Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو؛ تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام کنفدراسیون آسیا نمایشی تحسین‌برانگیز مقابل ژاپن داشت و نخستین ست باخته این رقابت‌ها را به نماینده سرزمین آفتاب تابان تحمیل کرد.

به گزارش فرارو، مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام کنفدراسیون زنان آسیا امروز (شنبه پنجم شهریور) با چهار دیدار پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی زنان ایران در سومین مسابقه این مرحله به مصاف ژاپن نایب قهرمان دوره قبل این مسابقات رفت و سه بر یک مغلوب شد تا نخستین ست باخته ژاپنی‌ها در این مسابقات را به این تیم تحمیل کرده باشد.

شاگردان الساندرا کمپدلی در ست سوم ۲۸ بر ۲۶ به پیروزی رسید، اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیاز‌های ۲۵ بر۲۳، ۲۵بر۲۱ و ۲۵ بر ۱۶ مقابل ژاپن مغلوب شدند تا از راه‌یابی به چهار تیم برتر این مسابقات بازبمانند.

ترکیب اصلی تیم ملی والیبال زنان ایران در این دیدار شبنم علیخانی، مائده برهانی، الهه پورصالح، مهسا کدخدا، پوران زارع، تهمینه درگزنی، محدثه مشتاقی و نگار هاشمی (۲ لیبرو) بود.

تیم ملی والیبال زنان ژاپن از نظر حضور در بازی‌های المپیک با ۱۳ دوره رکورد دار آسیاست و این تیم در سال ۱۹۶۴ نخستین حضور خود را تجربه کرد.

زنان سامورایی دو مدال طلا و قهرمانی بازی‌های المپیک (۱۹۶۴ و ۱۹۷۶) و در ۱۶ دوره حضور در قهرمانی زنان جهان، سه قهرمانی سال‌های ۱۹۶۲، ۱۹۶۷ و ۱۹۷۴ را در پرونده کاری خود دارند.

ملی‌پوشان ایران که دور مقدماتی را به عنوان تیم چهارم جدول رده‌بندی گروه A به پایان رسانده بودند و امروز مقابل تیم ژاپن صدرنشین گروه B بازی کردند، فردا و در گروه تیم‌هایی که برای رتبه پنجم تا هشتم بازی خواهند کرد، به مصاف چین تایپه می‌روند.

زینب حقی داور بین‌المللی والیبال ایران نیز امروز دیدار تیم‌های استرالیا و چین را به‌عنوان داور اول سوت زد. در بازی تیم‌های ایران و ژاپن نیز سرداور از کشور یتنام و داور دوم از چین‌تایپه بود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: والیبال جام کنفدراسیون آسیا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۶۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در ادامه برگزاری رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی که در زمین‌های تنیس مجموعه مارینا کیش و پلاژ بانوان در حال برگزاری است، تیم‌های مدعی جواز حضور در نیمه نهایی را کسب کردند.

در دیدارهای بخش بانوان تیم غزاله آذر پرست – مارال چریکی با نتیجه ۳-۶ و ۴-۶ از سد سعیدیان – سوگند ضمیرزاده عبور کردند، زوج ساره هژبر و فاطمه سرسنگی نیز با نتیجه ۶ بر ۳ و ۶ بر ۳ برابر فاطمه حجازی و پریا پارسیان به پیروزی رسیدند. یاسمن حیدری و شیرین سیدیان با نتیجه (۲-۶ و ۱-۶) سوگند اسدی و فریماه نورینانی را شکست دادند و تیم نیکی ثابتی و نیکو شیرازی‌فر با نتیجه (۲-۶ و ۱-۶) زوج نیلوفر قنودی و درنا یگانه را مغلوب کردند.

در بخش آقایان نیز تیم فرهان اهرزاد و امیرعلی بنده نژاد با نتیجه ۶ بر یک و ۶ بر یک زوج کاوه ادیبی و خان‌محمدی را از پیش رو برداشتند. مهدی بازگیر و علی رئیسی با نتیجه (۵-۷ و ۳-۶) زوج مانی منصوری و سینا یگانه را شکست دادند. سالار ریاحی و ملک محمدی با نتیجه ۲-۶ و ۶-۷ تیم کامبیز درویش نژاد و سامی داوطلب را بردند و در نهایت تیم شهریار اهرزاد و مسعود پیروزی با نتیجه ۲ بر یک تیم نوید آبیاری و امیر حسین آسودی را شکست دادند.

این مسابقات امروز با انجام دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی و نهایی پیگیری می‌شود. هفته دوم این رقابت‌ها از ۱۰ تا ۱۳ اردیبهشت ماه در زمین‌های تنیس مارینا کیش و پلاژ بانوان آغاز و در حال برگزاری است.

سرداوری این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره کشورمان است و کسری حجازی مدیریت بازی‌ها را بر عهده دارد، در بخش بانوان نیز لعیا خیام باشی داور نشان سفید کشورمان و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات حضور دارند.

کد خبر 6095008

دیگر خبرها

  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • سیر تحول شهید آوینی آموزنده و تحسین برانگیز است
  • صعود تیم والیبال دانشجویان واحد کاشان به نیمه‌نهایی مسابقات دانشگاه آزاد
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • خلاصه‌بازی النصر و الخلیج + فیلم
  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو
  • بیش‌ترین بازی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ رکورد تحسین‌برانگیز توماس مولر / عکس
  • امشب ساعت ۲۲:۳۰؛ سلاطین کامبک در دومین جدال نیمه نهایی
  • خلاصه‌بازی الهلال و الاتحاد + فیلم
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند