Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@00:02:25 GMT

اولین دوره مسابقات باربل کرل در رشت برگزار شد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۶۳۲۳

اولین دوره مسابقات باربل کرل در رشت برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دوره از رقابتها بیش از ۲۰۰ ورزشکار از کارگران و فرزندان آنها در قالب ۳۵ تیم از شهرهای مختلف گیلان حضور داشتند که به مدت ۲ روز در سالن شهید املاکی مجموعه ورزشی کارگران رشت با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این مسابقات که در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد، در رده سنی نوجوانان تیم ماهان نوین رشت با کسب ۶۷ امتیاز به مقام قهرمانی رسید، تیم پورمند و پاور رشت هر یک به تریتب با ۵۸  و ۵۰ امتیاز دوم و سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رقابتهای رده سنی نوجوانان نیز تیم اسطوره بندرانزلی با کسب ۶۲ امتیاز مقام قهرمانی اولین دوره مسابقات باربل کریل را به خود اختصاص داد، تیم پوریای رشت با ۵۴ امتیاز در رتبه دوم ایستاد و تیم افشین خشکبیجار نیز با ۴۶ امتیاز سوم شد.

در پایان مسابقات رده سنی بزرگسالان، سامان تالش با تصاحب ۶۴ امتیاز عنوان نخست این رده سنی را به خود اختصاص داد، تیم اسطوره بندرانزلی با ۵۶ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت، تیم‌های مصطفی رشت و پوریای رشت نیز با کسب ۴۰ امتیاز به طور مشترک سوم شدند.

همچنین در پایان رقابتهای رده سنی پیشکسوتان، تیم اندیشه سلامت رشت با کسب ۶۲ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت، تیم افشین خشکبیجار با کسب ۵۹ امتیاز عنوان نایب قهرمانی را تصاحب کرد و المپیک سیاهکل نیز با  ۵۴ امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت.

مسئول انجمن بدنسازی ورزش کارگری گیلان در پایان این رقابت‌ها در خصوص برگزاری این مسابقات در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای اولین بار در سطح کشور و حتی آسیا این رقابت‌ها در رشت و بین کارگران ورزشکار انجام شد.

افشین پورمحمد افزود: با وجود اینکه برای اولین بار این رقابتها برگزار شد، خوشبختانه استقبال از این دوره از مسابقات بسیار بالا بود و بیش از ۲۰۰ کارگر و فرزندان آنان حضور یافتند که امید است این مسابقات در سطح قهرمانی به صورت کشوری نیز برگزار شود.

وی در خصوص برگزاری این مسابقات در سایر کشورها نیز بیان کرد: رقابت‌های باربل کرل که به مسابقه جلو بازو با هالتر معروف است در آمریکا و همچنین کشور روسیه برگزار می‌شود که در این ۲ کشور این رشته هواداران زیادی نیز دارد.

برچسب‌ها رشت فدراسیون های ورزشی ورزش کارگری فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت فدراسیون های ورزشی ورزش کارگری رشت فدراسیون های ورزشی ورزش کارگری فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گیلان رده سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۶۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد

امیر قاسمی منجزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در حاشیه مسابقات کشتی فرنگی جام تختی که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: مسابقات امسال به بهترین نحو برگزار شد که جا دارد از آقایان جمالپور و زمانپور تشکر کنم که واقعاً تلاش شبانه روزی داشتند.

وی با بیان اینکه چند نفر از کشورهای خارجی در مسابقات یادشده شرکت کردند که امید است بازخورد خوبی برای استان خوزستان داشته باشد، اضافه کرد: از ۶ وزن ۴ تا خوزستانی قطعی است که امیدواریم بیشتر شود.

پیشکسوت کشتی فرنگی گفت: مسابقات را دو سال قبل داشتیم و لیگ برتر را سال گذشته میزبانی کردیم و امیدواریم مسؤولان خوزستان بیشتر کمک کنند تا این مسابقات به بهترین شکل انجام شود.

قاسمی منجزی یادآور شد: از سال ۸۲ تا ۱۴۰۲ در معیت تیم‌ملی بودم و تمام تلاشم را برای تیم‌ملی انجام دادم.

وی گفت: میرزازاده قهرمانی آن بخش کوچکی از پهلوانی او است، او آنقدر از همه نظر پهلوان هستند و در تمام‌مراحل زندگی قهرمانی و پهلوانی زندگی می‌کند و عزم را جزم کرده که تاریخ ساز شود. او اولین کسی است که توانست رضا کابالپ را ببرد و شاهکار کرد که امیدواریم با طلای میرزازاده کلکسیون افتخارات کامل شود.

کد خبر 6089344

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان