Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون در حاشیه بازدید وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از این مرکز آموزش‌عالی گفت: در راستای تحقق سیاست‌گذاری‌های کلان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، تلاش گسترده‌ای برای آغاز بهره‌برداری از این پردیس دانشگاهی و افتتاح برخی ساختمان‌های آن از جمله ساختمان دانشکده علوم پایه و سلف سرویس انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غریب فاضل‌نیا گفت: علاوه بر آن حمایت‌های مردم کازرون، حضور خیرین و حامیان دانشگاه، باعث شده در زمینه‌هایی همچون احداث خوابگاه دانشجویی گام‌های مناسبی برداشته شود.

او همچنین از حمایت‌های انجام شده از سوی مسئولان ستادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، نماینده کازرون و کوهچنار در مجلس، فرماندار ویژه و امام جمعه شهرستان کازرون برای کمک به راه‌اندازی این پردیس دانشگاهی، ابراز امیدواری کرد با رهنمود‌های موثر و راهبردی مقام عالی وزارت در راستای کمک به توسعه دانشگاه سلمان فارسی کازرون و همچنین تقویت بستر‌ها برای تسریع در بهره‌برداری از این پردیس از جمله افزایش ظرفیت خوابگاهی دانشجویان، تکمیل محوطه‌سازی و تقویت بهینه تجهیزات آموزشی و کارگاهی، بتوان خدمات مطلوب‌تری را به مردم شریف شهرستان علم‌دوست و عالم‌پرور کازرون و غرب استان فارس ارائه کرد.

محمدعلی زلفی‌گل؛ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز در این بازدید ضمن قدردانی از فعالیت‌ها و تلاش‌های انجام شده، با حائز اهمیت دانستن گام‌های برداشته شده و تأکید بر ضرورت خدمات مطلوب دانشگاهی در غرب فارس، رهنمود‌هایی را برای تقویت بستر‌های مورد نیاز دانشگاه سلمان فارسی کازرون و ارایه خدمات مطلوب به دانشجویان، دانشگاهیان و عموم مردم شریف کازرون ارائه کرد.

پردیس ۷۸ هکتاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون، بزرگترین پروژه توسعه فضا‌های دانشگاهی در غرب استان فارس است.

در حال حاضر ساختمان‌های دانشکده علوم پایه و سلف سرویس این دانشگاه در مراحل نهایی آماده‌سازی برای بهره‌برداری هستند که به زودی با هماهنگی وزارت عتف و مسئولین محلی، برنامه‌ریزی برای افتتاح و بهره‌برداری از آن‌ها در دستور کار قرار خواهد گرفت.

همچنین کارگاه عمرانی پروژه‌های دیگری مانند مجموعه کلاس‌ها، ساختمان دانشکده فنی و مهندسی و خوابگاه خیّرساز نیز در این پردیس در حال فعالیت هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه سلمان فارسی بازدید وزیر علوم هفته دولت دانشگاه سلمان فارسی کازرون تحقیقات و فناوری بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۶۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرباقری: فصل تولد «سلمان» را گرفته‌ایم و این روز‌ها کار ادامه دارد

کارگردان فیلم سلمان فارسی در حضور ریاست سازمان صدا و سیما توضیحاتی از روند این پروژه مهم داد.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رییس سازمان صدا و سیما با حضور سر فیلمبرداری پروژه سلمان فارسی در مورد آن توضیح داد: ما هفت سال است که کار تولید سلمان فارسی را آغاز کرده‌ایم و امسال سخت‌ترین روز‌های خود را در طول این پروژه می‌گذرانیم؛ می‌توانم بگویم امسال یک سال سرنوشت‌ساز است؛ لذا وظیفه ما در سازمان صداوسیماست که از همه ظرفیت‌ها و اختیارات‌مان استفاده کنیم تا این مجموعه طبق برنامه‌ریزی پیش برود. چون استاد میرباقری و همکارانشان با جدیت مثال‌زدنی کار را پیش می‌برند.

داود میرباقری کارگردان سریال سلمان فارسی هم درباره روند تولید سریال گفت: فصل تولد سلمان را گرفته‌ایم و این روز‌ها کار ادامه دارد. در اصل سکانس‌ها مربوط به بودخشان (پدر سلمان)، فرماندار جی است که در آتشکده ماربین مقابل دوربین می‌رود.

وی در پاسخ به این سوال که کار چه زمانی به پایان خواهد رسید هم گفت: ما طبق برنامه پیش می‌رویم؛ تدوین هم در حال انجام است و تلاش می‌کنیم سریال را سال ۱۴۰۵ به پخش برسانیم.

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری | بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»
  • ببینید | پیشرفت بیش از ۶۰ درصدی سریال سلمان فارسی
  • عکس | بازدید رئیس رسانه ملی از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»
  • پیشرفت بیش از ۶۰ درصدی سریال سلمان فارسی
  • وضعیت لایحه بودجه حوزه آموزش عالی، تحقیقات و فناوری
  • سریال «سلمان فارسی» ۱۴۰۵ به پخش می‌رسد
  • زمان پخش سریال «سلمان فارسی» مشخص شد
  • تلاش برای پخش سریال سلمان فارسی در سال ۱۴۰۵
  • میرباقری: فصل تولد «سلمان» را گرفته‌ایم و این روز‌ها کار ادامه دارد
  • بازیگران جدید سریال «سلمان فارسی» مشخص شدند