Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از صرف اعتبار ۲۴هزار میلیاردی برای احیای واحدهای راکد و نیمه فعال کشور خبر داد و گفت: در هفته دولت، بیش از ۲۵هزار طرحی که توسط این مجموعه مورد حمایت قرار گرفته است به بهره‌برداری می‌رسد. - اخبار اقتصادی -

نعمت الله رضایی, مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با اشاره به اینکه تقویت مناطق روستایی و محروم سراسر کشور و سرمایه گذاری در واحدهای خرد و کوچک و متوسط و معیشت محور هدف اصلی صندوق است گفت: طی یک سال گذشته در این راستا بیش از 64 هزار طرح از تسهیلات صندوق مورد حمایت قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به اینکه در سال گذشته زمینه ایجاد اشتغال برای بیش از 175 هزار نفر فراهم شده است بیان کرد: در همین راستا بیش از 6 هزار و 500 میلیارد تومان از صندوق کار آفرینی امید تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید با بیان اینکه بیش از 24هزار میلیارد تومان از سرمایه هایی که راکد بوده و یا استفاده کمتر از 50درصد از آنها صورت می گرفته به چرخه تولید بازگشته اند، گفت: سال جاری در نظر داریم تعداد حمایت‌ها از طرح‌های اشتغال زا را در سراسر کشور به 100هزار طرح برسانیم.

رضایی با بیان اینکه  بیش از 25هزار طرح در سال جاری مورد حمایت قرار گرفته اند که در صدد هستیم آنها را در هفته دولت افتتاح کنیم گفت: صنعت پوشاک دارای مزیت های فراوانی است، تنوع در این صنعت بسیار بالاست اما تنها یک چهارم صنایع کشور را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه صنعت پوشاک علاوه بر تولید اشتغال می‌تواند در حوزه فرهنگ نیز موثر باشد، گفت: واحد تولیدی که چند روزگذشته مورد بازدید قرار گرفتند کمتر از 50 درصد فعالیت داشتند و نیمه فعال به شمار می رفتند که  حمایت از این واحد تولیدی از اهمیت بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۶۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای کامل پیر امریک اوبامیانگ و رویای قهرمانی در لیگ اروپا

پیر امریک اوبامیانگ در مارسی دوباره به بهترین فرم برگشته است. 

طرفداری | پیر امریک اوبامیانگ در چلسی شبیه به مهاجمی به نظر می رسید که قرار است به زودی سطح اول فوتبال اروپا را برای درآمدزایی ترک کند. با این حال او مارسی را انتخاب کرد تا هم در یکی از پنج لیگ معتبر اروپایی به میدان برود و هم فرصت حضور در لیگ اروپا را داشته باشد. 

اوبامیانگ این فصل یکی از بهترین مهاجمان اروپا بوده و عملکردش باعث شده مارسی به نیمه نهایی لیگ اروپا برسد. مهاجم 34 ساله گابنی در فصل جاری 46 بازی برای مارسی انجام داده و در مجموع آمار خوب 27 گل و 11 پاس گل را به نام خودش ثبت کرده است. 

مارسی در نیمه نهایی لیگ اروپا به آتالانتا برخورد کرده است. پیر امریک اوبامیانگ در این تورنمنت با 10 گل آقای گل است. 

عملکرد اوبامیانگ در مارسی

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • احیای ۴۹۷ واحد اقتصادی استان مرکزی ظرف دو سال
  • بازگشت ۴۴۹ طرح راکد و غیرفعال به چرخه تولید با حمایت بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • ایجاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال گذشته/ تلاش برای احیای واحدی‌های راکد
  • احیای کامل پیر امریک اوبامیانگ و رویای قهرمانی در لیگ اروپا
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • استان سمنان معتاد متجاهر ندارد
  • دمیده شدن دوباره امید در کالبد دریاچه ارومیه/ حال خوش این روزهای نگین فیروزه‌ای آذربایجان
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است