Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد حق‌لطفی با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر گفت: ۲۲ پروژه راهداری شامل عملیات مرمت، بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی، فرعی و اصلی طی ایام هفته دولت در حال بهره برداری هستند.

وی اضافه کرد:برای اجرای این طرح‌ها به طول ۹۱ کیلومتر در مجموع ۱۲۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

حق‌لطفی ادامه داد: عملیات روکش آسفالت حفاظتی آزادراه قزوین-کرج و کنارگذر و عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور‌های بوئین زهرا-دانسفهان، قزوین-بهرام آباد – الموت، بهسازی و آسفالت محور قزوین-بوئین زهرا، زین آباد-قلعه گنجی، محور قدیم و آزادراه قزوین-رشت و شامی شاپ-دانسفهان بخشی از طرح‌های مهمی هستند که طی هفته دولت به بهره برداری خواهند رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بخشی از طرح‌های قابل بهره‌برداری مربوط به راه‌های روستایی هستند گفت:بهسازی و آسفالت محور‌های روستایی هلدر، خرم‌پشته-رضی‌آباد، زعفران، فشالنج، سخص‌آباد، مندرآباد، حصار ولیعصر، بکندی، میاندره، طرازان-طوینان، کلمین-عباسک، قازانداقی و آلتین‌کش-سیردان از جمله راه‌های روستایی هستند که در این ایام به طور رسمی بهره‌برداری می‌شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: این پروژه‌ها با بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت و توانمندی و امکانات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اجرا و به بهره برداری رسیده است.

استان قزوین دارای ۶ هزار و ۷۰۵ کیلومتر راه است که هزار و ۳۷۲ کیلومتر آن را راه‌های شریانی و ۵ هزار و ۳۳۲ کیلومتر آن را راه‌های روستایی تشکیل می‌دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری قزوین حمل و نقل بهره برداری استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۶۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد

دریافت 38 MB

به گزارش خبرنگار مهر، پروژه آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد بردسکن تا گلزار شهدای ۸ سال دفاع مقدس تحت عنوان پروژه «حرم تا حرم» با حضور سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور به طول ۳ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

تصویربردار: سعید نوری

کد خبر 6095300

دیگر خبرها

  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور
  • افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین آماده بهره‌برداری
  • پیشرفت ۷۸ درصدی طرح ساماندهی راه‌های روستایی آذربایجان غربی
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های راهداری در استان بوشهر تخصیص یافت
  • آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر