Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:15:45 GMT

آیت الله ناصری اهتمام ویژه‌ای به نشر معارف اسلامی داشت

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۴۹۲۳

آیت الله ناصری اهتمام ویژه‌ای به نشر معارف اسلامی داشت

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی درگذشت عالم و خطیب ربانی، آیت الله ناصری (رضوان الله علیه)، آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم ربانی، خطیب فرزانه و استاد اخلاق حضرت آیت الله آقای حاج شیخ محمدعلی ناصری (رضوان الله علیه) موجب تأسف و تأثر فراوان اینجانب گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آن مرحوم در طول عمر پر برکت خویش اهتمام ویژه‌ای به نشر معارف اسلامی و شعائر اهل بیت (علیهم السلام) بویژه ترویج مکتب انتظار و ترغیب به معرفت بقیه الله الاعظم و محبت به ساحت آن عزیز (عجل الله تعالی فرجه الشریف) داشتند. در دعوت مردم به توحید و خوف و خشیت و تقوا و زهد در محضر حق متعال بسیار ساعی بود. انفاس قدسی او بسیاری را به جناب حق رهنمون شده بود. «لهم اجرهم و نورهم.»

اینجانب فقدان این عالم نورانی را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مراجع عظام، روحانیت معزز، بویژه مردم شریف استان اصفهان، ارادتمندان و بیت مکرم ایشان تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

صادق آملی لاریجانی
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

کد خبر 5574175 محمد مهاجرانی

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری آیت الله صادق آملی لاریجانی مجمع تشخیص مصلحت نظام آیت الله ناصری پیام تسلیت صحن مجلس حسین امیرعبداللهیان دولت سیزدهم مجلس شورای اسلامی هفته دولت محمد مخبر سیدابراهیم رئیسی ارتش جمهوری اسلامی ایران رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش جمهوری اسلامی ایران وزارت امور خارجه ایران علی بهادری جهرمی مجمع تشخیص مصلحت نظام محمد باقر قالیباف آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۴۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ متن پیام حسن عباسی، فرماندار ویژه شهرستان مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم بدین شرح است:

بسمه تعالی

جایگاه معلم در باور و ارزشهای ملت مسلمان ما، جایگاهی رفیع و ارزشمند است. در تفکر دینی ما معلم روشنگر چراغ فروزان هدایت و نجات بخش آدمیان از ظلمت جهل و نادانی است.

استادِ شهید مرتضی مطهری شخصیتی اثر گذار در دوران رویش و رشد انقلاب اسلامی ایران بوده است. وی به عنوان متفکری اندیشمند و فیلسوفی بزرگ، مجاهدانه در راستای روشنگری و احیای تفکر دینی گام برداشت و در این راه مقدس، آماج تیر بدخواهان و کج اندیشان قرار گرفت و نام خود را به عنوان معلم راستین انقلاب اسلامی جاودانه ساخت.

اینجانب به عنوان نماینده دولت مردمی در مهاباد، در سال مزین به نام " جهش تولید با مشارکت مردم" ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم فرهیخته استاد شهید مرتضی مطهری و شهدای والا مقام سنگر مقدس تعلیم و تربیت، فرارسیدن روز معلم را به همه اساتید، معلمان و تلاشگران صبور، متعهد و سخت کوش عرصه فرزانگی و دانایی در شهرستان مهاباد تبریک و تهنیت گفته، توفیقات همگی این عزیزان را در خدمت به رشد و بالندگی و اعتلای فرهنگ و اندیشه میهن عزیز اسلامی، از درگاه خداوند دانایی بخش مسألت دارم.

حسن عباسی

فرماندار ویژه مهاباد

دیگر خبرها

  • آیت‌الله جزایری از هیچ تلاشی برای اهداف انقلاب فروگذاری نکرد
  • شهید مطهری (ره) جوابگوی مسائل و نیاز‌های جامعه بود
  • اساتید مدرسه علمیه بوشهر تجلیل شدند
  • پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم
  • لزوم ترویج روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی در جامعه
  • رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم درباره حمله سپاه به اسرائیل
  • ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود
  • روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی باید در جامعه ترویج شود