Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@18:17:33 GMT

مهم‌ترین دغدغه‌ عکاس‌های چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۵۳۳۸

مهم‌ترین دغدغه‌ عکاس‌های چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری عکاس چهارمحال و بختیاری و برنده جایزه جشنواره نشان عکس سال مطبوعاتی ایران گفت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های عکاسان در استان خرید تجهیزات عکاسی است، اگر شرایطی مانند اعطای وام خرید کالا ایجاد شود تا عکاسان امکان تهیه تجهیزات موردنیاز خود را پیدا کنند در رشد عکاسی استان موثر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مریم آل‌مومن در گفت‌وگو با ایسنا درخصوص جشنواره نشان عکس سال مطبوعاتی ایران، اظهار کرد: این رویداد معتبرترین جشنواره عکاسی ایران محسوب می‌شود و جایزه آن یک دوربین برنزی است که دریافت این جایزه ارزش بسیار زیادی دارد.

این عکاس چهارمحال و بختیاری افزود: ششمین دوره جشنواره نشان عکس سال مطبوعاتی ایران در دو بخش تک‌عکس و مجموعه عکس برگزار شد و بنده نیز در هر دو بخش کاندیدا شدم که در بخش تک‌عکس آثار درخصوص بانوانی بود که در یک معدن نمک مشغول به کار هستند مجموعه عکس نیز درخصوص آب سرخون تهیه شده بود که نفت موجب آلودگی در آن شد که در بخش تک‌عکس مستند موفق به دریافت جایزه شدم.

آل‌مومن عنوان کرد: بنده به مدت هشت سال مسئول خانه عکاسان در چهارمحال و بختیاری بودم و از محدودیت‌های موجود اطلاع دارم اما یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های عکاسان در استان خرید تجهیزات عکاسی است، در افزایش قیمت کالاها که رخ داد دوربین و تجهیزات عکاسی جزو اولین کالاهایی بود که افزایش قیمت پیدا کرد به همین دلیل اگر شرایطی مانند اعطای وام خرید کالا ایجاد شود تا عکاسان امکان تهیه تجهیزات موردنیاز خود را پیدا کنند در رشد عکاسی استان موثر خواهد بود.

این عکاس چهارمحال و بختیاری با اشاره به وجود مکان‌های صعب‌العبور در چهارمحال و بختیاری، اضافه کرد: یکی دیگر از مشکلاتی که عکاسان استان دارند دسترسی به این مکان‌ها است چراکه تمامی افراد به خودرو شخصی برای رفتن به این مناطق دسترسی ندارند و به همین دلیل تسهیل شرایط کار برای عکاسان استان نیز یکی دیگر از موضوعاتی است که می‌تواند به پیشرفت آن‌ها کمک‌کننده باشد.

وی خاطرنشان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با استفاده از بیمه صندوق هنرمندان عکاسان را تحت پوشش بیمه‌ای قرار می‌دهد البته شرایط این بیمه سختی‌هایی دارد اما درنهایت می‌توان تحت پوشش این بیمه قرار گرفت و اگر افرادی که در حوزه عکاسی فعالیت دارند فاقد بیمه هستند می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری عكاسي جشنواره عکاسی چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۵۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: بارش‌های بهاری در پاره‌های از نقاط استان تا اوایل هفته آینده در چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است.
قطره با اشاره به اینکه آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست، افزود: بیشترین فعالیت سامانه بارشی امروز در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، کیار، لردگان، خانمیرزا و فلارد است.
وی از کوهنوردان خواست از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • عکاس خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی برگزیده جشنواره ملی عکاسی سنندج
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • تقدیر از عکاس خوزستانی‌ در مسابقه عکس روز سنندج
  • مسابقه عکاسی با موضوع آب در ایران برگزار می‌شود
  • همکاری هنرمندان ایران و فرانسه برای مسابقه عکاسی درباره آب
  • عکاسی فیلم هیچ‌گاه نمی‌میرد/ سینما و تئاتر هنر فردی نیست
  • ماندن در سینما اهمیت دارد/ عکاسی فیلم هیچ‌گاه نمی‌میرد
  • برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد
  • دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج پایان یافت
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری