Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور جمعی از شاعران آیینی و بانوان اعضای محافل ادبی استان‌های مختلف کشور سلسله نشست‌های «نی‌نامه‌های بانوان عاشورایی» طی ۳ روز متوالی در قالب ۳ محفل شعری برگزار می‌شود.

به گزارش ایران اکونومیست از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، سلسله نشست‌های «نی‌نامه‌های بانوان عاشورایی» در آستانه اربعین سال ۱۴۴۴ هجری با مشارکت جمعی از شاعران آیینی و بانوان اعضای محافل ادبی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در قالب ۳ محفل شعری در روزهای ۵ تا ۷ شهریور ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۶ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس محفل اول «نی‌نامه‌های بانوان عاشورایی» ویژه مادران و خواهران عاشورایی شنبه ۵ شهریور ماه با مشارکت شاعرانی از محافل ادبی استان‌های تهران، اردبیل، اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، فارس، کردستان و همدان برگزار می‌شود.

محفل دوم «نی‌نامه‌های بانوان عاشورایی» نیز یکشنبه ۶ شهریور ماه ویژه بانوان و همسران عاشورایی با مشارکت شاعرانی از محافل ادبی استان‌های تهران، مرکزی، هرمزگان، سمنان، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، قزوین، قم، گلستان، زنجان وکهگیلویه وبویراحمد برگزار می‌شود.

همچنین محفل سوم «نی‌نامه‌های بانوان عاشورایی» دوشنبه ۷ شهریور ماه ویژه دختران عاشورایی با مشارکت شاعرانی از محافل ادبی استان‌های تهران، البرز، ایلام، سیستان و بلوچستان، یزد، بوشهر، کرمان، کرمانشاه، گیلان، لرستان و مازندران برگزار خواهد شد.

سلسله نشست‌های «نی‌نامه‌های بانوان عاشورایی» در روزهای ۵ تا ۷ شهریور ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۶ از طریق پلتفرم اسکای‌روم به آدرس https://www.skyroom.online/ch/nahaad/mahafel، سایت آپارات، www.aparat.com/iranpl، پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد www.iranpl.ir و همچنین اینستاگرام نهاد www.instagram.com/iranlibraries به صورت زنده پخش خواهد شد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: آذربایجان شرقی ، نهاد کتابخانه های عمومی کشور ، هرمزگان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: آذربایجان شرقی نهاد کتابخانه های عمومی کشور هرمزگان محافل ادبی استان سلسله نشست برگزار می شود شهریور ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۷۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اعلام خبر برگزاری نشست منتخبان مجلس دوازدهم به دعوت شورای ائتلاف گفت: این نشست امروز سه‌شنبه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، امیرابراهیم رسولی افزود: این روزها نشست‌های مختلفی توسط گروه‌های سیاسی و صنفی یا توسط افراد برگزار می‌شود، ائتلاف با احترام به همه سلایق نشست منتخبان مجلس دوازدهم رابه جهت همدلی و همفکری برگزار می‌کند و امیدواریم مجلس آتی بتواند نقش خود را به خوبی ایفا کند.

وی ادامه داد: برخی روشی جز بی‌اخلاقی و تخریب ندارند، بی‌محلی سیاست ما به این قلیل افراد است. مسئله ما مردم و کشور است و با عنایت به رهنمودهای رهبرانقلاب در باب وحدت و پرهیز از مجادلات بیهوده سیاسی از آن‌ها و رفتارشان عبور می‌کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نشست منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد
  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد
  • انتقادات پهلوی به قاجاریان به‌خاطر امتیازدادن به بیگانگان!
  • نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • شاعر نیشابوری برگزیده ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس
  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد