Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@14:16:58 GMT

آنچلوتی: آسنسیو و ماریانو هم بروند، مهاجم نمی‌خریم

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۶۸۷۲

آنچلوتی: آسنسیو و ماریانو هم بروند، مهاجم نمی‌خریم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شروعی خوب در لالیگا داشته و با کسب دو پیروزی برابر آلمریا و سلتاویگو، خود را مهیای بازی برابر اسپانیول می کند. بازی فردا در زمین اسپانیول برگزار خواهد شد.

کارلو آنچلوتی که پنجشنبه شب عنوان بهترین مربی فصل فوتبال اروپا را کسب کرد، در نشست خبری امروز خود گفت:« شرایط تیم خوب است و تونی کروس با رهایی از بیماری می تواند فردا بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رودریگو هم دیگر مصدوم نیست. روند تیم خوب است و خودمان را برای یک بازی خوب آماده کرده‌ایم. فصل قبل در زمین اسپانیول باختیم و حالا قصد جبران داریم. اسپانیول تیم خوب و مبارزی است و برای کسب سه امتیاز باید بهترین بازی خودمان را انجام دهیم.»

جدایی احتمالی مارکو آسنسیو:« در مورد آخرین وضعیت آسنسیو چیزی نمی دانم. فقط می دانم که او قصد جدایی دارد و تا روز پایانی نقل و انتقالات همه چیز مشخص خواهد شد. آسنسیو تا زمانی که بازیکن رئال است، روی او حساب می کنم. اگر هم بماند، برای من بازیکن مهمی خواهد بود. او فصل قبل به ما بسیار کمک کرد.»

خرید مهاجم در صورت جدایی ماریانو دیاز و آسنسیو:« روی ماریانو هم حساب می کنم ولی بهتر است از رئال برود چون در پست او بازیکنان خوب زیادی داریم. در صورت جدایی آسنسیو و ماریانو مهاجم جدید جذب نخواهیم کرد چون نیازی نداریم.»

یک دهه حضور لوکا مودریچ در رئال مادرید:« او خرید فوق العاده‌ خوبی برای رئال بود و خودش نیز با انتخاب رئال، بهترین تصمیم را گرفت. دوران فوتبال مودریچ درخشان است. او در تمام سال های اخیر روند باثباتی داشته و همیشه خوب بازی کرده است. لوکا همچنان در بالاترین سطح است و او را باانگیزه و سرحال می بینم. او یک فصل دیگر نیز در رئال خواهد ماند.»

جدایی کاسمیرو:« کاسمیرو به ما کمک زیادی کرد و خداحافظی با بازیکنانی مثل او بسیار سخت است. از رفتن او غمگین شدیم ولی او حالا چالشی جدید را شروع کرده و برایش در یونایتد بهترین ها را آرزو می کنم.»

سبایوس و رودریگو:« سبایوس ماندنی است و بیشتر از فصل قبل بازی خواهد کرد. او شایسته قرار گرفتن در ترکیب ثابت است و در فصلی طولانی که هر سه روز یک بازی داریم، به او بیش از همیشه بازی خواهد رسید. رودریگو هم فصل جاری بیشتر از قبل بازی خواهد کرد. او در برنامه های من نقش مهمی دارد و فصل قبل ثابت کرد که چه بازیکن سرنوشت‌سازی است. رودریگو می تواند در سمت چپ و راست خط حمله بازی کند و حتی جانشین کریم بنزما شود.»

تقویم فشرده:« به زودی هر سه روز باید بازی کنیم و زمان زیادی برای تمرین و آماده‌سازی نخواهیم داشت. به این تقویم عادت داریم و همه بازیکنان باید آمادگی خودشان را حفظ کنند. من به تمام بازیکنانم نیاز دارم.»

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماریانو دیاز رودریگو گوئس فصل قبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۶۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پورتو پس از ۴ سال تصمیم به جدایی از این تیم پرتغالی گرفت و پس از پایان فصل، با قراردادی آزاد راهی تیم اینتر میلان ایتالیا می‌شود.

طارمی در سال‌های اخیر عملکرد خیلی خوبی در پورتو داشت و فصل گذشته با ۲۲ گل به عنوان آقای گل لیگ پرتغال شناخته شد و مورد توجه سران اینتر قرار گرفت. در همین زمینه سران پورتو، «تیرنو باری» مهاجم اهل گینه تیم بازل سوئیس را مدنظر قرار داده‌اند تا جایگزین طارمی شود. آنها اعتقاد دارند که «باری» در کنار «اوانیلسون» می‌توانند زوج خطرناکی را در خط حمله این تیم به وجود آورند.

مدیران پورتو از جدایی طارمی مطمئن هستند و پس از پایان مسابقات این بازیکن رسماً راهی اینتر می‌شود تا دومین مهاجم تیم ملی ایران پس از سردار آزمون در سری آ ایتالیا مشغول به فعالیت شود.

کد خبر 6090530

دیگر خبرها

  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور تیم الهلال از میتروویچ
  • روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت
  • لواندوفسکی: تا زمانی که از نظر جسمانی آماده باشم، به جدایی از بارسلونا فکر نمی‌کنم
  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • کارلو آنچلوتی: هرگز نباید رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا دست کم گرفت
  • آنچلوتی: گنابری شاید گل بزند، وینیسیوس هم همین‌طور
  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است
  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!