Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-29@11:00:32 GMT

نگرانی مردم از ترکیدن متعدد لاستیک هواپیماها

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۵۲۱۵

نگرانی مردم از ترکیدن متعدد لاستیک هواپیماها

تین نیوز

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیشتر اتفاقات ناشی از خرابی هواپیماها، ترکیدن لاستیک و یا تاخیرها طولانی مدت، خدمات ضعیف در طول مسیر و ... در هواپیماهای شرکت دولتی رخ می دهد بر لزوم افزایش نظارت وزارت راه وشهرسازی و سازمان هواپیمایی کشور بر زیر مجموعه های خود تاکید کرد.

 به گزارش تین نیوز، اسماعیل حسین زهی با اشاره به ترکیدن لاستیک هواپیمای پرواز تهران – زاهدان، گفـت: در ماه های اخیر این چندمین باری است که لاستیک هواپیماها در باند فرودگاه می ترکد، تکرار این اتفاق موضوع بسیار مهمی بوده و مردم را به شدت نگران کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه بیشتر اتفاقات ناشی از خرابی هواپیماها، ترکیدن لاستیک و یا تاخیرها طولانی مدت، خدمات ضعیف در طول مسیر و ... در هواپیماهای شرکت دولتی رخ می دهد. متاسفانه وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشور آن طور که باید به زیرمجموعه های خود نظارت ندارد.

وی اضافه کرد: بارها و بارها شاهد تاخیرهای طولانی مدت در پروازها هستیم و به عنوان مثال روز گذشته ساعت حرکت پرواز تهران – زاهدان  یک و پنج دقیقه بود که در نهایت با تاخیر طولانی مدت حدود ساعت 7 حرکت کرد اما به دلیل نجابت و صبوری مردم، چندان رسانه ای نشد. تاخیرهای بدون اطلاع قبلی مردم را ساعت ها در فرودگاه ها معطل می کند. اگر قرار بر تاخیر چند ساعته هست از قبل یا چند ساعت زود تر اطلاع مردم برسانند تا این گونه شاهد سرگردانی مردم نشویم.

حسین زهی تاکید کرد: هواپیمای جمهوری اسلامی، متعلق به همه مردم بوده و انتظار داریم وزارت راه و شهرسازی در خصوص انتخاب مدیر عامل ایرلاین های دولتی دقت لازم را داشته باشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:  از این رو کمیسیون عمران حتما جلسه ای در این خصوص برگزار خواهد کرد تا علت تاخیر های طولانی شرکت هواپیمایی ایران ایر مورد بررسی قرار گرفته تا دیگر شاهد چنین تاخیرها و بی نظمی هایی نباشیم. از طرفی قطعا از شرکت ها و تولیدات داخلی حمایت می کنیم اما محصولات و خروجی تولیدات و اقدامات نباید به نحوی باشد که به عنوان مثال لاستیک هواپیما یی حتی بدون مسافر در باند فرودگاه بترکد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی لاستیک تین نماینده مردم در مجلس وزارت راه و شهرسازی رسانه راه و شهرسازی مجلس شورای ایران ایر تاخیر پرواز ایرلاین داخلی شرکت های هواپيمايی طولانی مدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۵۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) صف طولانی اصفهانی‌ها برای سروش صحت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد
  • برق برخی مناطق ۳ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم
  • ببینید | تدابیر پیشگیری از خواب آلودگی بهاری
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • (ویدیو) صف طولانی اصفهانی‌ها برای سروش صحت
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • نگرانی از گاف‌های بی‌پایان
  • قیمت گذاری دستوری، باعث افزایش قیمت لاستیک می‌شود
  • قیمت گذاری دستوری بیشتر باعث افزایش قیمت لاستیک می شود