته تاکنون بیمه سلامت استان بیش از ۲ هزارو ۸۶۶ میلیارد ریال مطالبات به مراکز طرف قرارداد این بیمه پرداخت کرده است.

۴۶

کد خبر 1666741

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه وبویراحمد بیمه طرح نظام بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۴۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند

عضو هیات مدیره انجمن داروسازان ایران، با اشاره به بدهی بیمه ها به داروخانه‌ها، گفت: داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک، پول ندارد.

به گزارش مهر، هادی احمدی افزود: در کل کشور ۱۶ هزار داروخانه فعالیت دارد که با بیمه‌های پایه قرارداد دارند و سازمان‌های بیمه گر هم باید به تعهدات خود عمل کنند.

وی ادامه داد: وضعیت داروخانه‌ها به علت تأخیر در پرداخت مطالبات مناسب نیست هر سه سازمان بیمه گر تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و نیروهای مسلح به داروخانه‌ها بدهکار هستند.

احمدی گفت: سازمان‌های بیمه گر باید یک ماه پس از دریافت اسناد مطالبات داروخانه‌ها را پرداخت که تا کنون این مهم اتفاق نیافتاده است.

وی ادامه داد: سازمان تأمین اجتماعی آخرین پرداختی که به داروخانه‌ها داشته مربوط به آذر پارسال بوده آن هم فقط در بخشی از داروخانه‌های کشور و آخرین پرداخت بیمه سلامت هم مربوط دی پارسال است و در بیمه نیروهای مسلح نیز به همین صورت است.

احمدی گفت: در حال حاضر داروخانه‌ها در خرید شیرخشک مشکل دارند و چرخه اقتصادی داروخانه‌ها مشکلات جدی دارد، چون پولی جهت تهیه شیرخشک ندارند.

وی گفت: سازمان هدفمندی یارانه‌ها و بیمه سلامت منابع تهیه شیر خشک را به داروخانه‌ها پرداخت نکرده اند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توزیع شیرخشک یارانه ای تا سقف ۱۰ قوطی در هر ماه توزیع شیرخشک یارانه‌ای تا ۱۰ قوطی در هر ماه

دیگر خبرها

  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد