Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم آلومینیوم اراک گفت که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شرط کرده بود که برای ورود تماشاگران به ورزشگاه امام خمینی (ره)، باید سکوها به میزان مساوی میان تیم‌ها تقسیم شود. - اخبار ورزشی -

حمیدرضا امیدوار درباره شکست یک بر صفر آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: بازی خوبی ارائه کردیم و در دقایقی از بازی سرتر از پرسپولیس بودیم، اما فوتبال بازی لحظه‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان ما در یک صحنه فکر می‌کردند آفساید شده است و به همین دلیل درنگ کردند که گل را دریافت کردیم. در ادامه خواستیم به بازی برگردیم که موقعیت‌های ما تبدیل به گل نشد. پرسپولیس هم در نیمه دوم می‌خواست بازی متوقف شود.

وی راجع به حضور تماشاگران در ورزشگاه امام خمینی (ره) با وجود محرومیت آلومینیوم از داشتن تماشاگر در این مسابقه تصریح کرد: اگر قرار بود بازی با هوادار برگزار شود، نیمی از ورزشگاه پُر می‌شد. جایگاه‌های VIP و CIP در اختیار خبرنگاران و میهمانان مدیریتی بود و فقط تعدادی هوادار آمده بودند که طرح موزاییکی باشگاه را در ورزشگاه امام خمینی (ره) پیاده کردند. تعدادی از هواداران پرسپولیسی هم در ورزشگاه بودند که به آنها احترام گذاشتیم.

ارسال گزارش دیدار آلومینیوم - پرسپولیس به کمیته انضباطی

مدیر تیم آلومینیوم با بیان اینکه آلومینیوم در اولین بازی فصل از حضور هوادارانش محروم بود، خاطرنشان کرد: سازمان لیگ اعلام کرد همه دیدارها بدون تماشاگر است، اما حکم کمیته انضباطی ارجحیت دارد و محرومیت ما در هفته اول برابر هوادار سپری شد. درباره حضور هواداران در ورزشگاه با مدیرعامل پرسپولیس صحبت کردیم و نظر او بر این بود که سکوهای ورزشگاه به میزان برابر میان هواداران دو تیم تقسیم شود. ما این موضوع را نپذیرفتیم و بازی بدون تماشاگر برگزار شد.

امیدوار در مورد انتقاداتی که نسبت به زمین ورزشگاه امام خمینی (ره) مطرح شد، بیان کرد: ما نسبت به اصلاح چمن ورزشگاه اقدام کردیم و ایرادات گذشته برطرف شد. همکاران ما با تمام وجود و تا ساعت 4 صبح روز مسابقه برای رفع این اشکالات تلاش می‌کردند که به تأیید سازمان لیگ هم رسید. با این حال موارد نگهداری از چمن هم موضوع مهمی محسوب می‌شود. گاهی شرایط آب و هوایی باعث می‌شود چمن ایراد پیدا کند که همکاران ما این شرایط را برطرف کردند.

حاشیه دیدار آلومینیوم - پرسپولیس| اعتراض پیروانی به حضور هواداران و درگیری نیمکت‌نشینان

وی در ادامه عنوان کرد: مقابل پرسپولیس چمن بسیار خوبی داشتیم و نماینده سازمان لیگ به این موضوع اذعان داشت. ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک یکی از بهترین چمن‌های ایران را دارد و اینکه این ورزشگاه گاهی به‌عنوان زمین بی‌طرف بازی تیم‌های مختلف انتخاب می‌شود، یعنی شرایط خوبی دارد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس تیم فوتبال آلومینیوم اراک پرسپولیس تیم فوتبال آلومینیوم اراک ورزشگاه امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۵۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای لالیگا برای مشخص شدن سهمیه چمپیونزلیگ، اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو به مصاف همدیگر رفتند.

این بازی تحت تاثیر توهین و شعارهای نژادپرستانه هواداران اتلتیکو مادرید به نیکو ویلیامز، ستاره اتلتیک بیلبائو برگزار شد. آنها در بسیاری از دقایق نیمه اول به این بازیکن توهین نژادپرستانه کردند و درنهایت این شعارها منجر به این شد که ویلیامز برای لحظاتی از بازی دست بکشد و بازی متوقف شود.

او در حالی‌که قصد داشت کرنر بزند، متوجه یکی از توهین‌ها شد و سپس با صحبت با داور کنار زمین، موضوع را به او اطلاع داد. برادرش اینیاکی هم در این مورد با داور وسط صحبت کرد و در همین زمان بازی متوقف شد و در بلندگوی استادیوم از هواداران خواسته شد توهین‌ها را متوقف کنند.

کوکه و خیمنز، بازیکنان اتلتیکو مادرید هم از هواداران‌شان خواستند از توهین نژادپرستانه علیه بازیکن بیلبائو دست بردارند تا بازی به جریان بیفتد. بالاخره پس از دقایقی بازی دوباره به جریان افتاد.

در حالی‌که بازی با گل رودریگو دی‌پل با نتیجه ۱-۰ به سود اتلتیکو مادرید دنبال می‌شد، نیکو ویلیامز در دقیقه ۴۵ برای تیمش گلزنی کرد و در خوشحالی‌اش از هواداران اتلتیکو انتقام گرفت. او بارها با زدن بر روی ساعد دستش به رنگ پوستش اشاره کرد و پاسخ آنها را داد.

در نیمه دوم توهین‌ها کمتر شد اما طبق گفته منابع نزدیک به دو تیم، این رفتار تأسف‌بار از سوی برخی از هواداران اتلتیکو تکرار شد اما خللی در برگزاری بازی ایجاد نشد.

درنهایت این دیدار پرحاشیه با گل آنخل کوره‌آ و گل‌به‌خودی اونای سیمون در نیمه دوم، با نتیجه ۳-۱ به سود اتلتیکو مادرید به پایان رسید. شاگردان دیه‌گو سیمئونه با پیروزی امشب ۶۴ امتیازی شدند و جایگاه‌شان در رتبه چهارم را تثبیت کردند.

دیگر خبرها

  • ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • پرسپولیس به خاطر تعویض‌های اشتباه اوسمار حذف شد
  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت
  • رجائیان: در جایگاه CIP پرسپولیس را تشویق می‌کردند!
  • بادامکی: تعویضی‌های پرسپولیس باید عملکرد بهتری داشته باشند
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • جام حذفی| گربه سیاه پرسپولیس را در اراک کُشت/ صعود رویایی آلومینیوم در بازی که 19 گل داشت!
  • کامبک تماشایی و گل‌های زیبا علیه پرسپولیس!
  • برد دوگله پرسپولیس در نیمه اول بازی با آلومینیوم