Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@19:31:56 GMT

افزایش ۶۱ درصدی ترانزیت خروجی از پایانه مرزی بیله سوار

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۴۹۲۷

افزایش ۶۱ درصدی ترانزیت خروجی از پایانه مرزی بیله سوار

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل پیش از ظهر شنبه در بازدید از پایانه مرزی بیله‌سوار اظهار کرد: ترانزیت خروجی از پایانه مرزی بیله‌سوار در ۵ ماهه گذشته ۲۸۵ هزار تن کالا بوده که نسبت به سال گذشته ۶۱ درصد افزایش داشته است.

کلیم‌الله وثوقی با بیان اینکه این کالاها توسط ۱۲ هزار و۷۷۶ دستگاه ناوگان ترانزیت خروجی شده است، گفت: در واردات کالا نسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود ۳ هزار و ۲۰۰ تن بود افزایش ۳۳ درصدی را شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ترانزیت ورودی ۱۸۱ هزار و ۳۶۱ تن کالا از پایانه مرزی بیله‌سوار بوده که این میزان ترانزیت ورودی کالا توسط ۸ هزار دستگاه ناوگان انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل ادامه داد: در ۵ ماهه گذشته حدود ۱۸۳ هزار تن کالای ایرانی توسط ۸ هزار و ۲۰۰ دستگاه ناوگان از پایانه مرزی بیله‌سوار صادر شده است.

وثوقی با بیان اینکه در مدت یاد شده بیش از ۴ هزار تن کالا از طریق پایانه مرزی بیله سوار وارد شده است میزان ترانزیت ورودی کالا از پایانه مرزی بیله‌ سوار را ۹۷ هزار تن کالا با رشد ۸۷ درصدی عنوان کرد.

کد خبر 5574166

منبع: مهر

کلیدواژه: بیله سوار راهداری اردبیل صادرات و واردات پایانه مرزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای راهداری اردبیل صادرات کالا ترانزیت کالا هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی گرگان خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اربعین 1401 افتتاح طرح عمرانی دولت سیزدهم اجلاس پیرغلامان حسینی قزوین اردبیل پایانه مرزی بیله سوار هزار تن کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۴۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد ۶ هزار کامیون خارجی از  مرز نوردوز

 علیزاده گفت: پایانه مرزی نوردوز در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ شاهد تردد ۱۰ هزار و ۳۰۰ دستگاه وسایل نقلیه سنگین باری بود که این آمار ۱۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۲ افزایش داشت.

 علیزاده اظهار کرد: فروردین‌ماه امسال از این پایانه مرزی بیش از ۴ هزار کامیون ایرانی و بیش از ۶ هزار کامیون خارجی تردد کرد.

 علیزاده گفت: در این مدت ۴۱ هزار و ۸۰۰ مسافر نیز از این پایانه تردد کردند که ۱۲ هزار و ۵۰۰ مسافر ایرانی و ۲۹ هزار و ۲۵۰ مسافر خارجی بودند.

وی گفت: میزان تردد مسافر در فروردین‌ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییر محسوسی نداشت.

علیزاده ادامه داد: در این مدت بیش از ۳۰۰ دستگاه اتوبوس ایرانی هم از این پایانه مرزی تردد کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی افزود: در فروردین‌ماه امسال مجموع تناژ محمولات ترانزیتی و وارداتی و صادراتی از این پایانه مرزی ۱۱۷ هزار و ۵۰۰ تن بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد افزایش داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۱ درصدی صادرات از پایانه مرزی بیله سوار
  • بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران
  • سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران بازدید کرد
  • تردد ۶ هزار کامیون خارجی از  مرز نوردوز
  • پیش‌بینی تولید ۱۶۰ هزار تن گندم در بیله‌سوار
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • بیش از ۷۳۶ هزار مسافر از پایانه مرزی سرو تردد کرده اند
  • زمان مناظره‌ کاندیداهای پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • تدارک ۲۷۶ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار