Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهم‌ترین حوادث روز شنبه ۵ شهریورماه ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دپوی ۲۵۲ کیلو تریاک در باغ لو رفت

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در بازرسی از یک باغ شخصی در یکی از روستا‌های شهرستان فیروزآباد، ۲۵۲ کیلو تریاک کشف شد.

سردار رهام‌بخش حبیبی بیان کرد: ماموران انتظامی فیروزآباد با انجام اقدامات فنی و تخصصی، از وجود محموله تریاک در یک باغ شخصی در یکی از روستا‌های این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی سریعا به محل مورد نظر اعزام شدند، تصریح کرد: در بازرسی از آن باغ و یک گله‌دانی ۲۵۲ کیلو تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در زیر کاه، ماسه و درخت جاسازی شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی فارس با اشاره به اینکه در این خصوص ۲ نفر دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، اضافه کرد: این استان محل ناامنی برای قاچاقچیان می‌باشد و این فرماندهی در طول شبانه‌روز آماده دریافت هرگونه اخبار و موارد مشکوک از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ است.

۲ کشته و ۲ مجروح بر اثر برخورد ۲ پژو

رئیس پلیس راه شمال استان فارس از برخورد پژو پارس با پژو ۲۰۶ خبر داد و گفت: در این حادثه ۲ نفر کشته و ۲ سرنشین نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف فوتی در محور مواصلاتی رستم بلافاصله عوامل انتظامی و نیرو‌های امدادی به محل اعزام شدند.

او افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که سواری پژو ۲۰۶ با ۳ سرنشین با یک خودرو پژو پارس به شدت برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه شمال استان فا س ادامه داد: در این حادثه راننده پژو پارس و یکی از سرنشینان ۲۰۶ فوت و ۲ سرنشین دیگر نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند.

سرهنگ دهقانی با اشاره به اینکه کارشناسان علت این حادثه را تجاوز به چپ از سوی راننده پژو پارس اعلام کرده‌اند، از رانندگان خواست از عجله و شتاب بپرهیزند و هنگام خستگی و خواب آلودگی در مکان مناسب استراحت کنند تا شاهد حوادث دلخراش نباشیم.

کشف کالای قاچاق ۷ میلیارد ریالی در کوه چنار

فرمانده انتظامی کوه‌چنار از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۷ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ لطف‌الله محمدی اظهار کرد: ماموران انتظامی کوه‌چنار هنگام گشت‌زنی در شهر قائمیّه به ۲ خودرو سورای پژو (شوتی) حامل بار مشکوک و آن‌ها را با اقدامات فنی و تخصصی توقیف کردند.

او افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو‌ها ۴ هزار و ۹۸۰ عدد انواع عینک دودی، ۵ عدد ست آویز موسیقی خواب بچه، ۳۶۶ عدد انواع هدفن، ۵۴۳ عدد انواع پد، ۸ دستگاه قلم نوری، ۱۶۳ عدد انواع کابل سیستم خارجی قاچاق و فاقد مدارک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی کوه‌چنار با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۷ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف احشام قاچاق در لامرد

فرمانده انتظامی لامرد از کشف ۴۰ رأس گوسفند قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهراب زارع‌پور بیان کرد: مأموران یگان امداد شهرستان لامرد هنگام گشت‌زنی در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون حامل احشام مشکوک و آن را برای برسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران موفق شدند در بازرسی از آن خودرو ۴۰ راس گوسفند قاچاق و بدون مجوز حمل از اداره دامپزشکی کشف کنند.

فرمانده انتظامی لامرد با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش احشام مکشوفه ۲ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص راننده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

ناکامی راننده در انتقال ۶۴ کیلو تریاک

فرمانده انتظامی بوانات از توقیف یک دستگاه وانت نیسان و کشف ۶۴ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ابوالحسن مزارعی اظهار کرد: به منظور تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران انتظامی بوانات هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی منتهی به این شهرستان به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و با اقدامات فنی و تخصصی آن را توقیف کردند.

او افزود: ماموران انتظامی موفق شدند در بازرسی از آن خودرو ۶۴ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف کنند.

فرمانده انتظامی بوانات اضافه کرد: در این خصوص راننده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

توقیف پراید حامل ۵۸ کیلو تریاک

فرمانده انتظامی داراب از کشف ۵۸ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی از یک سواری پراید خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق، ماموران کلانتری ۱۲ برق هنگام گشت‌زنی در یکی از محور‌های مواصلاتی به یک سواری پراید که در کنار خیابان پارک بود مشکوک و آن را مورد بررسی قرار دادند.

او با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو ۵۸ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، گفت: راننده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

فرمانده انتظامی داراب افزود: شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق آن را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

توقیف کامیون های حامل سنگ های کرومیت قاچاق

فرمانده انتظامی بختگان گفت: با توقیف ۳ دستگاه کامیون، ۸۵ تن سنگ کرومیت قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ احمد رحمانی بیان کرد: ماموران انتظامی پاسگاه روشنکوه این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری، در یک عملیات به ۳ دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او ادامه داد: ماموران موفق شدند در بازرسی از این کامیون‌ها، در مجموع ۸۵ تن سنگ کرومیت قاچاق و بدون مدارک قانونی کشف کنند.

فرمانده انتظامی بختگان با بیان اینکه در این راستا رانندگان به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

تشریح اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در جهرم

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم نتایج اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مردادماه سال جاری را تشریح کرد.

سرهنگ خسرو رزمجویی اظهار کرد: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و افزایش رضایتمندی شهروندان در همه نقاط و بخش‌های این شهرستان، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت برخورد با هنجارشکنان و پاکسازی مناطق آلوده در شهرستان در مردادماه به مرحله اجرا در آمد.

او افزود: کشف ۱۲ کیلو و ۲۴۵ گرم انواع مواد مخدر، دستگیری و جمع‌آوری ۲۵ خرده فروش و معتاد، دستگیری ۴۷ نفر سارق، کشف ۶ خودرو و موتورسیکلت سرقتی، توقیف ۲۹۵ دستگاه وسایط نقلیه متخلف، دستگیری ۵۶ متهم تحت تعقیب قضائی و پلمب ۱۹ واحد صنفی متخلف از موفقیت‌های این طرح است.

فرمانده انتظامی جهرم با بیان اینکه خط و مشی پلیس برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت اجتماعی و همچنین رضایتمندی هموطنان است، از همه شهروندان خواست موارد مشکوک و ضروری را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

ناکامی سودجویان در قاچاق احشام

فرمانده انتظامی فسا از کشف ۴۰ راس احشام قاچاق در بازرسی از دو دستگاه وانت نیسان در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام اظهار کرد: ماموران انتظامی حین گشت‌زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی به دو دستگاه وانت نیسان مشکوک و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو‌ها ۴۰ راس احشام قاچاق که کارشناسان ارزش آن را ۹۶۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: احشام مکشوفه تحویل ستاد تملیکی استان و ۲ نفر در این رابطه با پرونده متشکله روانه مرجع قضائی شدند.

کشف ۱۰ تن شکر احتکار شده در زرقان

فرمانده انتظامی شهرستان زرقان از کشف ۱۰ تن شکر احتکار شده به ارزش ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ بیژن بارسالاری اظهار کرد: در جهت مبارزه با احتکار اقلام اساسی و در پی کسب اطلاع از احتکار شکر توسط فردی سودجو در شهرستان زرقان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری مرکزی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن انبار موفق شدند ۱۰ تن شکر احتکار شده را کشف کنند.

فرمانده انتظامی زرقان با بیان اینکه ارزش اموال مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

سرهنگ بارسالاری تاکید کرد: برخورد قاطع و قانونی با محتکران کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار داشته و شهروندان در صورت کسب اطلاع از فعالیت محتکران در اسرع وقت با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ تماس بگیرند و موضوع را اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شکر احتکار شده حوادث و انتظامی سنگ کرومیت کیلو مواد مخدر از نوع تریاک ارتقای امنیت اجتماعی ۱۰ تن شکر احتکار شده دستگاه وانت نیسان محور های مواصلاتی ماموران انتظامی فرمانده انتظامی بازرسی از آن کارشناسان ارزش میلیارد ریال میلیون ریال ریال برآورد کیلو تریاک مشکوک و آن عدد انواع موفق شدند ۲ میلیارد کشف کنند کوه چنار پژو پارس خودرو ها گشت زنی کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۷۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: بیش از ۸۰ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان شهرستان قصرشیرین کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت‌زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام‌گرفته از ۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۸۰ هزار و ۵۰۰ لیتر انواع سوخت قاچاق ازجمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف‌شده را طبق نظر کارشناسان ۱۸ میلیارد و ۵۱۵ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌هایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

وی در پایان برخورد با پدیده قاچاق خصوصاً قاچاق سوخت را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

کد خبر 748519

دیگر خبرها

  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی