Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@06:12:19 GMT

بازار آب می تواند به احیا دشت قزوین کمک کند

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۵۳۶۲

بازار آب می تواند به احیا دشت قزوین کمک کند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی ظهر شنبه در دیدار معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری با نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: در سفری که رئیس محترم جمهور به قزوین داشتند بر احیای دشت قزوین با تکیه بر فعالت های دانش بنیان تاکید شده است و امروز لازم است بستر این کار در استان فراهم شود تا بتوانیم فرمان رهبر معظم انقلاب و دستور رئیس دولت در این زمینه را عملی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قزوین عنوان کرد: به منظور اقدام عملی در زمینه احیا دشت قزوین برپایی بازار آب در دشت قزوین جز برنامه‌هایی جدی در دستور کار تیم مدیریتی استان است.

وی اضافه کرد کرد: بازار آب موجب افزایش بهره وری و راندمان تولید می‌شود و زمینه احیای دشت قزوین را با نگاه بهتر به مقوله آب فراهم خواهد کرد.

این مسئول قزوین را به عنوان یکی از استان‌های پیشگاه در عرصه فعالیت‌های اقتصادی دانش بنیان معرفی کرد و گفت: پیشرو بودن قزوین موجب شده تا این استان مورد توجه معاون علمی و فناوری رئیس جمهور قرار بگیرد و امروز تعدادی از شرکت‌های دانش بنیان استان مورد بازدید و افتتاح قرار گرفتند که برای راه اندازی آنها سرمایه قابل توجهی به کار گرفته شده است

کد خبر 5574235

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندارقزوین محمد مهدی اعلایی بازار آب هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی گرگان خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اربعین 1401 افتتاح طرح عمرانی دولت سیزدهم اجلاس پیرغلامان حسینی قزوین اردبیل دشت قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۵۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از محصولات دانش بنیان کشاورزی در مشهد

دریافت 58 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6088676

دیگر خبرها

  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی راه‌اندازی می‌‎شود
  • رشد صد در صدی دانش‌بنیان‌ها در بورس تا پایان سال
  • نقشِ پُررنگ سازمان اوقاف در توجه به دانش‌بنیان‌ها
  • حوزه ارزیابی و نظارت بر کیفیت آموزش عالی در قزوین احیا شد
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است
  • استقبال بازار جهانی از محصولات دانش بنیان وطنی
  • رونمایی از محصولات دانش بنیان کشاورزی در مشهد
  • طرح کاشت یک میلیارد درخت راه حلی برای احیا و توسعه پایدار سرزمین