Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیر شبکه بهداشت و درمان جوانرود در این آیین گفت: این پایگاه خدمات جامع سلامت در ۲ طبقه با زیربنای ۲۰۰ مترمربع که زمین آن از سوی شورا و شهرداری اهدا شده احداث می شود.

دکتر «کمال ویسی» اعتبار تخصیصی این طرح بهداشتی را ۲۷ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: پایگاه خدمات جامع سلامت طیفی از خدمات شامل واحد مامایی، مراقبت وزنی، مراقبت کودکان، واکسیناسیون، آموزش بهداشت در همه زمینه ها مانند بهداشت روان، تغذیه، آموزش رابطین را در بر می‌گیرد و یکی از حلقه‌های مهم در زنجیره سلامت هر منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: این پایگاه سلامت که به نام شهید «پیام رحمانی» شهید مدافع سلامت نامگذاری شده در ۶ ماه آینده به بهره برداری می رسد.

مدیر شبکه شبکه بهداشت و درمان جوانرود خاطرنشان کرد: این طرح بهداشتی ۱۲ هزار نفر از شهروندان جوانرودی را در محله باباجانی پوشش می‌دهد.

ویسی یادآور شد: هم اکنون پنج پایگاه خدمات جامع سلامت در شهر جوانرود فعال است.

فرماندار جوانرود نیز در این مراسم گفت: همزمان با هفته دولت ۷۰ پروژه عمرانی با ۷۶ میلیارد و ۱۴۰میلیون تومان اعتبار در بخش های مختلف در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

«سعدی نقشبندی» با بیان اینکه زمین این طرح بهداشتی از سوی شورا و شهرداری اهدا شده اظهار امیدواری کرد: شورا و شهرداری در صدور پروانه کسب و تغییر کاربری پروژه های دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیز تسریع ایجاد کنند.

کارمندان نمونه شهرستان جوانرودتجلیل شدند

امروز همچنین به مناسبت گرامیداشت هفته دولت کارمندان نمونه ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان جوانرود تجلیل شدند.

فرماندار جوانرود در این مراسم گفت: روز کارمند، روزی است که از خدمات و زحمات قشری قدردانی می‌شود که با تعهد و وجدان کاری در راه خدمت به هم وطنان خود گام برداشته و تلاش می‌کنند.  

نقشبندی افزود: مردم ولی نعمتان ما هستند و خدمت صادقانه و حسن رفتار با مراجعه‌کنندگان، باید در اولویت کاری مدیران و کارکنان زحمت‌کش دستگاه‌های اداری و نهادها باشد.

وی با بیان ویژگی های کارمند نمونه اظهار داشت: نظم و انظباط، تکریم ارباب رجوع، تعهد و تخصص، سعه صدر، گشاده رویی، عدل و انصاف، امانتداری و حفظ اسرار تنها بخشی از ویژگی های کارمندان نمونه است.

فرماندار جوانرود با بیان اینکه همه کارمندان نمونه هستند، خاطرنشان کرد: همه ما در هر جایگاهی که هستیم باید خدمتگزاران صادق برای مردم باشیم و با نگاه متعهدانه و مسئولیت پذیر ی برای رفع مشکلات آنان تلاش کنیم.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.  

برچسب‌ها هفته دولت طرح های عمرانی جوانرود کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت طرح های عمرانی جوانرود هفته دولت طرح های عمرانی جوانرود کرمانشاه پایگاه خدمات جامع سلامت کارمندان نمونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۶۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، سید علیرضا رسولی گفت: در ادامه هدایت آب‌های سطحی محله امامشهر و نهایتاً خیابان شهید شریف موضوع هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد تا بعد از سه راهی استقلال در بلوار جمهوری، روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شد.

وی ضمن تأکید بر حساسیت این فاز از طرح، گفت: به دلیل وجود تأسیسات متعدد زیربنایی در این محور، همچنین ترافیک این چهارراه، این پروژه با دقت بیشتر انجام خواهد شد و انشاالله با حوصله و همراهی همشهریان این مهم طی ۲۰ روز آینده نهایی خواهد شد.

مدیر منطقه یک شهرداری یزد افزود: طول اجرای لوله گذاری در این مرحله ۳۵۰ متر و با دو خط لوله ۶۰۰ کاروگیت؛ پس از حفاری و تثبیت بستر و بتن ریزی انجام می‌شود.

رسولی با اشاره به ضرورت اجرای این طرح، ادامه داد: بر اساس شیب طبیعی زمین، بخشی از روان آب‌های بالادست از منطقه چهار شهرداری وارد این منطقه می‌شود که باید با کنترل مسیر حرکت آن، مشکلات حاصل از این مساله را کاست.

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد
  • کارمندان ادارات کل اجرایی وزارت کار اجازه دریافت حق مشاوره ندارند
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی