Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر علیرضا صباحی‌فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در چهارمین آیین گرامیداشت ۵۶۵ شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان قم با اشاره به رشادت‌های نیروهای مسلح در طول جنگ تحمیلی اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران یکی از تصورات دشمنان نظام این بود که نیروهای مسلح کشورمان توانایی استفاده از تجهیزات و ادوات نظامی را ندارند در حالی که جوانان این مرزوبوم در طول جنگ تحمیلی به خوبی از این تجهیزات بهره بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت پدافند هوایی تأکید کرد: اگر دشمنان نظام پی به قدرت و توان نظامی جمهوری اسلامی ایران نبرده بودند بارها به کشورمان تجاوز می‌کردند. اقتدار امروز را ما به پاس رشادت‌ها و دلیرمردی‌های جوانان این مرزوبوم داریم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش به رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش اشاره و تصریح کرد: در این رزمایش پهپادهای ارتش بارها به پرواز درآمدند و آخرین و به‌روزترین عملیات‌ها را با موفقیت انجام دادند. ابتکارات و تکنیک‌هایی در این رزمایش انجام شد که در دنیا بی‌نظیر است. پهپادهای کشورمان مسلح شده‌اند و آماده دفاع از کشور هستند.

امیر صباحی‌فرد عنوان کرد: قدرت بازدارندگی ایران اسلامی به حدی است که دشمنان نظام نمی‌توانند خیال حمله به کشورمان را داشته باشند و همین‌جا من این نوید را به ملت متدین و انقلابی می‌دهم که فرزندان شما تا پای جان در میدان دفاع از ملت و آرمان‌های نظام ایستاده‌اند.

کد خبر 5574316 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران جنگ تحمیلی امیر علیرضا صباحی فرد نیروی پدافند هوایی ارتش حسین امیرعبداللهیان صحن مجلس دولت سیزدهم مجلس شورای اسلامی هفته دولت سیدابراهیم رئیسی ارتش جمهوری اسلامی ایران رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش جمهوری اسلامی ایران محمد مخبر وزارت امور خارجه ایران مجمع تشخیص مصلحت نظام آیت الله ناصری علی بهادری جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۶۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش، با حضور در منطقه پدافند هوایی شرق، ضمن بازدید از سایت شهید علایی گناباد، سامانه های پدافندی این سایت را مورد ارزیابی عملیاتی قرار داد.

امیر علیرضا الهامی در جمع فرماندهان و کارکنان این سایت پدافندی گفت: امروز پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد و متناسب با تهدیدات دشمنان، توان رزم خود را افزایش می دهد.

وی خاطرنشان کرد: این پیام را به مردم شریف کشور عزیزمان می‌دهیم که فرزندان جان بر کفشان در نیروی پدافند هوایی ارتش با تمام توان از مرزهای هوایی کشور حراست و پاسداری می کنند.

جانشین نیروی پدافند هوایی افزود: با توجه به تلاش شبانه روزی نیروهای مسلح به ویژه پدافند هوایی سرافراز امنیت خوبی در تمامی مرزهای هوایی کشور برقرار است.

امیر الهامی در پایان از اقدامات قابل توجه و جهادیِ این سایت پدافندی در حوزه طرح های عمرانی، رفاهی و خدماتی قدردانی کرد.

کد خبر 6093097 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه
  • شناسایی، پایش و رصد تهدیدات موجود و پیش بینی تمهیدات مناسب
  • شکست سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با عملیات «وعده صادق»
  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است