Web Analytics Made Easy - Statcounter

پسران هندبال نوجوانان ایران برای رسیدن به فینال مسابقات قهرمانی آسیا در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف عربستان خواهند رفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم هندبال نوجوانان ایران در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا فردا (یکشنبه) ششم شهریورماه از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران به مصاف عربستان می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم هندبال نوجوانان ایران در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی آسیا با 3 پیروزی و یک شکست به عنوان تیم دوم گروه خود راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. پسران ایران در نخستین دیدار خود مقابل کره‌جنوبی با نتیجه ۲۹ بر ۲۴ تن به شکست دادند اما در ادامه و در دومین دیدار مقابل هند با نتیجه ۶۴ بر ۱۴ به پیروزی رسیدند.

پسران ایران در سومین دیدار با نتیجه ۳۵ بر ۲۳ ازبکستان را از پیش رو برداشتند و در چهارمین دیدار مرحله گروهی با ارائه یک نمایش فوق‌العاده مقابل بحرین میزبان که در دو دوره اخیر مسابقات قهرمانی آسیا به قهرمانی رسید بود با نتیجه ۳۰ بر ۲۹ پیروز شدند.

عربستان، حریف ایران در نیمه‌‌نهایی قهرمانی آسیا نیز با 5 پیروزی مقابل حریفان خود با اقتدار به عنوان تیم اول گروه B راهی نیمه‌نهایی شده است.

عربستان در نخستین دیدار خود در مرحله گروهی ۴۲ بر ۲۲ عراق را شکست داد، در دومین دیدار مقابل قطر با نتیجه ۲۷ بر ۲۴ پیروز شد و در سومین دیدار برابر کویت ۳۴ بر ۳۱ به پیروزی رسید. عربستانی ها در دیدار چهارم خود با نتیجه ۳۷ بر ۲۷ مقابل امارات به پیروزی رسیدند و در آخرین دیدار مرحله گروهی نیز ۳۱ بر ۲۸ مقابل ژاپن به برتری دست یافتند.

امیرحسین مسعودنیا، مهدی دارینی، صابر حیدری، مهدی مرادی، هادی خواجه‌سلیمی، ایلیا گلی، ابوالفضل راه‌شناس، احمد آرام، علی حیدریان، امیرحسین کرمی، شایان فرشته‌نژاد، حسین حیدریان، امیرمحمد پورقاسمی، علی امیر یوسفی، امیر رشید آبادی، ماهان دولت خواه، مهرشاد دانشی و امیرعباس زارعی ۱۸ بازیکن ایران در مسابقات قهرمانی آسیا را تشکیل می‌دهند.

همچنین مهدی اخوان (مدیر فنی)، مجید پارسایی (سرپرست)، مجید رحیمی‌زاده (سرمربی)، حمید ربانی‌کیا (مربی)، رضا سرسنگی (ماساژور) و محمد سیاوشی (مربی دروزاه‌بانان) به عنوان کادر فنی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا حضور دارند.

در دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی نیز کره‌جنوبی و ژاپن با یکدیگر مصاف خواهند کرد. این دیدار نیز روز یکشنبه ششم شهریورماه از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران برگزار می‌شود

دیدار نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه نهم شهریورماه برگزار خواهد شد. همچنین دیدار رده‌بندی نیز از ساعت ۱۷:۳۰ همان روز برگزار می‌شود.

نهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا از ۲۹ مرداد در منامه بحرین آغاز شده و تا ۹ شهریور ادامه دارد.

در این رقابت‌ها ۵ تیم راهی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳ به میزبانی کرواسی خواهند شد که تا کنون ایران، عربستان، کره جنوبی و ژاپن موفق به کسب سهمیه این مسابقات شده اند.

 

منبع: دانا

کلیدواژه: رقابت های قهرمانی آسیا هندبال نوجوانان ایران مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی مرحله گروهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۵۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی محمد محشری در وزن ۷۵ کیلوگرم گورپاد هندی را ۲ بار ناک دان کرد و در هر سه راند به پیروزی رسید تا ضمن صعود به نیمه نهایی برنزش را قطعی کند.

رقابت‌های قهرمانی جوانان و امید بوکس آسیا، به میزبانی قزاقستان در حال برگزاری است و تاکنون ایرانی‌ها کسب ۲ مدال برنز را قطعی کرده‌اند.

این نخستین مدال بوکس آسیایی آذربایجان‌شرقی است که محشری آن را بر گردن خواهد آویخت.

بوکسور مراغه‌ای در نیمه‌نهایی این رقابت‌ها، به مصاف "جواهر اوماتالیف‌" ازبکستانی و دارنده مدال طلای جهان و آسیا خواهد رفت.

 

دیگر خبرها

  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • پیام ترسناک رونالدو: آماده جنگ! (عکس)
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • طبیعت و ذوب آهن با هم مساوی شدند
  • پیروزی بلندقامتان ذوب آهن در گام دوم
  • ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی