Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که مسئولان فدراسیون فوتبال می گویند از ناظر فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور در انتخابات هشتم شهریور ماه دعوت کرده اند، از فدراسیون فوتبال اخبار عجیبی به گوش می رسد...

در فدراسیون فوتبال شایعه شده حسن کامرانی فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال از ارسال اسامی نامزدهای تایید شده کمیته بدوی برای فیفا خودداری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، از مدتها قبل مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام کردند انتخابات هشتم شهریور ماه با حضور ناظر و نماینده فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می شود اما تا امروز هنوز در مورد این نمایندگان که قرار است برای انتخابات به تهران بیایند، به صورت دقیق اطلاع رسانی نشده است.

حالا از داخل فدراسیون اخباری به گوش می رسد که اگر صحت داشته باشد، عجیب است و نیاز به شفاف سازی دارد. گفته می شود فیفا هفته گذشته با فدراسیون فوتبال برای سومین مرتبه مکاتبه کرده و خواهان ارائه لیست نهایی نامزدهای انتخابات شده است. گویا اعضای کمیته بدوی این لیست را روز چهارشنبه گذشته آماده کردند و روز پنجشنبه تمامی اعضای اصلی این کمیته و یکی از دو عضو علی البدل کمیته نامه نهایی را امضا کردند و برای ارسال به فیفا به دست حسن کامرانی فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال رساندند اما شایعه شده تا این لحظه کامرانی فر از ارائه و ارسال این نامه به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا خودداری کرده است.

جالب اینجاست که حبیبی، عضو علی البدل کمیته که نامه به امضای او نیازی ندارد چرا که هر 3 عضو اصلی و یک عضو علی البدل نامه را امضا کرده اند، مدعی شده هنوز نامه را امضا نکرده و تازه امروز قرار است اعضای کمیته جلسه بگذارند و نامه را برای ارسال به کامرانی فر بدهند.

گفته می شود آخرین مهلت اعلام شده از سوی فیفا برای ارسال این نامه، پنجشنبه بود که فدراسیون در پی سومین اخطار فیفا، تا روز شنبه برای ارسال لیست نهایی کمیته بدوی به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا مهلت اضافی گرفت و اگر این نامه امروز به دست این دو نهاد بین المللی نرسد، احتمال دارد تبعات سنگینی برای فوتبال ایران داشته باشد. گویا حسن کامرانی فر به مشهد سفر کرده و فردا به تهران برمی گردد.

البته مسئولان فدراسیون فوتبال در مصاحبه های تلویزیونی شان مدعی بودند انتخابات هشتم شهریور ماه را با حضور نماینده و ناظر فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می کنند اما از داخل فدراسیون این تفسیر به گوش می رسد که اگر امروز نامه برای فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا ایمیل نشود، احتمال دارد این دو نهاد نماینده ای برای انتخابات سه شنبه آینده به تهران اعزام نکنند که این موضوع برای فوتبال ما بدون تبعات نخواهد بود و بعید نیست انتخابات تعویق و فوتبال ایران تعلیق شود.

معلوم نیست چرا عده ای دوست دارند فوتبال ایران به جای برگزاری انتخابات، دچار پیچ و تاب تعلیق شود و کارش به کمیته انتقالی بکشد؟ شاید ارزیابی آرای مجمع و ترس از شکست، این عده را به سمت سرپیچی از خواسته فیفا سوق می دهد؟ 

اخبار داغ 

تصمیم کریستیانو رونالدو برای بازگشت به اسپورتینگ اعتراض سپاهان به تخلفات گسترده در سیرجان + فیلم احساساتی شدن ساموئل اومتیتی از استقبال هواداران لچه تسویه حساب به شیوه اشکان دژاگه

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا کامرانی فر برای ارسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۶۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست فوق العاده هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار شد. این نشست به ریاست نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون و با حضور حمیدرضا غزنوی نایب رئیس، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون، سهراب آزاد، سلامی، امیر غریبلو و چشمی بازرس فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه تاریخ پیشنهادی برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی تعیین شد و مقرر شد که این تاریخ به وزارت ورزش و جوانان ارائه و پیشنهاد شود.

تاریخ پیشنهادی هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برای انتخابات ۳۰ خرداد ماه است. بررسی حضور سه رشته سپک تاکرا، فلوربال و جوجیتسو در مسابقات ایندورگیمز (داخل سالن آسیا)، میزبانی ایران از مسابقات سپک تاکرای آسیا در شهریور و بیس بال غرب آسیا در مهرماه ۱۴۰۳ و همچنین بازگشت رشته‌های آبی اسکی روی آب، جت اسکی و موج سواری به فدراسیون انجمن‌های ورزشی و اضافه شدن انجمن ماهیگیری به فدراسیون از دیگر موارد قابل بحث در این نشست بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟