Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان در سفر یک روزه خود به شهرستان طارم همزمان با چهارمین روز از هفته دولت فاز اول بهسازی مسیر شیت - چو رزق به طول ۲ کیلومتر را در این شهرستان افتتاح کرد. 

جعفر قزوینیان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در مراسم افتتاح فاز اول بهسازی مسیر شیت به چورزق به طول ۲ کیلومتر، اظهار داشت: فاز اول عملیات بهسازی و آسفالت ریزی این مسیر با اعتبار ۹ میلیارد تومان انجام شده و برای تکمیل بهسازی این راه ارتباطی ۲۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان افزود: در صورت تامین اعتبار باقیمانده عملیات بهسازی مسیر، ظرف ۶ ماه تکمیل می‌شود.

 

آغاز عملیات گازرسانی به پنج روستا در طارم

همچنین با حضور استاندار عملیات گاز رسانی به پنج  روستا در این شهرستان آغاز شد، در این مراسم، رحیم سلیمانی‌نژاد، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان اجرایی می‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر میزان بهره‌مندی جمعیت روستایی شهرستان طارم از گاز شهری، ۸۰ درصد است که با تکمیل پروژه‌های در دست اجرا این میزان به حدود ۹۰ درصد خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه عملیات اجرایی گاز رسانی به ۱۴ روستای دیگر نیز در دست انجام است، گفت: از ۷۹ روستای بالای ۲۰ خانوار شهرستان طارم، ۵۱ روستا دارای گاز شهری است.

 گفتنی است، با حضور استاندار عملیات گاز رسانی به ۲ واحد تولیدی نیزی در شهرستان طارم به مرحله بهره‌برداری رسید.

حضور در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه آبیاری تحت فشار ۷۲ هکتار از اراضی روستای«میرزا خانلو»، افتتاح عملیات آسفالت ریزی مسیر آستاکل به درام و دیدارهای مردمی از برنامه های دیگر سفر یک روزه استاندار زنجان به شهرستان طارم بود.

انتهای پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس

کلیدواژه: طارم استاندار زنجان محسن افشارچی عملیات گاز رسانی شرکت گاز آبیاری تحت فشار شهرستان طارم استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۶۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در دو حوزه انتخابیه زنجان

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: اهمیت دور دوم انتخابات کمتر از دور اول نیست و طبق برنامه‌ریزی انجام شده ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در دو حوزه انتخابیه زنجان و طارم و همینطور خدابنده پیش‌بینی شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ابوالفضل رفیعی رئیس ستاد انتخابات استان زنجان امروز در جلسه ستاد انتخابات استان اظهار داشت: همه اقدامات ستاد انتخابات استان، بر‌اساس تقویم و برنامه زمان‌بندی اعلامی ستاد انتخابات کشور در حال انجام است.

وی با بیان اینکه همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه فراهم شده است گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه‌ها همچون دور نخست نیمه الکترونیک برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در زمینه‌های فنی، اجرایی و پشتیبانی مورد بررسی مجدد قرار گرفته است مطرح کرد: با هدف اجرای هرچه مطلوب‌تر انتخابات در دور دوم، تدابیر لازم پیش بینی شده است.

وی به زمانبندی تبلیغات نامزدهای این مرحله نیز اشاره کرد و گفت: تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنان از ثانیه نخست بامداد روز پنجشنبه13 اردیبهشت تا 8 صبح روز پنجشنبه مورخ 20 اردیبهشت ادامه دارد.

این مسئول گفت: همچون دور نخست، برنامه‌های تبلیغاتی در صداوسیما و امکانات ویژه دستگاه‌‌های دولتی برای استفاده نامزدها تعیین و به آنان ابلاغ شده است؛ 491 شعبه ثابت و سیار در حوزه‌های انتخابیه (زنجان – طارم ) و (خدابنده) مستقر هستند.

به گفته رفیعی؛ در حوزه انتخابیه ( زنجان – طارم ) 199 شعبه ثابت و 132 صندوق سیار و در حوزه انتخابیه خدابنده 90 شعبه ثابت و 70 صندوق سیار اخذ رای پیش بینی شده است.

گفتنی است، انتخابات در حوزه های انتخابیه زنجان – طارم  برای تعیین منتخب دوم و در حوزه انتخابیه خدابنده برای تعیین تنها منتخب به دور دوم کشیده شده است و قرار است دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه 21 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • پیش‌بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در دو حوزه انتخابیه زنجان
  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • ورودی شهر مریوان با انجام تعریض باند موجود بهسازی می‌شود