Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@08:55:41 GMT

یک قاتل همبازی نوراللهی شد!

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۵۹۸۱

یک قاتل همبازی نوراللهی شد!

رنان مدافع اهل برزیلی با عقد قراردادی رسمی به تیم فوتبال شباب‌الاهلی امارات پیوست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، باشگاه شباب‌الاهلی دبی امارات که احمد نورالله‌ی هافبک ملی‌پوش کشورمان را در اختیار دارد، از خرید جدیدش در نقل‌وانتقالات تابستانی رونمایی کرد.

رنان مدافع برزیلی به‌دلیل قتل، ماه گذشته در هنگام رانندگی در بازداشتگاه به‌سر می‌برد و سرنوشتی نامعلوم در انتظار فوتبال او و حضورش در مستطیل‌سبز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته بعد از تحقیقات مشخص شد قتل وی غیرعمد بوده و این مدافع برزیلی از بند رها و راهی شباب‌الاهلی دبی امارات شد تا در کنار نورالله‌ی و سایر بازیکنان برای شباب‌الاهلی به‌میدان برود.

کد خبر 600115

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لژیونر لژیونر ایرانی فوتبال آسیا شباب الاهلی نوراللهی امارات شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شباب الاهلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۵۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی

اوسمار ویرا دوشنبه گذشته دعوت محمد میثاقی را پذیرفت و سرمربی پرسپولیس چند شب پیش مهمان برنامه فوتبال برتر شد.

میثاقی بعد از پایان این برنامه تصویری از خودش در کنار اوسمار در اینستاگرام منتشر و نام مربی برزیلی را تگ کرد.

اکنون سرمربی برزیلی نیز با ری‌استور کردن مجری فوتبال برتر به حضور در برنامه فوتبال برتر واکنش نشان داد و به انگلیسی نوشت: «ممنوم... این مصاحبه عالی بود».

اوسمار در همین مدتی که جانشین یحیی گل‌محمدی شده با رفتار و مصاحبه‌هایش تصویر خوبی در ذهن اهالی فوتبال به جا گذاشته و می‌توان گفت با این شیوه رفته رفته در بین هواداران پرسپولیس نیز به یک چهره محبوب تبدیل شده است.


منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • نوراللهی و ۹۰ دقیقه دوئل با اینیستا در قلب امارات
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • تساوی الوحده در حضور نوراللهی
  • تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده
  • شروع مذاکرات آرسنال با گابریل ماگالاش برای تمدید قرارداد
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی
  • مهدی قایدی به فوتبال هلند می‌رود؟
  • (عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی
  • تیم فصل آینده مهدی قایدی مشخص شد