Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، هفته گذشته در خبری اعلام شد، قایق حدود ۸۰ پناهجوی در آب‌های نزدیک یونان دچار سانحه شد و از این تعداد حدود ۷۰ نفر ایرانی هستند.

بر اساس این گزارش، بخش قابل توجهی از این مهاجران و پناهجویان ایرانی بودند. هم‌چنین موضوع سانحه و مشکل به وجود آمده برای این تعداد پیگیری شده و تمامی مهاجران به علاوه مهاجران ایرانی که در این قایق بودند نجات یافته و همگی سالم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی وزارت امور خارجه کشورمان در همین رابطه اعلام کرده بود که  پیرو انتشار اخبار و تصاویری مبنی‌ بر سرگردانی تعدادی از پناهجویان در آب‌های نزدیک به یونان و نیز اخبار تاییدنشده مبنی‌بر ایرانی بودن تعدادی از آن‌ها، بلافاصله موضوع را پیگیری و از طریق سفیران کشورمان در آتن و رم در تماس با مراجع ذی‌صلاح این‌ کشورها، این موضوع مورد بررسی قرار داد.

همچنین رئیس اداره حمایت‌های کنسولی ‌قضایی وزارت امور خارجه در گفت‌وگوی تلفنی با کاردار یونان در تهران، با ابراز نگرانی شدید جمهوری اسلامی ایران در این زمینه، خواستار مساعدت و همکاری جدی‌تر پلیس ساحلی و مقامات ذی‌ربط برای رسیدگی فوری و امدادرسانی به این پناهجویان شد.‌

کد خبر 700956 منبع: ایسنا برچسب‌ها ایران و یونان پناهنده خبر ویژه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ایران و یونان پناهنده خبر ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۴۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه

نشست مطبوعاتی ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در محل ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران-اکسپو ۲۰۲۴ برگزار و سخنگوی وزارت امور خارجه پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077016 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه
  • بازداشت پناهجویان در انگلیس برای اخراج به روندا
  • تصادف مرگبار اتوبوس ایرانیان در ارمنستان
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • کره شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • بررسی آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسراییلی حامل پرچم پرتغال | امیر عبداللهیان: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست
  • کره شمالی : بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • کره‌شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشری در جهان را در آمریکا داریم
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به رفتار خشونت‌آمیز پلیس آمریکا علیه دانشجویان