Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@13:09:24 GMT

ارتباطات مخابراتی در نیشابور تقویت می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۷۳۶۸

ارتباطات مخابراتی در نیشابور تقویت می‌شود

علی بهرامی‌زاده روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: اخبار مبنی بر بروز برخی مشکلات در برخی نقاط شبکۀ تلفن همراه شایسته مردم نیشابور نیست و نباید اتفاق بیافتد.

وی اظهار داشت: نیشابور احتیاج به ایجاد هفت سایت مخابراتی دیگر در نقاط مختلف این شهر دارد، تا شهروندان بتوانند سرعت و کیفیت مناسب‌تر و پایدارتری را تجربه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ارشد شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل منطقه شمال شرق گفت: این تعداد سایت بر اساس طراحی رادیویی و پوشش اینترنت پرسرعت و محاسبه‌ ترافیک مصرفی مشترکان به دست آمده است.

بهرامی زاده بیان کرد: بر همین اساس تجهیزات و اعتبار لازم برای احداث این دکل‌های مخابراتی پیش بینی و با پیمانکار نیز قرارداد لازم منعقد شده است، همچنین با شهرداری و شورای شهر نیشابور، برای کسب مجوز و اختصاص اماکن شهری به سیاستهای مورد نیاز، با توجه به وجود برخی ممانعت‌های مردمی برای توسعه سایت‌های مخابراتی در املاک خصوصی انجام گرفته است.

وی اظهار امیدواری کرد به محض گرفتن مجوزهای لازم برای تخصیص مکان‌های مورد نیاز در کمترین زمان، سایتهای مخابراتی مدنظر به بهره ‌برداری برسند تا شهروندان نیشابوری بهترین تجربه‌ها را از شبکه پایدار ایرانسل داشته باشند.

برچسب‌ها ایرانسل شورای شهر نیشابور نیشابور شرکت مخابرات ایران دکل مخابراتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرانسل شورای شهر نیشابور نیشابور ایرانسل شورای شهر نیشابور نیشابور شرکت مخابرات ایران دکل مخابراتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۷۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی اعلام شهروندان مبنی بر سرقت ۲ میلیارد ریالی وسایل منزل ماموران تجسس کلانتری ۱۴ رحمت با انجام تحقیقات میدانی و پلیسی متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی‌های قانونی هر ۲ متهم دستگیر شدند.

سرهنگ حسین احمدی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی وسایل مسروقه از قبیل دوربین‌های مدار بسته و برخی وسایل سرقتی دیگر کشف و ضبط شد.

وی گفت: متهمان در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف کردند و تحقیقات از متهمان جهت کشف سایر سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۸ سایت تبدیل بقایای کشاورزی به خوراک دام در کشور
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهر خروشهرستان نیشابور
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • دسترسی حمل‌و‌نقل‌ دریایی و هوایی به ارتباطات مخابراتی/آنتن‌های ماهواره‌ای سیار ساخته شد
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • تقویت حمایت از تولیدکنندگان با توسعه ارتباطات مجموعه‌های علمی
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • توقیف ۴۸ خودرو در نیشابور