Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در پیام تسلیتی به مناسبت رحلت آیت‌الله ناصری نوشت: دل نورانی، کلام مصفا، گام‌های پیوسته در سلوک الی الله و مجاهدت کم‌نظیر آن عالم عامل در تربیت نفوس مستعده، عصاره‌ای از زندگی این روحانی متخلق بود.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در پیامی درگذشت آیت‌الله ناصری را تسلیت گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این پیام به شرح زیر است:

درگذشت عالم وارسته و جلیل‌القدر حضرت آیت‌الله حاج‌شیخ‌محمدعلی ناصری‌دولت‌آبادی اعلی‌الله‌مقامه مصیبتی سنگین و ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر است: ثلم فی‌الاسلام ثلمه لا یسد‌ها شیء.

دل نورانی، کلام مصفا، گام‌های پیوسته در سلوک الی الله و مجاهدت کم‌نظیر آن عالم عامل در تربیت نفوس مستعده، عصاره‌ای از زندگی این روحانی متخلق بود. بی‌شک فقدان این عالم ربانی که از شاگردان و مریدان امام خمینی (ره) و از دلبستگان مقام معظم رهبری بودند، ضایعه‌ای دردناک برای حوزه‌های علمیه، روحانیت معظم، شاگردان و دلداگان ایشان به‌ویژه مردم استان ولایتمدار اصفهان خواهد بود.

شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی این فقدان دردناک را به پیشگاه، ولی الله‌الاعظم عجل‌الله فرجه الشریف، ارادتمندان، تربیت‌شدگان و بیت مکرم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند برای آن عالم نورانی رحمت واسعه و همنشینی با صالحان و برای بازماندگان معزز صبر و شکیبایی مسئلت دارد. امید است حضرت حق این مصیبت را به لطف و کرم خود جبران نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آیت الله ناصری احزاب و تشکل های سیاسی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۶۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید رهبر انقلاب بر فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی

هفته‌نامه دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در تازه‌ترین شماره خود از تأکید رهبر انقلاب اسلامی در حاشیه‌ نامه‌ یکی از مسئولان امور قرآنی کشور بر «فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی» خبر داده است.

به گزارش ایسنا، خط حزب‌الله نوشته است: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حاشیه نامه، متن زیر را مرقوم کردند که به شرح زیر منتشر می‌شود:

«بسمه تعالی
کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است. مراقب باشید در نیمه‌ی راه رها نشود.
پیگیری نکردن کارها و روزآمد نکردن برنامه‌ریزیها آفت بزرگ سرفصل‌های شوق‌انگیز است.
در باب قرآن، کار لازم ابتدائی، فهم معانی کلام خداوند است و البته حفظ هم بسیار مهم است.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسئولان امور قرآنی چه نوشتند؟
  • تأکید رهبر انقلاب بر فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی
  • دیدار معلمان و فرهنگیان نمونه با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • لزوم تقویت خلاقیت و اندیشه ورزی دانشجویان 
  • زبان از بیان خدمات آیت الله جزایری برای انقلاب قاصر است
  • شهید مطهری جوابگوی مسائل و نیاز‌های جامعه بود/ سیره شهید مطهری در برنامه‌های هفته معلم بازگو شود
  • معلمان پیشگامان تربیت علمی و اعتقادی نسل آینده کشور
  • شهید مطهری (ره) جوابگوی مسائل و نیاز‌های جامعه بود
  • ترتیل صفحه 244 کلام الله مجید+ صوت
  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه