Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@04:47:44 GMT

چرخش ۱۸۰ درجه‌ای تراکتور در نیمه مربیان

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۶۷۹۸

چرخش ۱۸۰ درجه‌ای تراکتور در نیمه مربیان

تراکتورِ بردیف برابر فولاد نشان داد که حریفی دست و پا بسته نیست و توانایی بازگشت به بازی در شرایط دشوار حتی مقابل یکی از سرسخت‌ترین تیم‌ها از نظر نظم دفاعی را دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، سومین بازی تراکتور در لیگ بیست‌ودوم هرچند از نظر نتیجه مطابق میل این تیم و هوادارانش نبود اما جذاب و تماشایی از آب درآمد و شاگردان قربان بردیف درحالی نتیجه را به میزبانشان فولاد خوزستان واگذار کردند که اگر فوتبال روی خوش‌اش را به آنان نشان می‌داد، با کمی بخت و اقبال به جای شکست و دست خالی می‌توانستند با طلسم‌شکنی، کسب اولین پیروزی فصل و دست پُر رهسپار خانه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراکتور در این بازی با سیستم ۲-۵-۳ و چند تغییر مهم وارد زمین شد. در خط دفاعی، سیدمحمد حسینی بازیکن جدید پرشورها برای اولین بار در ترکیب قرار گرفت تا محمد آقاجان‌پور به سمت راست و پست تخصصی خود منتقل شود. در میانه میدان صفا هادی پس از یک هفته به ترکیب برگشت و محمد قنبری در خط حمله به جای گوستاوو به کار گرفته شد. با این تغییرات سجاد دانایی و رضا اسدی نیمکت‌نشین شدند.

بیشتر انتقادات از قربان بردیف درباره عدم استفاده از رضا اسدی و پوریا آریاکیا در ترکیب اصلی بود. دو بازیکنی که مقابل ذوب‌آهن عملکرد خوبی داشتند و انتظار می‌رفت در این دیدار از ابتدا به میدان بروند. اما بردیف در کمال تعجب از صفا هادی و ابوالفضل رازق‌پور استفاده کرد و از بد ماجرا در گل‌های زودهنگام حریف رد پای این دو بازیکن دیده می‌شد.

بر اساس این گزارش، هر دو گل فولاد در نیمه اول از سمتی پایه‌ریزی شد که ابوالفضل رزاق‌پور به عنوان پیستون چپ بازی می‌کرد و این درحالی است که در صحنه گل اول نیز حرکت صفا هادی کار دست تراکتور داد. هافبک عراقی در محوطه جریمه خودی قصد دفع توپ را داشت که داور حرکت او را خطا روی بازیکن حریف تشخیص داده و اعلام پنالتی کرد.

نکته دیگر اینکه سیدمحمد حسینی بازیکن تازه‌وارد پرشورها هم در این بازی یک اشتباه عجیب داشت و در گل دوم فولاد مقصر اصلی بود. در شرایطی که خطری دروازه تراکتور را تهدید نمی‌کرد، حسینی با بی‌احتیاطی و اشتباه محاسباتی مهاجم حریف را به جای توپ شوت کرد تا داور برای دومین بار به نشانه خطا و پنالتی بر سوت خود بدمد.

فارغ از مسائل داوری، نیمه اول برای تراکتور شبیه بازی‌های این تیم در دو هفته گذشته سپری شد جایی که مشکی‌پوشان در خلق موقعیت گلزنی ناتوان بودند و حتی یک بار هم نتوانستند دروازه میزبان را تهدید کنند. عملکرد یاران بردیف در این نیمه بسیار ضعیف بود و البته تی‌تی‌ها خوش‌شانس هم بودند که تنها با دو گل بازنده به رختکن رفتند.

تراکتور اما در نیمه دوم با ورود گوستاوو و مهدی هاشم‌نژاد شکل و شمایل متفاوتی به خود گرفت و خیلی زود توانست گل‌های خورده را جبران کند. این تیم نشان داد که حریفی دست و پا بسته نیست و توانایی بازگشت به بازی در شرایط دشوار حتی مقابل یکی از سرسخت‌ترین تیم‌ها از نظر نظم دفاعی را دارد و این نکته مهم بازی با فولاد برای تراکتوری‌ها بود.

بطورکلی، تیم بردیف در سه بازی اول همانقدر که در نیمه نخست برابر حریفانش حرفی برای گفتن نداشته، در نیمه مربیان با چرخش ۱۸۰ درجه‌ای فوتبالش را به رقبا دیکته کرده و این تمایز کار تراکتور بوده است. نمایش مایوس‌وار منتهی به نویدبخش که با وجود نتایج ضعیف و روند ناکامی کورسوی امید را در دل هواداران این تیم زنده نگه داشته است.

سرمربی کهنه‌کار ترکمنستانی تا هفته پنجم برای ساختن تیم مدنظرش فرصت خواسته و ثبت دومین استارت بد در تاریخ ادوار لیگ با تنها یک امتیاز در سه بازی و قعرنشینی با کمبودها در خط حمله نباید بهانه عدم مهلت دادن باشد؛ بخصوص اینکه در هفته آینده شرایط برای یک برد شیرین خانگی برای تراکتور به شرط بازی در یادگار و حمایت هوادارانش مهیا به نظر می‌رسد و می‌توان به بازگشت این تیم به جدول امیدوار بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۶۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور امروز به بنیان دیزل برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان حمید مطهری که در مقابل استقلال به نتیجه تساوی بدون گل رسیدند، برای حفظ جایگاه چهارمی خود باید فولاد را شکست بدهند.

آنها پس از یک جلسه ریکاوری و استراحت، امروز در کمپ بنیان دیزل تمرین خود را برگزار خواهند کرد و این در حالی است که تنها دو جلسه تمرینی را برای دیدار حساس با فولاد در پیش خواهند داشت.

نکته مهم در مورد تمرین تراکتور این است که محمد عسگری آنالیز تیم حریف را نیز آماده کرده و بازیکنان تراکتور پس از بازبینی این آنالیز باید براساس دستورات کادرفنی در زمین تمرین کار خود را دنبال کنند.

دیگر خبرها

  • تراکتور امروز به بنیان دیزل برمی‌گردد
  • فولاد راه نساجی را در پیش گرفت
  • حسینی مثل پرسپولیس: نیمه مربیان برای من(عکس)
  • دست تک تک هواداران را برای حضور و حمایتشان می بوسم
  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند
  • به روز رسانی| نکونام: نیمه اول باید کار را تمام می کردیم/ تراکتور مهره داشت ولی هم و غم ما در این فصل جذب بازیکن بود
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • حواشی نیمه اول بازی استقلال تراکتور/فرصت‌هایی که از دست رفت
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال