Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتقاء تقسیمات کشوری شهریار به سطح فرماندار ویژه باید در متن ، زندگی و معیشت مردم اثرگذار باشد.

 به گزارش ایران آنلاین ، منصوری استاندار تهران در هفته دولت و در جلسه شورای اداری شهرستان شهریار با تاکید بر ضرورت ارتقاء خدمات رسانی گفت :ارتقاء تقسیمات کشوری شهریار به سطح فرماندار ویژه باید در متن ، زندگی و معیشت مردم اثرگذار باشد و به همه دستگاه های اجرایی توصیه می کنم  به دلیل معیوب بودن برخی ساختارها و سیستم ها با سماجت ،گفتگو وصرف وقت و انرژی بیشتر ،کارها را پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار تهران با اشاره به جمعیت استان تهران که با تردد حدود یک تا دو میلیون نفری در روز مواجه است اظهار داشت: خیلی از مسائل کشور را باید تهران حل کند و به همین سبب معتقدیم استان تهران پیشرو، پیشران و الگو ساز است و رفتار خدمتی ما در کل کشور ضریب می خورد.
وی ادامه داد: شهرستان شهریار هم نیازها و هم ظرفیت‌های ویژه‌ای دارد که باید بدان توجه ویژه کرد و در یک سال گذشته گره های مهمی باز شده است که یکی از این گره ها ارتقای تقسیمات کشوری شهرستان شهریار بود که این کار، کار درست و اصولی بود.
استاندار تهران با ذکر این نکته که نتیجه ارتقای تقسیمات کشوری شهرستان شهریار باید به خدمت مردم در بیاید؛ گفت: این اتفاق باید در زندگی مردم، در متن مردم و در معیشت مردم اثرگذار باشد.
نماینده عالی دولت در استان تهران با اشاره به پروژه های آماده افتتاح در هفته دولت اظهار داشت: امسال در هفته دولت ۲۵ هزار میلیارد ریال پروژه آماده افتتاح داریم که دقت کردیم واقعی، کارشناسی و دقیق باشد و این میزان پروژه نسبت به سال گذشته و سال های گذشته پیشرفت خوبی داشته است.
  در ادامه این مراسم مهرداد آل ابریشم کار رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، قهرمانی مدیر آب و فاضلاب شهرستان شهریار و ناصری رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان شهریار به عنوان مدیران نمونه و برتر شهرستان شهریار از سوی مهندس منصوری استاندار تهران تجلیل شدند.
حسین تاجیک نیز به عنوان کارمند نمونه فرمانداری شهرستان شهریار به نمایندگی از کارمندان نمونه شهرستان مورد تجلیل قرارگرفت.
شایان ذکراست درهفته دولت  ۳۱ پروژه عمرانی وخدماتی  بااعتباری بالغ بر ۳۱۶ میلیارد تومان هم زمان درشهریار به بهره برداری رسید.
استاندار تهران همچنین در بازدید از بیمارستان ۳۱۳ تختخوابی امام خمینی بااشاره به مصوبه سفر رییس جمهوری وتخصیص اعتبار بر پیگیری ،تکمیل وبهره برداری از آن تا پایان سال تاکید کرد.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: استاندار تهران شهرستان شهریار تقسیمات کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۴۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از بازداشت یک عضو شورای شهر یکی از بخش‌های شهرستان شهریار به اتهام اعمال نفوذ برخلاف حق و قانون خبر داد و گفت تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

دادستان شهریار تاکید کرد برخورد با مظاهر فساد و سو استفاده از حقوق دولتی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضائی بوده و با جدیت و اقتدار پیگیری خواهد شد.

کد خبر 6092062

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: انتقال پایتخت ۱۰۰ میلیارد دلار لازم دارد
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکستن سد کنیا را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکست سد را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار
  • تقسیم استان تهران به دو استان شرقی و غربی در حال پیگیری است
  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان