Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@16:36:43 GMT

استاندار کرمان: دانشجویان نباید مصلحت‌سنج شوند

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۷۰۰۱

استاندار کرمان: دانشجویان نباید مصلحت‌سنج شوند

به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار در آیین افتتاح طرح "حامیم" در دانشگاه فرهنگیان کرمان افزود: دانشجو، قشر دغدغه‌مند و باانگیزه برای فعالیت‌های فرهنگی و سیاسی است و حتما باید آرمان‌خواهی خود را حفظ کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهید تجربه کسب کنید و مدیریت آینده را به عهده بگیرید و ایده‌ها و آرمان‌ها در کشور اتفاق بیفتد، بخشی از آن به تجهیز خود و تسلط بر امور بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار کرمان خطاب به دانشجویان تاکید کرد: در هر رشته‌ای که تحصیل می‌کنید، تحلیل بر مسائل اقتصادی را بدانید.
وی به سفر اخیر رییس جمهور و هیات دولت به استان نیز اشاره داشت و گفت: مصوبات متعددی این سفر برای استان کرمان در بخش‌های مختلف به ارمغان آورد.
فداکار افزود: با اعلام آمادگی دولت، یکهزار میلیارد تومان اعتبار از مصوبات سفر به فوریت برای تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌های ضروری بالای ۸۰ درصد به استان واریز می‌شود که بخشی در حوزه آموزش و پرورش و دانشگاه است.

برچسب‌ها کرمان دانشجو محمد مهدی فداکار دانشگاه فرهنگیان استانداری کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان دانشجو محمد مهدی فداکار کرمان دانشجو محمد مهدی فداکار دانشگاه فرهنگیان استانداری کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۷۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل اتباع استانداری کرمان از پاسگاه پنگ

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان به اتفاق فرماندار شهرستان جازموریان از پاسگاه پنگ در یکی از مبادی ورودی استان کرمان بازدید کرد. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان، روح‌الله خضری‌پور به اتفاق فرماندار شهرستان جازموریان به صورت سرزده در پاسگاه "پنگ" در مبادی ورودی استان حاضر و مسائل و مشکلات به طور میدانی مورد بررسی قرار گرفت. 

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان در جلسه شورای تامین شهرستان جازموریان نیز حاضر و در خصوص مسائل و مشکلات مرتبط با اتباع غیرمجاز با اعضا بحث وتبادل نظر کرد. 

گفتنی است، پاسگاه "پنگ" در مرز استان کرمان و سیستان و بلوچستان در منطقه‌ای واقع شده که محل ورود اتباع غیر مجاز به استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • نقش استان کرمان در تولید ناخالص ملی، ارتقا یافته است
  • تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کرمان درگلزار شهدای بین‌المللی شهر کرمان
  • ارتقای نقش استان کرمان در تولید ناخالص ملی
  • بازدید مدیرکل اتباع استانداری کرمان از پاسگاه پنگ
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • راه دستیابی به قله به دانشجویان آموزش داده شود
  • تجلیل از اساتيد برتر دانشگاه پیام نور استان کرمان
  • راه‌اندازی ۱۶ هزار تخت بیمارستاتی در دولت سیزدهم
  • ایران اکسپو فرصتی برای معرفی طرح‌های سرمایه‌گذاری کرمان است
  • انتصابات جدید در گیلان