Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساختمان اداره امور مالیاتی شهرستان تاکستان با حضور ویدئو کنفرانسی داود منظور معاون وزیر و رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ همزمان با هفته دولت و بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر، داود منظور معاون وزیر و رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در ارتباط زنده ویدئو کنفرانسی دستور افتتاح و بهره برداری از ساختمان امور مالیاتی شهرستان تاکستان را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، در این جلسه گزارشی از وضعیت تجهیز و نوسازی و آماده سازی اماکن اداری در اختیار سازمان و همچنین تحولات حوزه مدیریت و منابع انسانی سازمان در یکسال گذشته ارایه کرد و گفت: در راستای افزایش رضایتمندی مودیان و همچنین رفاه همکاران سازمان، طی یکسال اخیر بیش از 16700 متر مربع بنای مفید برای ساختمان اداری آماده‎سازی شده که بیش از 199 میلیارد تومان اعتبار برای آن هزینه شده است که این مهم باعث افزایش نیم متر سرانه واحد اداری برای هر کارمند شده است.

منظور خاطرنشان کرد: همزمان با هفته دولت، چندین ساختمان اداری در استان های البرز، اصفهان، قزوین و کهگیلویه و بویر احمد به بهره برداری رسیدند.

وی درخصوص افتتاح پروژه استان قزوین گفت: در جهت تکریم مودیان محترم مالیاتی در شهرستان تاکستان قزوین ساختمانی به مساحت 663 متر مربع در دو طبقه و با اعتبار بالغ بر 88 میلیارد ریال احداث و افتتاح می شود.

عزیزاله عباس پور، مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین نیز در این جلسه با بیان اینکه ساختمان جدید در راستای تحقق حقوق شهروندی و تکریم مودیان مالیاتی مورد بهره برداری رسید، افزود: با مساعدت های مسئولین سازمان متبوع و از محل اعتبارات ملی این ساختمان در دو طبقه و  در مجاورت ساختمان سابق این شهرستان با بالاترین کیفیت ساخت، مطابق با استاندارهای طرح جامع مالیاتی احداث گردیده است و خواسته به حق همکاران و مردم شریف و ولایت مدار شهرستان تاکستان محقق شده است.

وی با اشاره به ظرفیت بالای شهرستان تاکستان ابراز خاطرنشان کرد: توسعه فضای اداری این اداره امور مالیاتی تاثیر بسزایی در جهت خدمت رسانی به مودیان، تحقق اهداف سازمانی و بسترسازی برای اجرای طرح هوشمند سازی نظام مالیاتی خواهد داشت.

انتهای پیام

 

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مالیات قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۷۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی

شماری از شهروندان بندرعباسی از بسته بودن سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن گلایه دارند و خواستار اعلام زمان بازگشایی سامانه شدند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان در این خصوص گفت: سامانه به محض تعیین تکلیف متقاضیانی که پیش از این نام نویسی کرده اند برای ثبت نام مجدد در دسترس قرار می‌گیرد.

سعید حاجبی افزود: طی مدت سه سال فراهم بودن امکان ثبت نام در سامانه ۸۰ هزار نفر در بندرعباس نام نویسی کرده اند که تاکنون پالایش ۶۰ هزار نفر انجام شده است.

وی گفت: مبلغ آورده برای متقاضیان تغییر نکرده و ۴۰ میلیون تومان است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان افزود: قیمت تمام شده برای هر واحد براساس تاریخ روز است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • سرآغاز کوچ عشایر قشقایی از قشلاق به ییلاق
  • دانشجویان معترض ساختمان اداری دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند+ فیلم
  • دانشجویان معترض با شعار "انتفاضه" ساختمان اداری دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند (+عکس)
  • زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی
  • همراه با اخبار ورزشی دهم اردیبهشت استان قزوین
  • ۱۰ هزار خانه خالی در پرند به سازمان امور مالیاتی معرفی شد
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • سازمان امور مالیاتی موظف به ارسال درآمد اشخاص غیرتجاری شد
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد