Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته فوتسال در کمال ناباوری اعلام کرده که همه‌چیز برای موفقیت تیم ملی در آسیا آماده است.

به گزارش مشرق، احسان اصولی رییس کمیته فوتسال که در این چند وقت درگیر انتخابات مجمع فدراسیون و تلاش برای ماندن در حوزه‌های ریاست بوده، به تمرین تیم ملی فوتسال رفته و در آنجا موضوعی را مطرح کرده که در اصل توهین به شعور مخاطبین این رشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی در حاشیه تمرین تیم ملی عنوان کرد: ما برای آماده‌سازی این تیم اردوی تیم ملی فوتسال را طبق نظر کادر فنی از دوم شهریورماه آغاز کردیم تا شرایط حضور در تورنمنت دوستانه شش جانبه تایلند و نیز مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا فراهم شود.

اصولی ادامه داد: برای آماده سازی این تیم بسیار تلاش کردیم تا آنچه کادرفنی تیم ملی می‌خواهد را فراهم کنیم و بازی‌های تدارکاتی خوبی برای این تیم در نظر گرفته شد که به دلایل غیرفوتبالی بازی دوستانه ایران و آرژانتین انجام نشد و تیم ملی طبق نظر کادرفنی برای حضور موفق این بازیکنان جوان در میدان آسیایی در تورنمنت چندجانبه تایلند شرکت می‌کند. در واقع همه‌چیز برای موفقیت و درخشش تیم ملی فوتبال آماده است.

جمله پایانی رییس کمیته فوتسال به نظر می‌آید که یک شوخی باشد. اگر این جمله شوخی نباشد پس حتما توهین به شعور مخاطب است چرا که بدون شک تیم ملی فوتسال بیشترین ضرر را از حواشی و اتفاقات اخیر فدراسیون کرده است. 

تیم ملی قرار بود با تیم‌های آرژانتین، اسپانیا و پرتغال دیدار دوستانه برگزار کند اما هر کدام به نحوی لغو شد تا شاگردان وحید شمسایی مجبور شوند در تورنمنتی بی‌کیفیت با حضور تیم‌های درجه چندم فوتسال شرکت کنند. 

اصولی بیش از هرکس دیگری این را می‌داند که تقریبا هیچ کاری برای پیشرفت فوتسال نکرده و تاریخ گواه این است که او یکی از منفعل‌ترین روسای این رشته در سال‌های اخیر بوده است. تیم ملی کمتر از یک ماه دیگر باید به رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا اعزام شود در حالی که هیچ آماده‌سازی مناسبی برای این تیم در نظر گرفته نشده است.    

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت تیم ملی فوتسال ایران کمیته فوتسال اسپانیا احسان اصولی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت رییس کمیته فوتسال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۶۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • ملی‌پوش فوتسال: ما ایرانیم و عاشق فینال پرتماشاگر
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • رهبران مقاومت در غزه آماده نبرد در رفح هستند
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • آمادگی ارمنستان برای خرید گاز از جمهوری آذربایجان
  • سندرز خطاب به نتانیاهو: به شعور مردم آمریکا توهین نکنید!
  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • فرمانداران استان کرمان آماده هرگونه حادثه احتمالی باشند