Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-05@19:51:12 GMT

نشست «در هیئت رسانه» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۷۲۵۳

نشست «در هیئت رسانه» برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، محفل چهل و دوم عصرنشینی هنر و اندیشه «دیدار» با نگاهی به برنامه تلویزیونی «معلا» به همت پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی، دوشنبه هفتم شهریورماه در سالن سلمان هراتی حوزۀ هنری برگزار می‌شود.

این نشست با حضور دکتر محسن دنیوی، مدیر گروه مطالعات راهبردی پژوهشکده، سیدامیر جاوید،کارشناس فرهنگ و رسانه، سیدعلی سیدان، روزنامه‌نگار فرهنگ و علوم انسانی و محمدرضا وحیدزاده، دبیر نشست و پژوهشگر حوزۀ هنر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نشست برخط نشست «در هیئت رسانه»، روز دوشنبه هفتم شهریورماه، ساعت ۱۷ با پخش زنده از صفحۀ اینستاگرامی @RCICA_IR و حضوری در سالن هراتی واقع در حوزه هنری میزبان مخاطبان خود خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نشست در هیئت رسانه حسینیه معلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۷۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالک جدید استقلال، رسما پرونده مدیریت این باشگاه را بست | تصمیم نهایی گرفته شد

خبر برکناری علی خطیر که شب گذشته اعلام شده بود، امروز به صورت عجیبی توسط رسانه رسمی استقلال اعلام شد. آبی‌ها این موضوع را در رسانه‌های رسمی خود اعلام کرده و پس از مدتی نیز این خبر را از روی خروجی تمامی شبکه‌های اجتماعی خود پاک کردند.

اما پس از گذشت دقایقی، دوباره همان متن خبر قبلی مبنی بر برکناری علی خطیر توسط اعضای هیئت مدیره منتشر گردید که مشخص نیست علت پاک شدن این خبر و انتشار دوباره همان خبر با همان متن قبلی چیست.

اما نکته جالب این است که همزمان با انتشار دوباره این خبر در رسانه رسمی باشگاه استقلال، هلدینگ خلیج فارس به عنوان مالک آبی‌ها نیز این خبر را پوشش داد و از انتصاب فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی استقلال خبر داد.

در متن اطلاعیه مالک باشگاه استقلال آمده است:

با تصمیم هیئت مدیره تیم استقلال، فرشید هاشم سمیعی، نائب رییس هیئت مدیره باشگاه، با حفظ سمت به عنوان سرپرست مدیرعاملی این باشگاه منصوب شد.

هیئت مدیره این تیم همچنین از زحمات علی خطیر که تا پیش از این مدیرعاملی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال را عهده‌دار بود، قدردانی و نهایت تشکر خود را اعلام کرد.

کد خبر 848957 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در قم و تهران
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • عکس/ نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران
  • شرکت هیئت طالبان در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • نشست «سندپژوهی و سندشناسی» در کتابخانه ملی برگزار می‌شود
  • برنامه هفتم پیش از پایان مجلس یازدهم به دولت ابلاغ می‌شود
  • مالک جدید استقلال، رسما پرونده مدیریت این باشگاه را بست | تصمیم نهایی گرفته شد