Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن عابدینی با حکم پیمان جبلی، رئیس صدا و سیما به سمت معاونت امور استان های این سازمان منصوب شده تا قطار تحول صدا و سیما حالا به ایستگاه استان ها برسد.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «پیمان جبلی، رئیس رسانه ملی در حکمی حسن عابدینی را به سمت معاونت امور استان های صداوسیما منصوب کرد.» خبری که دقایقی پیش به صورت رسمی از دریچه رسانه ها منتشر شد و به نظر می رسد گامی دیگر در مسیر تحول صدا و سیما باشد؛ تحولی که شعارش را پیمان جبلی در همان روزهای آغازین صدارتش بر کرسی صداو سیما به زبان آورد و سعی دارد تا در عمل نیز به آن وفادار بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گام نخست این تحول، جبلی در همان روزهای نخست ورود به ساختمان شیشه ای، علیرضا خدابخشی را به سمت معاونت سیاسی منصوب کرد تا زنگ تحول و خانه تکانی را از این معاونت آغاز کند؛ خدابخشی نیز در مسیر تحول یاد شده، «مرکز پخش اخبار» را  با ادغام ادارات کل پخش اخبار صدا، پخش اخبار سیما و شبکه خبر در دستور کار خود قرار داد.

 تحولی که از معاونت سیاسی آغاز شد در ادامه به سریال های تلویزیون رسید؛ جواد رمضان نژاد در سیما فیلم مامور شد تا به عنوان مرکزی در صدا و سیما ساخت و تهیه تمامی سریال های تلویزیون را سر و سامان دهد؛ به این ترتیب که شورایی در این مرکز همه فیلمنامه های ورودی را بررسی و در صورت صلاحدید برای ساخت تصویب خواهد کرد و سریال مذکور به سفارش سیما فیلم ساخته می شود و برای پخش با صلاحدید این مرکز به کنداکتور یکی از شبکه ها اضافه خواهد شد.

تکمیل پازل تحول با آهنگ جوانگرایی

قطار این تحول به زودی به معاونت سیما رسید و جبلی محسن برمهانی جوان را جایگزین حمید شاه آبادی کرد؛ برمهانی با تیپ و ظاهری خلاف مدیران سابق تلویزیون، در اولین اقدام با تاسیس واحدی به نام «مرکز سیمرغ» و با هدف افزایش توان تولیدی رسانه ملی در گونه‌های (ژانرهای) متنوع و مغفول نمایشی و با سپردن این مرکز به جوانی دیگر به نام مجید اکبرشاهی قصد دارد «قطار تحول» به حرکت درآمده در صدا و سیما را سرعت ببخشد.

 حالا در ادامه همان حرکت تحول، این بار معاونت امور استان های سازمان قرار است جنب و جوش تازه ای به خود بگیرد تا از پتانسیل 31 استانی که روزانه تولیدات متنوعی در کنداکتور خود دارند، استفاده بهتری صورت گیرد.

حسن عابدینی درحالی سمت معاونت امور استان های صدا و سیما را عهده دار شده است که پیش از او محمد مهدی رحمتی به مدت یک سال سرپرستی این معاونت را برعهده داشت. عابدینی پیش از این سمت، رئیس خبرگزاری صدا و سیما بود؛ هادی البرزی، محمدعلی صائب و کامران نجف زاده از گزینه‌های مطرح برای جایگزینی عابدینی هستند.

بیشتر بخوانید؛

«تحول» در صدا و سیما به مدیران تلویزیون رسید تحولات جبلی به حوزه اجرا هم می‌رسد؟/ مسیر سخت بازگشت به دوران طلایی  

 

منبع: دانا

کلیدواژه: معاونت امور استان سمت معاونت صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۶۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۵ همت برای ۲۶ پروژه‌ پیشران معاونت علمی

معاون علمی رئیس‌جمهور از اختصاص ۱۵ هزار میلیارد تومان به معاونت علمی برای انجام پروژه‌های پیشران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی؛ معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در نشست خبری سالیانه خود اظهار کرد: سال گذشته موافقتنامه های زیادی با دستگاه های بزرگ تشکیل شد. سال گذشته 20 کنسرسیوم بر موافقتنامه هایی در حوزه پتروشیمی، تجهیزات نفتی، معادن، فولاد،  ذوب آهن، محیط زیست و ... دارد.

وی تصریح کرد: ما در سال 1401 یک بودجه ای معادل 500 میلیون یورو نفت در اختیار معاونت برای ایجاد پروژه‌های پیشران قرار بگیرد و این پروژه ها پروژه‌هایی هستند که فن‌آورانه باشند و مردم مستقیما اثر آن را در زندگی خود بچشند که از جمله این فناوری ها پلاسما و واکسن است.

جت 72 نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!

دهقانی ادامه داد: در سال 1401 بودجه مصوب شد اما در روزهای پایانی سال 1401 به معاونت ابلاغ شد. در اسفند ماه بالاخره مصوب شد تا با حمایت رییس جمهور، قوه قضاییه و رییس مجلس و دبیر شورای عالی سران قوا مبلغ 15 هزار میلیارد تومان در قالب 2 بودجه 7 و 8 هزار میلیارد تومانی که 7 هزار میلیارد تومان در سال 1403 و 8 هزار میلیارد تومان در سال 1404 خواهیم داشت.

وی تأکید کرد: تا امروز 26 پروژه پیشران توسط معاونت علمی و دستگاه‌های ذیربط تعریف شده است که توسط کنسرسیوم دانش‌بنیان انجام می‌شود.‌ ما همچنین سال گذشته 8 هزار میلیارد تومان اعتبار مالیاتی جذب کردیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود
  • کشف سکه های دوره اشکانی از مسافر قطار در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • اختصاص ۱۵ همت برای ۲۶ پروژه‌ پیشران معاونت علمی
  • ایستگاه راه‌ آهن همدان کجاست؟
  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان
  • فیلم | گذر از ریل های دیرینه بُن کوه گرمسار