Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدبهرامی  گفت: واحد آرایشی و بهداشتی نارون نیکان آریا با سرمایه گذاری بیش از ۲۱۷ میلیارد ریال در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع و زیربنای ۲ هزار مترمربع در شهرک صنعتی ایوانکی به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: این واحد که ظرفیت تولید سالانه ۶ تُن انواع شامپو، مایع ظرفشویی و مایع دستشویی را دارد و زمینه اشتغال حدود ۴۲ نفر را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به افتتاح واحد صنعتی صنعت فیبر آریا در شهرک صنعتی گرمسار، خاطرنشان کرد:
این واحد با سرمایه گذاری بیش از ۲۳۵ میلیارد ریال در زمینی به مساحت هشت هزار مترمربع و زیربنای پنج هزار مترمربع به بهره‌برداری رسید.

مدیر شهرک‌های صنعتی منطقه گرمسار تصریح کرد: این واحد که ظرفیت تولید سالانه یک میلیون و ۵۰۰ مترمربع تُن اوراق فشرده چوبی با روکش ملامینه را دارد و زمینه اشتغال حدود ۲۶ نفر را فراهم کرده است.

بهرامی یادآور شد: فیدر‌های ورودی شهرک صنعتی گرمسار نیز همزمان با سایر پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان گرمسار به بهره‌برداری رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته دولت واحدهای صنعتی هزار مترمربع بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۵۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در آستانه روز شورا‌ها گفت: امسال ۱۱۷۰ طرح عمرانی وخدماتی در این کلانشهر با بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان تصویب شده که تا پایان سال ۸۵۰ طرح آن به بهره برداری می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمد نورصالحی افزود: خط دو قطار شهری اصفهان، تکمیل بخش شرقی رینگ چهار ترافیکی از پل راهداران در اتوبان دستجردی تا پل آفتاب در جاده فرودگاه، ساخت پارکینگ طبقاتی از مهمترین این طرح هاست.

دیگر خبرها

  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌