Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@08:38:53 GMT

خشم سرمربی منچستریونایتد از «سیرک» رونالدو

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۵۹۵۴

خشم سرمربی منچستریونایتد از «سیرک» رونالدو

یک رسانه انگلیسی مدعی شد که سرمربی منچستریونایتد از جنجال که ستاره پرتغالی این تیم برای ترک اولدترافورد به راه انداخته خشمگین است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کمتر از یک هفته به تعطیلی بازار نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده است اما هنوز مشخص نیست که کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد می‌ماند یا نه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل اصرار ستاره پرتغالی به جدایی از تیمی که تنها سال گذشته به آن برگشت، جا ماندن شیاطین سرخ از فهرست تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان اروپا است، تورنمنتی که او رکوردار گلزنی در آن است و نمی‌خواهد این رکورد را از دست بدهد. به همین خاطر او می‌خواهد به تیمی برود که در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد و ظاهراً به بازی برای رقبای تیم‌های سابقش مانند اتلتیکومادرید (رقیب همشهری رئال مادرید در لالیگا) و ناپولی (رقیب یوونتوس در سری A)  هم راضی است. او حتی به خروج از 5 لیگ معتبر فوتبال اروپا برای بازگشت به اسپورتینگ لیسبون هم راضی شده است.

این موضوع به منچستری‌ها و هواداران این تیم برخورده و سرمربی آنها اریک تن‌هاخ را هم عصبانی کرده است. طبق گزارش نشریه سان، تن‌هاخ از وضعیت و بلاتکلیفی رونالدو که آن را به یک سیرک تشبیه کرده عصبانی و نگران است که این وضعیت روی روند بازسازی منچستریونایتد تأثیر منفی بگذارد. از قرار معلوم تلاش بی‌وقفه رونالدو برای ترک منچستریونایتد نارضایتی سایر بازیکنان را هم در پی داشته و جو رختکن تیم را به تنش کشیده است.

سان نوشته است که تن‌هاخ و رونالدو پس از باخت دوم شیاطین سرخ در فصل جدید لیگ برتر انگلیس برابر برنتفورد، جلسه‌ای دو ساعته داشته‌اند و در آن تن‌هاخ مراتب نارضایتی خود از رویکرد ستاره 37 ساله‌اش را به اطلاع او رسانده است. دقیقاً چند روز بعد از این جلسه بود که تن‌هاخ منچستریونایتد را بدون رونالدو در اولدترافورد به مصاف لیورپول فرستاد و شاهد پیروزی 2 بر یک مردانش برابر رقیب دیرینه بود.

رونالدو تا پایان فصل جاری با شیاطین سرخ قرارداد دارد.

رونالدو به 3 تیم پیشنهاد داده شدکاسمیرو: رونالدو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است/ بازی در لیگ برتر انگلیس رؤیایم بود

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچستریونایتد اریک تن هاخ کریستیانو رونالدو منچستریونایتد اریک تن هاخ کریستیانو رونالدو تن هاخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۵۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی

به گزارش همشهری آنلاین،‌ باشگاه مس رفسنجان اعلام کرد، با توجه به غیبت‌های غیرمجاز و مکرر بازیکن عراقی، با نظر محرم نویدکیا سرمربی مس رفسنجان علی عدنان از این تیم کنار گذاشته شده و در اختیار باشگاه قرار گرفت.

بر این اساس باشگاه مس رفسنجان با کسر مبلغ باقیمانده قرارداد و امضای توافق‌نامه فسخ دوجانبه، به همکاری با بازیکن عراقی پایان داد.

کد خبر 847901 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • طرح لو رفته از پیراهن خارج از خانه منچستریونایتد برای فصل 25-2024 / عکس
  • اشمایکل: توخل و کلوپ گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای سرمربی‌گری منچستریونایتد هستند
  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • عصبانیت طرفداران منچستریونایتد از اظهارات تن هاخ: فصل بعد هم خبری از قهرمانی نخواهد بود!