Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر راه و شهرسازی در مراسم آغاز طرح خط یک راه آهن ایلام به مرکزیت چوار گفت: برای این مرحله ۶۴۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، خیرالله خادمی پیش از ظهر امروز در آئین کلنگ زنی ایستگاه یک راه آهن ایلام اظهار داشت:  برای این مرحله از طرح  640 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر مسکن و شهرسازی به اهمیت راه‌های مواصلاتی استان ایلام اشاره کرد و گفت: با توجه به مزیت‌های استان ایلام به جهت تجارت کالا و مرزی بودن و توان صادرات و مهم‌تر از مقوله تجارت و صادرات دروازه عتبات عالیات بودن می طلبد که نگاه به راه‌های استان ایلام نگاه ملی باشد.

وی آغاز مرحله یک راه‌آهن استان ایلام را در اجرای همین نگاه ملی به اهمیت راه‌های استان ایلام عنوان و گفت: راه آهن ایلام به عنوان مطالبه چندین ساله به همت دولت سیزدهم در حال تحقق و کلنگ زنی ایستگاه یک آن به طول 17 کیلومتر با واگذاری به دو پیمانکار در حال تحقق است.

معاون وزیر مسکن و شهرسازی به اعتبارات واگذاری برای این قسمت از پروژه اشاره و بیان داشت: برای این مرحله از طرح 640 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

رایزنی مخبر و دستیار رئیس‌جمهور روسیه برای گسترش اجرای پروژه راه آهن رشت- آستاراتکمیل راه آهن رشت به آستارا پروژه اولویت دار دولت استشرکت‌های حمل‌ونقل ریلی مطالبات راه‌آهن را پرداخت نمی‌کنند/ ساختار سنتی 100 ساله راه آهن تغییر می‌کند

در ادامه  مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام نیز به اجرای طرح 17 کیلومتری پروژه ایستگاه یک به مرکزیت چوار اشاره و بیان داشت: طول راه آهن ایلام از اسلام آباد تا ایستگاه چوار 75 کیلومتر است.

عبدالله بهادری گفت: در این مرحله 17 کیلومتری یکی از قطعات پازل چهار قطعه ای اسلام آباد به چوار است که 67 هزار متر مکعب بتن ریزی می‌شود.

انتهای پیام/180/ن

 

 

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راه آهن ایلام استان ایلام ایستگاه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۵۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد

ایسنا/هرمزگان عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر روستای پرتردد سرخون در استان هرمزگان آغاز شد.

ظهر امروز هفتم اردیبهشت مهدی دوستی استاندار هرمزگان با همراهی احمد مرادی، محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و با حضور مردم روستای سرخون از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر روستای پر تردد سرخون را کلنگ‌زنی کرد.

مهدی دوستی در حاشیه این کلنگ‌زنی گفت: هرمزگان در مجموع ۵۴ نقطه حادثه‌خیز دارد که در سالیان اخیر شاهد تصادفات و تلفات جانی در این مناطق بوده‌ایم که مسیر سرخون نیز یکی از این مناطق است که برای اصلاح این نقاط به‌منظور تأمین امنیت مردم از منابع اعتباری مختلف استفاده خواهیم کرد.

وی از اجرای این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن خبر داد و افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام ‌شده و تخصیص منابع مالی همچنین در نظر گرفتن چند پشتوانه مالی از محل مولدسازی، بهره‌برداری از این پروژه در هفته دولت به مردم تقدیم می‌شود.

استاندار هرمزگان ضمن قدردانی از پیگیری نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، بر تامین منابع مالی و بهره‌برداری سریع از این پروژه تأکید و تصریح کرد: باتوجه به انجام کامل مطالعات و استعلامات این پروژه هیچگونه اعلام معارضات از سوی دستگاه‌های دولتی پذیرفته نمی‌شود همچنین برای بررسی سایر مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان مردم و اعضاء شورای منطقه، در هفته جاری جلسه مشترکی برگزار می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان بناست ظرف مدت چهار ماه احداث شود و در هفته دولت سال جاری مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز عملیات طرح یک هزار و ۶۸۰ واحدی نهضت ملی مسکن در مراغه
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • مرحله اول آزمون سراسری کنکور آغاز شد
  • کاهش شدت وزش باد در ایلام/آغاز بارش‌ها از هفته آینده
  • ازبکستان 2 - 1 ویتنام، چهارمین سهمیه جام جهانی
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ