Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@23:30:14 GMT

حسن عابدینی معاون امور استان‌های صداوسیما شد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۷۲۵۷

حسن عابدینی معاون امور استان‌های صداوسیما شد

رئیس رسانه ملی در حکمی حسن عابدینی را به سمت معاونت امور استان‌های صداوسیما منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در حکمی حسن عابدینی را به سمت معاونت امور استان‌های صداوسیما منصوب کرد.

پیمان جبلی در این حکم خطاب به عابدینی نوشته است: «نظر به مراتب تعهد، سوابق و تجربیات ارزشمند فرهنگی و رسانه‌ای جناب عالی، به موجب این حکم شما را به‏ عنوان معاون امور استان‌ها منصوب می‌ نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

رئیس سازمان صداوسیما در این حکم به عابدینی مأموریت داده است تا با برنامه ریزی دقیق و پیگیری مستمر، همه تلاش خود‏ را برای تحقق این اهداف و برنامه‌ ها صرف کند؛ «تحول در رویکرد، محتوا و سازوکارهای اجرایی معاونت استان‌ها و مراکز استانی در جهت هویت محوری و عدالت گستری؛ تحکیم اصول و ارزش‌های دینی و انقلابی و افزایش همگرایی و انسجام ملی با عنایت به تنوع فرهنگی و قومیتی استان‌های کشور؛ طراحی‏‏ ‏سازوکارهای‏ مناسب ‏به ‏منظور‏ همکاری، ‏هماهنگی‏ و ‏هم افزایی بیشتر‏ مراکز ‏استانی با‏یکدیگر‏ و‏ شبکه ‌های سراسری؛ بهره برداری حداکثری و حضور جدی و اثرگذار در فضای مجازی؛ تولید محتوای فاخر، با‏ توجه به نیازهای مخاطبان و ارتقا کیفی تولیدات به‏ منظور تعمیق اثرگذاری برنامه ‌ها؛ حمایت از شبکه‌ های استانی برای واکنش سریع به مسائل استان؛ اتکای‏ تولیدات ‏مراکز به ‏سند زیست ‏بوم اختصاصی استان‌ ها ‏و ‏توجه ‏به اقتصاد‏ مقاومتی ‏به ‏عنوان‏ محور‏ محتوایی برنامه‏ سازی؛ کیفی‏ سازی، چابک‏ سازی و انعطاف ‏بخشی اقتضایی ساختار تولید و پخش مراکز استان‌ها؛ بهره ‏گیری از مزیت‌ های نسبی استان ‌ها مانند ارتباط مستقیم و نزدیک با مردم و ظرفیت‌ های اجتماعی، اقتصادی، گردشگری و … در همه بخش ‌های کشور.»

جبلی در پایان حکم از خدمات و تلاش‌های مهدی رحمتی در طول مدت سرپرستی معاونت، تشکر کرده است.

عابدینی پیش از این ریاست خبرگزاری صداوسیما را برعهده داشت. او که دکترای سیاستگذاری عمومی دارد، تجربه سال‌ها فعالیت به عنوان خبرنگار، مجری و کارشناس برنامه‌های تلویزیونی را نیز در کارنامه کاری خود دارد و مسئولیت‌هایی مانند قائم مقام خبرگزاری صداوسیما، مدیرکل اخبار خارجی صداوسیما، مدیرکل اخبار شبکه العالم، عضو شورای طرح و برنامه شبکه خبر، عضو شورای پژوهش‌های کاربردی معاونت برون مرزی صداوسیما، مدیر کل نظارت و ارزشیابی ایرنا، معاون اخبار بین الملل ایرنا، رئیس دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در ژاپن، مدیر و سردبیر خبر استان‌های ایرنا، رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی در مرکز چهارمحال و بختیاری و دبیری روزنامه ایران را برعهده داشته است.

عابدینی سابقه تدریس در دانشگاه‌های تهران، صداوسیما، آزاد و دانشکده خبر را دارد و چندین کتاب و مقاله نوشته است، مجری برنامه‌های مختلف تلویزیونی مانند «صف اول»، «همسایگان و جهان امروز» از شبکه خبر، گفتگوی ویژه خبری شبکه ۲، «همگام با رویدادها» از شبکه جام جم بوده و تجربه خبرنگاری، گزارشگری و تحلیل مراحل مختلف مذاکرات هسته‌ای و گفتگو با جمعی از سران ایران و کشورهای دیگر را دارد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: حسن عابدینی صداوسیما پیمان جبلی امور استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۷۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه اقدامات باید حرکت به سمت رشد و ارتقای عملکردها باشد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در اولین نشست فصلی روساء و دادستان‌های حوزه‌های قضایی با دکتر عتباتی رئیس کل دادگستری استان و معاونین قضایی  برنامه عملیاتی ۱۴۰۳ دادگستری استان تبیین گردید.
دکتر عتباتی در این نشست با اشاره به اینکه برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۳ تلفیقی از سند تحول قوه قضائیه، دادستانی کل کشور و معاونت راهبردی و مقتضیات استان است بر حرکت به سمت ترقی، ارتقاء و تحول و تعالی عملکرد دستگاه قضایی استان تاکید کرد.
مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز در این جلسه موضوعاتی را درخصوص مواردی که در شعب تحقیق و اجرای احکام می‌بایست در راستای اجرای برنامه عملیاتی سال جدید مورد توجه قرار دهند را بیان داشت.
در این نشست پس از ارائه گزارش زارع معاون فناوری و اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان محمد پور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی، اسدی معاون قضایی شورای حل اختلاف، حاتمی رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، بخشی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم، محمد و ابراهیم علی‌نژاد، رضایی معاونین قضایی و محمدرضا معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان مطابی را در راستای اجرایی نمودن برنامه عملیاتی ۱۴۰۳ بیان داشتند.
در ادامه حمیدی رئیس دادگستری سلماس، گل حسینی رئیس دادگستری میاندوآب، پوراکبر دادستان مهاباد، جعفری دادستان ماکو درخصوص مشکلات و موارد مبتلابه به نمایندگی از سوی سایر حوزه‌های قضایی استان مطالبی را طرح و در پایان با جمع بندی دکتر عتباتی و تصویب مصوباتی این نشست به کار خود خاتمه داد.
لازم به ذکر است روح الامین مدیر کل امور اراضی استان نیز در بخشی از این جلسه حاضر و گزارشی از عملکرد و میزان پیشرفت حوزه‌های قضایی در خصوص تثبیت اراضی کشاورزی ارائه که رئیس کل دادگستری استان با آسیب شناسی بر تثبیت ۸۰ درصدی اراضی کشاورزی تا هفته قوه قضاییه سال جاری تاکید نمود.

دیگر خبرها

  • راهکارهای جذب بازماندگان از تحصیل بررسی شد
  • باید برای افزایش تولید نگاه‌ها ‌به خلیج فارس جذب شو‌د + فیلم
  • تلویزیون «جام‌جم» را تعطیل کرد؟
  • جنگ‌افروزی دشمنان در منطقه برای تسلط بر خلیج فارس است
  • محمدحسن روزی‌طلب سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی صداوسیما شد
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • همه اقدامات باید حرکت به سمت رشد و ارتقای عملکردها باشد
  • اختصاص ۱۵ همت برای ۲۶ پروژه‌ پیشران معاونت علمی
  • پخش گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم از شبکه خبر
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه